Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

Nikt nie mówi ze jesteś biedakiem. Nie każdy może wydać czasami w ciągu miesiąca kilka tys na pełnoletnie auto. Jest dom dzieci rodzina a nie tylko auto. Czasami taki kopniak się przydaje i pokazanie ile akurat ten model może kosztować. Jak chcesz wydać max 9rys ale wtedy nie masz na oleje i płyny to moim zdaniem albo odpuść sobie to auto albo dozbieraj kilka tys
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba wiedziec ze takie stare BMW to jest studnia bez dnia,ja tez kupilem cos za 10tys i co chwila cos sie psuje a jednak czesic nie sa tanie.WIeku nie da sie oszukac.Mialem kilka aut nazwijmy to popularnych,skoda,VW i tam jakos prosciej i taniej szlo to ogarnac.BMW kaprysne jest
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli wychodzi na to, że super marka BMW to szrot. A legendarna jakośc modeli z tych lat to tylko fikcja ;) Czyli moje Mondeo gówno worte i wiekowy Rover z 99 roku były lepszymi wyborami...? A ja głupi sprzedałem... :(
www.bmwe34touring.wordpress.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie mówi ze jesteś biedakiem. Nie każdy może wydać czasami w ciągu miesiąca kilka tys na pełnoletnie auto. Jest dom dzieci rodzina a nie tylko auto. Czasami taki kopniak się przydaje i pokazanie ile akurat ten model może kosztować. Jak chcesz wydać max 9rys ale wtedy nie masz na oleje i płyny to moim zdaniem albo odpuść sobie to auto albo dozbieraj kilka tys

 

 

Ty nie czytasz tego o czym piszę! Napisałem nawet, że... Dobra. Nie chcę się bawic kolejny raz w udowadnianie czegoś czego inni nie skumają. Bardzo Cie proszę i innych także o odpowiadanie mi na moje pytania a nie odradzaie mi fury. Mój hajs mój wybór. Ok?

www.bmwe34touring.wordpress.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiasz w większości z fanami marki, wszyscy tutaj starają się, żeby ich samochód był w 100% sprawny. Stąd te koszty, bo najdrobniejszy stuk czy wyciek kwalifikuje się dla nas do roboty, a części każdy stara się kupować markowe. Chodzi o to, że jest różnica pomiędzy piętnastoletnim samochodem, który po prostu jeździ i nic strasznego się nie psuje, a piętnastoletnim samochodem, który jeździ "jak nowy". Oczywiście można jeździć E39 z lekkimi luzami w zawieszeniu, coś tam czasem będzie postukiwać na większych dziurach i wielu powie, że jest spoko. Ba, pojedziesz na szarpaki i też powiedzą, że jest dobrze. A my tutaj wymieniamy, bo jednak luzy są ;) Tak samo drobne wycieki itd. No i oczywiście części. Da się kupić do E39 komplet wahaczy na przód za 300 zł, ale porządne kosztują przynajmniej 1300 zł. Dlatego jak wejdziesz na takie forum, to każdy mówi, że bez przerwy coś robi z samochodem i że jest to drogie. Auto ma naście lat, nawet jak jeździ, to i tak jak już się zacznie grzebać, to widać że tam jakaś guma już lekko sparciała, tam jakaś uszczelka by wymagała wymiany itd. Studnia bez dna.

 

Da się jeździć tanio i te modele naprawdę były trwałe. Sam wymieniałem oryginalne zawieszenie przy przebiegu blisko 300 tys. i nadal nie było tragedii, tylko lekko postukiwało. Więc da się. Ale tutaj nikt nie akceptuje półśrodków ;)

 

Paradoksalnie, łatwiej jest ze starymi samochodami niższej klasy. Tam i tak nie jest idealnie, coś zawsze gdzieś skrzypi, nawet w pełni sprawne zawieszenie nie jest idealnie ciche, silnik też głośno pracuje, więc wiele drobnych usterek można nawet nie zauważyć. W sprawnym E39 jest bardzo komfortowo i cicho, tak że każdy problem od razu psuje harmonię jazdy tym samochodem i chce się go wyeliminować ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za długi wywód... ale jest on zupelnie niepotrzebny!

 

Przeciez ja nigdzie nie napisalem, ze chce kupowac polsrodki. Wy nie czytacie tego o czym pisze. Masakra :)

 

Co mnie interesi czy Wy kupujecie ori czy chinczyka. Przeciez nie o to sie rozchodzi. ?!?!?

 

Powiedzialem ile chce wydac na fure i to chyba moj blad, bo Wy jedziecie ze swoim biadoleniem nie na temat.

