Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

Jakie bmw miałeś? 5er jest droga bmw jak na swoje lata. Ja płaciłem 3200. Lepiej samemu założyć niż remontować i poprawiać instalacje. Musisz pojeździć różnymi egzemplarzami i sam sprawdź w jakim są stanie.

 

Wiem, że 5er jest droższą w utrzymaniu w stosunku do 3er, którymi jeździłem do tej pory. Chodzi mi jedynie o to czy da się 523/528 kupić za około 10 tysięcy i nie dokładać do niego jeszcze 5 żeby to jeździło.

 

Kupiłem za 8 520i w stanie oryginalnym, bez wiejskiego drutowania itd. Na same wymiany eksploatacyjne wydałem kolejne 8.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 10 tys. nie da się kupić żadnego auta ,które nie pochłonie dodatkowych kosztów ! Kupując golfa TDi wydasz na wstępie z 2 tys. na rozrząd,oleje i hamulce :) W E39 te koszty są większe. Za egzemplarz w którym nie było nic do roboty w zeszłym roku wziąłem 17300 a było to 520 z 98r. Same koła z nowymi oponami były warte połowę ceny auta ale sprzedałem z uwagi na chęć zakupu E38 .Za dychę raczej nikt nie sprzeda Ci "igły" hehe.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

To co dla jednego jest sufitem, dla innego jest podłogą. :wink:

Nie ma co mówić igła, bo igła to pojęcie względne.

Jednemu nie przeszkadza pukające zawieszenie, innemu wycieki z silnika, a kogoś innego gryzie wypalony pixel.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , pół roku temu zdałem egzamin na prawo jazdy . Szukam odpowiedniej dla siebie bemmki e39 . Czy jest to dobre auto na początek?Czy poprzez to auto nie zbankrutuję ? Interesują mnie tylko silniki 2,0i lub 3,0d. Mam do wydania 15 tys czy kupię jakiś ciekawy egzemplarz , nie koniecznie zarżnięty ? Dodam tylko , że mieszkam blisko granicy z Niemcami więc sprowadzenie też wchodzi w rachubę :) Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2,0i za slabe na bude.

 

szukaj benzyn od 523i a diesel to tylko 530d przed i po lidfcie a po liftowy to ew też 2,5d :)

 

nie patrz na tdsy i 2.0i.

 

tdsy wybuchaja a 2.0i pomimo bezawarynosci ma za malo mocy do tej budy :)

Moje BMW e39 530d

http://e-fotek.pl/images/30091622802443619386.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich serdecznie. Planuję zakup BMW e39 touring. Czy może ktoś z forumowiczów sprzedaje albo zna kogoś kto sprzedaję/handluję BMW. Silnik - 528i, 530i lub 530d(najlepiej by było v8:D:D:D ale koszta....); raczej automat. Zależy mi na autentyczności przebiegu (nawiasem mówiąc jeździłem kumpla 530d z polskiego salonu z pełną dokumentacją z przebiegiem 420 tyś i ładnie chodziła i środek cudo) oraz wyposażeniu - el. szyby, skórzane fotele najlepiej podgrzewane, reflektory ksenonowe albo biksenonowe, PDC, tempomat. Mile widziany szyberdach, szyby podwójne, ale nie koniecznie bo nie mam tego obecnie w swojej e46 i żyje. Cena ok. 15 tys. Od razu zaznaczam, że przeglądam ogłoszenia i szukam, ale może ktoś ma do zaproponowania "coś pewniejszego". Po mimo ze moja e46 daje mi dużo radości z jazdy to właśnie wyszło słabe przejrzenie auta przed zakupem i Polak mądry po szkodzie. Pozdrawiam:)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDS wybucha ?? :D Dobre sobie :D Niektórych to czasami ponosi :D

http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/540/GXkz5A.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/280x200q90/674/HflcC3.jpg

Zapraszam do galeri mojej e39

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=72&t=202486

Moja była bmw E36

http://imageshack.us/f/545/image1181.jpg/ Galeria mojej bmw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDS wybucha ?? :D Dobre sobie :D Niektórych to czasami ponosi :D

Nie no poniosło mnie, przecież miałem napisać że to tak dobry silnik jak 2.5 V6 TDI :)

Zapomniałem też napisać że jest od niego nawet gorszy + wymienić jego podstawowe przypadłości o których każdy posiadasz e39 lub Omegi powinien wiedzieć....

 

Jeżeli masz ten silnik i uważasz że nie wybucha to musisz mieć miękką nogę...

O "wybuchaniu" nie piszę na podstawie wyczytanych w necie wiadomości a w odniesieniu do doświadczeń swoich i swoich znajomych.

