Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


daroox

Rekomendowane odpowiedzi

Regulacja odcinka lędźwiowego to żaden wielki luksus, może być zresztą w pełni mechaniczna, niekoniecznie realizowana przez pompowanie. Ale nie, w BMW masz to dopiero w wersji na pełnym wypasie.

 

Wszystko zależy jak ktoś sobie auto skonfigurował. U mnie akurat są zwykłe fotele, skóra, podgrzewanie, manualne bez pamięci a pompowanie lędźwi jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że raczej nie powinno być większego problemu znalezienie egzemplarza z fotelami komfort w 3.0D. Szczególnie, że jak już zacznę się rozglądać to ogólnie będą mnie interesować auta dobrze wyposażone. To z rozpędu zadam jeszcze jedno pytanie. ESP (czy coś w tym stylu ale o innej nazwie) było seryjnie czy tylko jako opcja?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie dużo jeździsz a chcesz auto na długo i chcesz wytrzymały silnik to na pewno nie bierz m54. Weź m52b28 i przy kwocie 20tys znajdziesz ładny egzemplarz. Będzie to wersja przed lift.

 

Co M54 ma gorsze od M52? Pierscienie olejowe?

spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W E39 nazywa się to DSC i w zdecydowanej większości poliftowych egzemplarzy jest na pokładzie. Bywają egzemplarze z ASC (chyba w wersji ASC+T), czyli trochę uboższą wersją systemu stabilizacji.

 

Co do komfortów, przejrzałem 15 najdroższych ogłoszeń na allegro. Komforty znalazłem w dwóch ;)

 

Siedziałem w konturach w e38 i to jest bajka. Ale sportsitse też nie są złe. Mam je i po trasie 1600km nie czułem bólu w plecach. Zwykle fotele jakie miałem były o wiele mniej komfortowe

 

Mam akurat "na stanie" obok siebie zwykłe, sportsitze i komfortsitze. Sporty moim zdaniem są identyczne jak zwykłe w kwestii komfortu, nie licząc oczywiście wysuwanego podudzia. Oparcie ma inne boczki, więc jest lepsze trzymanie na zakrętach, ale w kwestii samej wygody to jest to samo. Chyba, że komuś akurat ładnie pasują do szerokości pleców i je odpowiednio "otula" ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sumie macie rację. Nie występują one za często. Mimo wszystko mam nadzieję, że gdy już będę szukał konkretnego egzemplarza to coś ciekawego się znajdzie. A co do foteli. Komfort też miał wysuwane podudzie czy tylko w sporcie?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nigdy nie było w BMW scyzoryka. Poliftowe E39 miało zwykły kluczyk z wbudowanym akumulatorem, ładowanym ze stacyjki.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś mi się tak wydawało ale wolałem się upewnić. Z jednej strony niewiele znaczący szczegół ale moim zdaniem wygodniejszy w użytku jest scyzoryk. Z drugiej nie jest to też jakiś szczególny problem. Dzięki Wam wszystkim za odpowiedzi.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W E39 były komfortsitze bez wysuwanego podudzia. Takie z wysuwanym też istnieją, ale były montowane w E38 i nazywają się kontursitze. Bez problemu da się zamontować w piątce.

 

W e39 też były fabrycznie z wysuwanym podudziem.Kontury mają dodatkowo pompowane lędźwie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W E39 fotele z wysuwanym podudziem to sporty ;) Pompowanie teoretycznie bywało dorzucane też do innych foteli, więc nie może być wyznacznikiem. Komforty, czyli fotele z łamanym oparciem i innym zagłówkiem, nie występowały w E39 w wersji z wysuwanym podudziem, chyba że ktoś sobie przełożył z E38. Przynajmniej według mojej wiedzy.