 

Pytam o vanosy - to gadacie o tym zebym se dal z nimi spokoj.

 

Nie gadam nic o tym ile chce wydac na naprawe, jak jezdze itp.- wy wiecie lepiej i mi doradzacie ze koszt czegos tam to 1300 ?!

 

Pytam o vanosy i litry paliwa - to ktos mi gada o amorkach.

 

Pytam o chromy - to ktos mi gada zebym se dal spokoj.

 

Pytam o 2.0 e39 - to ktos pisze ze to nie jezdzi na takiej budzie.

www.bmwe34touring.wordpress.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Dzięki za długi wywód... ale jest on zupelnie niepotrzebny!

Nikt Ci nie odpowiada na pytanie , to źle, kolega Ci pisze kilka rzeczy o samochodzie też źle :duh:

 

Przeciez ja nigdzie nie napisalem, ze chce kupowac polsrodki. Wy nie czytacie tego o czym pisze. Masakra :)

A co chcesz kupić za 9500 jak nie półśrodek? Może faktycznie Ci sietrafi jakaś "okazja" ale na to nie licz.

 

Co mnie interesi czy Wy kupujecie ori czy chinczyka. Przeciez nie o to sie rozchodzi. ?!?!?

Się właśnie rozchodzi, bo jak kupisz z zawiasem na SLRach to Ci się posypie po 10 000km... W sumie w Twoim przypadku to ze 3 lata będą więc spoko :P

 

Powiedzialem ile chce wydac na fure i to chyba moj blad, bo Wy jedziecie ze swoim biadoleniem nie na temat.

Bo każdy z tu obecnych posiadaczy jest świadom coś się kupuje w tej cenie. Każdy szukał, jeździł i sprawdzał, a nie tylko biadolił na forum przez pół roku zanim wsiadł do pierwszego na jazdę próbną.

 

Pytam o vanosy - to gadacie o tym zebym se dal z nimi spokoj.

W vanosach kończą się uszczelnienia, co obniża sprawność ich działania, nie ciekną... no chyba, że ktoś zjadł uszczelkę pod deklem.

 

Nie gadam nic o tym ile chce wydac na naprawe, jak jezdze itp.- wy wiecie lepiej i mi doradzacie ze koszt czegos tam to 1300 ?!

Jak Ci padnie zawias tydzień po kupnie tej fury z wyprzedaży będziesz wiedział skąd te cyferki się biorą.

 

Pytam o vanosy i litry paliwa - to ktos mi gada o amorkach.

Pytam o chromy - to ktos mi gada zebym se dal spokoj.

Pytam o 2.0 e39 - to ktos pisze ze to nie jezdzi na takiej budzie.

 

W sumei co za różnica, za 9500 się bierze co jest i nie wybrzydza ;)

 

 

A teraz na poważnie, rusz 4 litery sprzed kompa, przejedź się kilkoma sztukami z różnego przedziału cenowego i wtedy wróć do dyskusji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz co? Nie bedę odpowiadał na każde Twoje zdanie. Podsumuję: Nie kupuję uzywki pierwszy raz. Nie jeżdze duzo samochodem max 7500 w roku. Kupuje furę dla własnej satysfakcji, aby się nią bawić, coś w niej robić. Doprowadzać do satyfakcjonujacego mnie poziomu. O kazdą fure która miałem bardzo dbam, do tego stopnia, że sprzedaję je z kilkutysięcznym zyskiem. A nie jestem handlarzem! Gdy się fura nudze to ją opylam. Nie jeżdżę nią do pracy, nie potrzebuuję konia pociągowego. Jeżdzę w mieście 50, poza miastem 90, na autostradzie 110. Być może nie wpisuje się dobrze charakterystyke typowego posiadacza BMW -przykro mi. Jeśli będzie trzeba zrobić amorki za 1000 to tak zrobie, jeśli trzeba będzie zrobic magiel za 2000 to tak zrobię. A to czy będę musiał to zrobić w furce za 7k czy 15k, to jaka róznica? Idealny (w teorii) samochód wyjeżdza z fabryki.

 

Zadaję konkretne pytania przed zakupem i na nie chciałbym uzyskać odp, a nie na domysły forumowiczy. Dlatego nie ciągnijmy już bezsensownej gadki, bo tracimy swój czas. A mój jest nawet cenny.