Strzelają i tyle :) O problemie palenia na ciepło pisze nawet wujek Allegro a nie Google--- a to już dramat :)

 

2.5 TDs to najbardziej nieudana konstrukcja marki BMW - nic dodać nic ująć.

Jeżeli moje argumenty nie przemawiają do Ciebie - można także zasugerować się ceną ceną rynkową tych samych aut z tds'em i normalnym silnikiem :)

 

yampik czemu uważasz, że mam zapomnieć??;) ja nie z tych co szukają 15-letniego z przebiegiem 180tys :D A co do wyposażenia zawsze można dołożyć:)

 

Chodziło mi że wypisałeś dosyć sporo rzeczy które mają znaczny wpływ na cenę auta... Nie spodziewałbym się auta w PL w tej kasie które będzie miało udokumentowany jakikolwiek przebieg ;p

Moje BMW e39 530d

http://e-fotek.pl/images/30091622802443619386.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDS nie jest tak złym silnikiem podobnie jak 2,5 TDi .Co do TDS-a to całkiem dobry silnik a jego problemy sprowadzają się do osprzętu ,braku odpowiedniego serwisu i niewłaściwego użytkowania. Miałem kiedyś Omegę i nie sprawiała mi żadnego problemu. Używałem też 2,5 TDi V6 i też nie podzielam opinii o nim. Niestety "wychwalany" 3,0 d potrafi doprowadzić do ruiny szybciej i częściej - jedyna przewaga to nowsza konstrukcja i lepiej jedzie :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALe jak wybucha? Chyba trzeba na prawdę być odpornym na wiedzę żeby ten silnik zajechać. Jak się ten silnik traktuje jak na diesla przystało to nie ma dziwnych takich awarii. Układ chłodzenia i nie katowanie na wyokich obrotach i jest świetny silnik.

 

Handlarz do dzisiaj targa lawety ze szwajcarii TDS e39 Podejrzewam że 800tys już ma. Bez remontu.... jeszcze mu nie wybuchł... :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ktoś kupuje tds'a do kręcenia i upalnia to nie ma się co dziwić o opinie. Jesli szanujesz ten silnik i używasz jak trzeba to jest bardzo dobra jednostka. Miałem i tez dużo latał na dwóch kołach i jakoś nie "wybuchł". Wszystko zależy od myślenia kierowcy.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

TDS nie jest tak złym silnikiem podobnie jak 2,5 TDi

 

Znajomy w ciagu roku władował w A6 2.5TDI (150km) 8 tyś (osprzęt elektroniczny silnika i turbiny) a auto nie było ruiną, i zapłacił za nie nie małe pieniądze. Wiadomo ze to nie rutyna, nie mniej jednak dla mnie to wystarczy zeby wyleczyc sie z 2.5 tdi.

 

Co do TDS-a to całkiem dobry silnik a jego problemy sprowadzają się do osprzętu ,braku odpowiedniego serwisu i niewłaściwego użytkowania.

 

Sa rozne silniki i rozni (lepsi i gorsi ich wlasciciele), tylko ze jakos dziwnym trafem tylko na TDS'y ludzie narzekaja wrecz masowo :wink:

Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no moze i tak ale przynajmniej w motoryzacji w kazdym stereotypie jest ziarno prawdy, PRAWIE nic nie bierze sie z nikad. Tak jak ludzie masowo narzekaja na pierwsze wypusty vaga 2.0tdi (we wszystkich 4 znanych mi przypadkach przy 200.000 zaczynaly sie duze problemy z silnikami wiec to nie bajka) tak narzekaja na TDS'y i cos w tym musi byc. Ja wiem ze sa ludzie ktorzy tym jezdza, oszczedzaja jak dziadek koscielne pantofle i to im chodzi bezawaryjnie jednak auto to auto i jak czasem musze depnac to chce depnac bezstresowo- wkoncu od tego jest samochod. Ja nie twierdze ze TDS'y to kupa ktora nie jezdzi, ja poprostu bym tego silnika nie chcial :)
Jedyna zaleta przedniego napędu - gdy cofasz, masz tylny napęd.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pisząc "wybucha" miałem ofc na myśli pękanie głowicy.

u mojego ojca w 3 letniej omedze skończyło się to nie tylko na głowicy ale i tłokach... (też się nie słuchał mądrzejszych od siebie)

potem przyszła kolej na chrzestnego ... któremu dziwnym trafem przytrafiała się ta sama sytuacja ... tylko trochę później...

 

nie wspomnę o problemach palenia na ciepło...

 

co do wybuchów przy pałowaniu auta... to już opowieść na kolejną książkę z kolejnymi bohaterami....

 

co by kto nie gadał - jest to silnik wysokiego ryzyka. jak ktoś chce kupować to proszę bardzo... tylko żeby nie było że nie uprzedzaliśmy :)

Moje BMW e39 530d

http://e-fotek.pl/images/30091622802443619386.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hej, po kilku latach przyszła pora na pierwsze BMW. Celuję tylko w 3.0 diesla. Sporo się naczytałem, ze dynamiczny, wytrzymały, czasem nawet i pancerny. Możecie rzucić fachowym okiem na te propozycje? Ta pierwsza, sądząc po fotelu kierowcy, musi mieć olbrzymi przebieg.

http://otomoto.pl/bmw-530-e39-C35394993.html

http://otomoto.pl/bmw-530-e39-3-0d-piekny-stan-zarejestrowana-skory-C34051453.html

I jeszcze przy okazji, automaty dawały radę? Bodajże przed liftem były godne polecenia, po lifcie wstawiano GM. Ewentualnie czy automat wytrzyma podniesienie mocy o 15%?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pierwsza dramat.

moja ma rzekomo 307k a ma bardziej zadbane fotele ;p

 

a ta komisowa 200k ma kiere wytarta co najmniej o 100k wiecej ;p

 

czemu komisy ?

 

zasadniczo możesz szukac w poliftówkach tez 2.5d (nie mylić z TDS)

ten 2,5 w poliftach to blizniacza jednostka z 3,0d tylko ma 163km.

Moje BMW e39 530d

http://e-fotek.pl/images/30091622802443619386.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.