Nie chcę się upierać, może ktoś zweryfikuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Prostując temat foteli:

- zwykły (brak jakiegokolwiek łamania, brak wysuwanego podudzia) montowane zarówno w E39 jak i E38

http://i.imged.pl/fotele-siedzenia-kanapy-bmw-e39-sedan-komplet-2-1624267.jpg

 

 

- komfort - komfortsitze (łamane oparcie, brak wysuwanego podudzia) montowany zarówno w E39 jak i E38

http://mannzer.home.pl/bmw/E39_interior.jpg

 

 

- sport - sportsitze (wysuwane podudzie, brak łamanego oparcia) montowany w E39

http://img.webme.com/pic/e/e39/sitz2.jpg

 

 

- kontury - kontursitze (wysuwane podudzie, łamane oparcie) montowany w E38

http://i.imgur.com/qvWPGcB.jpg

 

 

Elektryka foteli była standardem tylko w konturach i komfortach.

Podgrzewanie było opcją we wszystkich fotelach.

pamięć zawsze w pakiecie z elektryczną regulacją fotela.

elektryczne zagłówki - montowane zawsze w przypadku zamawiania foteli z elektryczną regulacją.

pompowanie lędźwi - dostępne za dopłatą we wszystkich rodzajach za wyjątkiem sportów.

masaże - opcja dostępna jedynie w fotelach komfort po lifcie elektryki (za dopłatą), nie jestem pewien jak wyglądała ta opcja w przypadku konturów, nie była ona dostępna w sportach.

 

Oczywiście można było zamawiać różne rodzaje tapicerek, od weluru poprzez alcantarę do skóry i skóry nappa a ma wersjach individual kończąc.

Edytowane przez tomtom1994

BMW E39 520i - tomtom1994


SPRZEDAM CZĘŚCI E39 <--- klik



http://images.chomikuj.pl/button/tomtom1994.gif <<<----- Folder BMW - hasło BMW


Znajdziesz tam różne przydatne pliki dotyczące BMW, softy, mapy i instrukcje obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Zrobimy sprostowanie sprostowania: :wink:

Elektryka foteli była standardem tylko w konturach.

Komforty nie wychodziły manualne, manualny mógł być tylko standard i sport.

Podgrzewanie też standard tylko w konturach

Nie do końca, kolega na forum ma kontury bez grzania, a i raz widziałem e38 z masażami, ale właśnie bez grzania, więc standard to chyba jednak nie jest.

pamięć standard tylko w konturach

Ciekawe, bo o ile dobrze pamiętam to pamięć szła zawsze równo z elektryką. Było jedno, było i drugie.

elektryczne zagłówki - montowane zawsze w fotelach kontur i w przypadku zamawiania foteli komfort z elektryczną regulacją.

No jednak nie, bo moje zwykłe taborety w prądzie miały el. zagłówki. I el. zagłówek jest zawsze wtedy, kiedy jest elektryka siedzeń.

pompowanie lędźwi - dostępne w standardzie w konturach i chyba też w komfortach, za dopłatą można było zamówić do innych

Komforty występowały bez pompowania, choć to rzadkość. Zamówić można do każdych oprócz sportów.

masaże - opcja dostępna jedynie w poliftowych fotelach komfort

No niestety ale nie, bo w przedliftowych e39 komfortach też trafiają się masaże. Nasz kolega z forum (nie pamiętem nicku, ale wiem że mieszka w Holandii) ma właśnie w przedlifcie e39 masaż.

W konturach spotykany jak najbardziej jako opcja. Masaż trafiał się nawet w fotelach M5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No już się tak nie czepiajcie :P

Zdjęcie faktycznie było komfortów, niedopatrzenie.

Co do reszty błędów - całe życie się człowiek uczy. Już poprawiłem.