 

Co mi po przejechaniu się furmami, jak nie będę wiedział o co pytac i co sprawdzać. Dlatego tu na forum zadaję KONKRETNE pytania a Wy zaśmiecacie ten dialog. A ty jako istotna rozumna zdajesz sobie sprawę, że dzisiaj w furach za 15000 tez siedzą chińczyki i tajwańczyki. Więc skup się na moich pytaniach i na nie odpowiadaj. Cenię sobie pomoc innych, ale nie w kwstii kóra mnie NARAZIE nie interesuje.

 

Było pytanie o Vanosy - chciałbym uzyskać opinię o vanosach

Było pytanie o chromy - chciałbym uzyskać opini o chromach

Było ptanie o spalanie - chciałbym uzyskac opinię o spalaniu.

Było pytanie o automat - chciałbym opini o automat.

 

Jesli na pytania odpowiadacie w takim stylu jak powyżej (daj se spokój, studnia bez dna, to nie jest wazne itp) to nie dziwię sie, że w tym temacie jest ponad 300 stron.

www.bmwe34touring.wordpress.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polift ma karoserię gorszą pod względem rdzy od przedlifta. To akurat jest pewne.

 

To ciekawe. Jesteś pierwszą osobą, która mi o tym wspomina. Czytałem gdzieś, że polift ma poprawiona tylną klapę. Prawda?

www.bmwe34touring.wordpress.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ku...a. Dlaczego na każdym forum jest tylu "pomagierów", którzy odradzają samochody?!?? Nie zrozum mnie źle, ale nie jest tu z przypadku i nie poszukuje tak naprawdę matiza. :)

 

Dlatego ze za 9 tys bardzo trudno jest kupić dobrą sztukę. Po prostu. Nawet przedlifta. Jesli auto ma miec 4 koła i jechac i miec sylwetke e39 - na czym aż tak Ci zalezy - to kupisz i za 7 tys zł. To kupuj. Moze nawet z miesiac pojezdzisz. Tylko nie zabij siebie albo innych uzytkowników drogi.

 

Tak jak już Ci ktos kiedys pisał - duzo latwiej jest kupic dobrego Rovera, takiego jak miales, czy inne nie chodliwe auto niz BMW e39. Ale próbuj. Masz forum mozesz sie pytac. Tylko dziwie sie, że ludzie udzielają Ci odpowiedzi, ludzie którzy siedzą od lat w BMW, a Ty uwazasz ze wiesz lepiej? Skoro wiesz lepiej, to po co sie pytasz?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Żyjesz chłopie w jakimś równoległym świecie, czy o co Ci chodzi.

 

To że fura kosztuje tyle ile kosztuje jest zależne od jej stanu i wyposażenia.

Im bardziej dojechana i biedniejsza tym tańsza. Jak kupisz taniego dziada i po wypadku łatanego na druty, na chińskim używanym zawieszeniu to będziesz ładował po kolei we wszystko a i tak go nie doprowadzisz do dobrego stanu, albo będziesz jeździł klekotem i płakał, że bmw to g... Jak kupisz dobrze utrzymaną furę, z historią, sprawdzisz ją przed kupnem, to jest duże prawdopodobieństwo że dłużej będziesz się cieszył bezawaryją jazdą, ale swoje musi kosztować.. chyba że uwierzysz handlarzynie, że od niemca za 1000 euro kupił idealne auto.

Nie pisz głupot, że furze za 7 koła będziesz musiał tyle samo robić co w furze za 15. No chyba, że porównujesz 520 za 7 do 540 za 15 kwalifikujące się na wymianę rozrządu.

 

Ogólnie jesli jednak Twoje podejście jest takie jak piszesz:

Jeśli będzie trzeba zrobić amorki za 1000 to tak zrobie, jeśli trzeba będzie zrobic magiel za 2000 to tak zrobię.

To po co dyskutujesz, podoba się jedź kupuj pierwszą lepszą.

 

Chcesz poznać opinie na temat Vanos: dużo było na forum:

search.php?keywords=vanos+e39

 

Opinie o spalaniu? 79 stron w temacie.

viewtopic.php?f=17&t=11107

 

A chrom i automat to moim zdaniem kwestia "czym wolę jeździć".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

W sumei co za różnica, za 9500 się bierze co jest i nie wybrzydza ;)

 

 

A teraz na poważnie, rusz 4 litery sprzed kompa, przejedź się kilkoma sztukami z różnego przedziału cenowego i wtedy wróć do dyskusji.

 

Najlepsze podsumowanie tej długiej dyskusji.

Obejzyj 5 -10 sztuk z kims kto sie zna na autach, najlepiej na BMW i wtedy wróc na forum.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polift ma karoserię gorszą pod względem rdzy od przedlifta. To akurat jest pewne.

 

To ciekawe. Jesteś pierwszą osobą, która mi o tym wspomina. Czytałem gdzieś, że polift ma poprawiona tylną klapę. Prawda?

 

Polift ma poprawioną klapę, ale na całosci nadwozia zabezpieczenie antykorozyjne w polifcie jest troche gorsze.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Było pytanie o chromy - chciałbym uzyskać opini o chromach

.

 

Kupujac e39 za max 9500zł nie skupiaj sie wogole na chromach. Skup sie na: stanie technicznym, stanie technicznym i jeszcze.... na stanie technicznym.

 

To dobra rada, a nie traktuj tego jako złosliwosc.

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a Ty uwazasz ze wiesz lepiej? Skoro wiesz lepiej, to po co sie pytasz?

 

 

Ale ja nigdzie nie twierdzę, ze wiem lepiej??!!? O co Ci chodzi? Jedyne co robie na tym forum to zadawanie pytań i odpowiadanie Wam na kwestie których ja nawet nie poruszam. Pragnę otrzymać odpowiedź. Taką jakiej mi udzieliłeś na temat klapy i rdzy. To wszystko.

 

Nie widzisz jak brnie ta konwersacja? Ja zadaję pytanie o klapę a inni odpowiadaja daj se spokój, nie kupisz takiej fury... Tu jest kuriozum.

www.bmwe34touring.wordpress.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty dalej nie ogarniasz ile kosztuje utrzymanie tego auta pieprzysz glupoty ze wydasz 9,5k na auto to nie bd cie stac na wymiane plynow a nagle potem bedzie cie stac 2000zl na magiel i 1000 na amory haha smieszny jestes jak sie kilka rzeczy nawarstwi w e39 to i 5tys ci braknie jak mnie gdy nie mialem czasu jechac przez kilka mies tego zrobic:) tylko ze mnie te 5 tys jakos specjalnie nie bolalo a to praktycznie 50% wartosci twej fury lol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Każdy nie chce ci odradzac a pomoc się dowiedzieć o eksploatacji

 

Ile pali chcesz wiedzieć? Od 9-17l tak pala r6 w zależności od stylu i warunków.

 

Pisząc że kupując auto za 9tys a jest to pewne minimum przy e39 nie będziesz mieć kasy na olej i filtry i inne plany które kosztują ok 700zl to nie kupił bym e39

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ręce opadają.

 

Napisałeś, że z naszych wpisów wynika, że BMW to złom i koszty, lepiej kupić Mondeo, więc Ci odpowiadam skąd się to bierze. Napisałem całe wypracowanie, żebyś zrozumiał podejście panujące na tym forum i się nie dziwił. Tylko tyle.

 

I moje odpowiedzi, np. na temat chromów, były bardzo konkretne i wyczerpujące. W sumie odpowiedzi innych też. Pytałeś o vanosy w kontekście spalania, więc ludzie Ci napisali, że to bez znaczenia dla spalania, tylko elastyczności silnika i ewentualnych kosztów naprawy. Jakich odpowiedzi oczekiwałeś, żeby były bardziej konkretne?

 

Rada, żeby pooglądać i pojeździć też jest dobra. Sam wyrobisz sobie szybko opinię i będziesz potrafił odróżnić złom od ciekawego egzemplarza. Pamiętam moje poszukiwania, na początku też nie wiedziałem prawie nic i mało brakowało, żebym kupił pierwszy oglądany egzemplarz. Wydawał mi się bardzo w porządku. Dobrze że go nie wziąłem, bo już następny był o tyle lepszy, że ten pierwszy uznałem za tragedię.

 