BMW E39 520i - tomtom1994


SPRZEDAM CZĘŚCI E39 <--- klik



http://images.chomikuj.pl/button/tomtom1994.gif <<<----- Folder BMW - hasło BMW


Znajdziesz tam różne przydatne pliki dotyczące BMW, softy, mapy i instrukcje obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A żeby było śmieszniej, zdjęcie podpisane jako zwykłe to tak naprawdę komforty (z łamaniem), tylko w dość rzadkiej wersji materiałowej, a nie skórzanej ;)

a gdzie jest to łamanie na 1 zdjęciu, bo jakoś nie zauważyłem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich, myślę że dział odpowiedni na moje pytanie. Szukam e39 w sedanie w benzynie (może być lpg, nie musi, może być automat nie musi) Nie szukam ideału i zdaje sobie sprawę że z budżetem ok 10tys na auto takiego nie znajdę ;) głównie rozchodzi się o model w stanie do odratowania nie zarżniętego i nie ze wstawianym dachem..jak był lakierowany to ok, nie boli mnie to jeśli pod spodem nie ma 2cm szpachli ;)

zacząłem się rozglądać za nimi od kilku dni więc nie wszystko zdołałem przejrzeć , a tym bardziej na miejscu zobaczyć , wiec wybaczcie za różnorodność ogłoszeń :)

chciałem się dowiedzieć jedynie czy którekolwiek z poniższych jest warte bliższemu przyjrzeniu się :)

http://olx.pl/oferta/bmw-seria-5-525-sedan-czarny-klimatronik-zarejestrowany-177km-alufelgi-zima-CID5-IDcysxR.html#cafbdc9110

http://olx.pl/oferta/bmw-seria-5-528-193km-aktualne-mozliwe-lpg-gaz-CID5-IDcVqHD.html#cafbdc9110

http://olx.pl/oferta/bmw-seria-5-523-automat-climatronic-super-stan-bezwypadkowa-CID5-IDd3WfZ.html#cafbdc9110

 

Wesołych i kolorowych :)!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy link i już przekłamanie. Sprzedający próbuje wmówić że ma 525 (sugeruje polifta) a tak na prawdę sprzedaje 523. Moc tez nie wiem skąd wziął - powinno być 170 kunia według danych katalogowych. Kombinacji ciąg dalszy, najpierw pisze o 2 kompletach felg, później dowiadujemy się że te "lepsze" są za dopłatą.

Niby to wszystko nic nie znaczy ale sporo mówi o sprzedającym.

 

528 poniżej 9 tys.? Widzę że kolejne rekordy padają. Ostatnio był temat (nie pamiętam na którym forum) z oględzin 528i za 11500. Nic dobrego z tego nie wyszło...

 

Trzecie już nie aktualne.

 

Podsumowując. Pomimo tego co napisałem może okazać się że będą to naprawdę porządne auta, należałoby sprawdzić na miejscu. Jednak ja w cuda nie wierzę. W dolnych granicach cenowych nie znajdziesz auta które nie będzie wymagało troski. Chyba że jesteś w stanie zaakceptować fakt że naprawiasz jedną rzecz a psuje się kolejna.

Jeśli chcesz E39 w takiej kasie to szukaj 520i lub 523i z początków produkcji - są najtańsze. 528i nawet nie warto w tej kasie jechać oglądać...

Dobra rada, szukaj w swoich okolicach, jak będzie coś ciekawego to po prostu jedź i zobacz jak wygląda na żywo.

BMW E39 520i - tomtom1994


SPRZEDAM CZĘŚCI E39 <--- klik



http://images.chomikuj.pl/button/tomtom1994.gif <<<----- Folder BMW - hasło BMW


Znajdziesz tam różne przydatne pliki dotyczące BMW, softy, mapy i instrukcje obsługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie lepiej kolego poczekać i odłożyć trochę więcej kasy na coś przyzwoitego? Wiadomo, że człowiekowi szkoda pieniędzy i najchętniej by kupował jak najtaniej ale raczej jest to po prostu nieopłacalne.

 

 

Takim tokiem rozumowania zaraz dojedziemy do tego że trzeba zbierać na e60.Co innego jakbym miał 7tyś na auto,wtedy wypadało by dozbierać troche bo trudno by było coś kupić,ale za 10tyś można upolować niezmęczone e39 oczywiście nie celując w 3.0d i 2.8i.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.