Generalnie, z takim podejściem się jeszcze nie spotkałem. Wchodzisz tu na forum do kogoś w gości, prosisz (!) o pomoc, a potem wszystkich ustawiasz po kątach i masz pretensje, że nie mówią tego, co byś chciał usłyszeć ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam może ja opiszę swój przykład... dwa lata temu kupiłem sprowadzane z Włoch e39 523i z 1999 r z bardzo fajnym wyposażeniem za 8800 zł + rejestracja 9400 zł przeleciałem nią już niecałe 50000 tyś i jedyne co w niej robiłem to wymieniłem chłodnicę i dwa razy naprawiałem sterownik ABS więc jednak da się kupić za taką kwotę BMW i pojeździć nie wkładając w nią ceny zakupu... ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie cena nie zawsze dyskwalifikuje auto chociaż rozpatrywał bym to bardziej w kategorii cudu.. Udało się nam kiedyś kupić za 8 tysia E39 przedlift z motorem M57, gdzie naprawić trzeba było lejący wtrysk i uzupełnić olej w skrzyni.. Gdyby nie to cholerne drzewo to pewnie dalej by latała :/ Niestety znając polskie realia to w tych pieniądzach oferuje się raczej sztuki, którym bliżej do wody święconej i kadzidła niż długiej bezawaryjnej eksploatacji :(
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ty dalej nie ogarniasz ile kosztuje utrzymanie tego auta pieprzysz glupoty ze wydasz 9,5k na auto to nie bd cie stac na wymiane plynow a nagle potem bedzie cie stac 2000zl na magiel i 1000 na amory haha smieszny jestes jak sie kilka rzeczy nawarstwi w e39 to i 5tys ci braknie jak mnie gdy nie mialem czasu jechac przez kilka mies tego zrobic:) tylko ze mnie te 5 tys jakos specjalnie nie bolalo a to praktycznie 50% wartosci twej fury lol

 

 

Nie że nie będzie mnie stać tylko, że chcę kupić tańsze auto, zeby w tej kwocie się wyrobić! Aż chce sie napisac tłuku. Ty potrafisz czytac czy nie? To jest proste jak budowa cepa, ale Ty tego nie potrafisz pojąć. Mam teraz 9,5 koła i tyle chcę wydac. Co ma się nawarstwaić, jak nawet nie mam żadnej fury? Jak będzie trzeba coś robiś to się bedzie robiło. Po prostu.

 

A o otrzymanie fury jak dotąd nie pytałem, ale Wy mi (bez mojej prośby) cały czas tłumaczycie. Przyjdzie jeszcze na to czas. Przeglądałem juz wiele stron z ori czesciami wiec wiem domyślam się ile co wyniesie. Ale mi jeszcze nic się nie zepsuło, bo.... nie mam tej fury. Nawet... PROSTE.

 

#rafal99

 

Tak oczywiście odpowiedzi o chromach i vanosach było ok. Pisałem o tym wcześniej. Ale widzisz ile postów jest totalnie nie na temat? Mylisz pojęcia Rafał. Ja nie chcę żebyś mi mówi to co chcę usłyszeć. Ja chcę żebyście odpowiadali mi na moje pytania. Czy gdzieś zadałem pytanie o koszty utrzymania? Czy pytałem czy warto brać ten wóz? Czy pytałem o takie sprawy? Wątpię.

 

#felox

 

Jasne. Są i takie przypadki. Moje dwa poprzednie samochody także miały być tragiczne, oba kupione od handlarzy, jeden nawet bezpośrednio w komisie. Mało tego - oba plasowały się w połowie cen, które wtedy były na allegro. Oprócz standardowej wymiany płynów filtrów itp nie robiłem nic. Pierwszy sprzedałem 3 tys drożej. Drugi 2,4 tys zł. Ale nie liczę na to za każdym razem. Jestem świadomy tego, że trzeba będzie dokładac. To jest mój wybór.

 

Dobra. Kończę bezsensowną dyskusję. Nie będę już odnosił się do offtopu.

 

 

Moje kolejne pytanie odnośnie BMW E39 Touring 2.0 jest takie: Patrząc na niektóre egzemplarze odnoszę wrażenie, że tył fury jest bardzo nisko. Czy to oznacza, że coś jest nie tak, czy zawiecha dopasowuje sie do ciężaru itp? Dziękuję.

www.bmwe34touring.wordpress.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałem E39 to przy rozkodowywaniu VIN wyszło mi, że ten egzemplarz to miał więc w każdym innym przypadku powinno być podobnie chociaż zdarzały się przypadki, że ludzie pozbywali się tego wstawiając "zwykłe" zawieszenie więc dla potwierdzenia czy faktycznie ona tam jest (Nivo znaczy) trzeba by obejrzeć auto :)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak miałem E39 to przy rozkodowywaniu VIN wyszło mi, że ten egzemplarz to miał więc w każdym innym przypadku powinno być podobnie chociaż zdarzały się przypadki, że ludzie pozbywali się tego wstawiając "zwykłe" zawieszenie więc dla potwierdzenia czy faktycznie ona tam jest (Nivo znaczy) trzeba by obejrzeć auto :)

 

 

Zobacz: viewtopic.php?f=44&t=286640#p2137134

 

Wrzuciłem tam info o aucie i zdekodowany VIN. Sprzedawca gada, że NIVO jest, a VIN tego nie pokazuje.

www.bmwe34touring.wordpress.com
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.