Skocz do zawartości

PLANUJĘ KUPNO E39 PROSZĘ O OPINIE i POMOC W WYBORZE


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Sądzę, że ktoś sobie to wszystko na własną modłę podokładał:

1. Podsufitka oryginał biała (patrzcie na słupki na zdjęciach).

2. Listwy ozdobne wewnątrz są w jasnym kolorze, a tunel środkowy czarny, powinno to chyba być w tym samym typie.

3. Brak podgrzewania foteli (skoro ktoś przy zakupie w salonie wydawał ciężką kasę na takie fotele to raczej by nie poskąpił na taką pierdołę?).

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano
Tym bardziej, że jak ktoś zamawiał w salonie Individual to z reguły był duży silnik, grube wyposażenie no i tego typu skóry. A tutaj silnik 2.0, lakier zwykły granatowy, felgi słoneczka i radio-kaseta.

A-Z

Myjnia ręczna ● pranie tapicerek ● czyszczenie skór ● doradztwo zakupowe

Ul. Sportowa 6, 55-095 Mirków ok. Wrocławia

536 - 802 - 804

Opublikowano

Witam. Planuję zakup e39 z jakimś większym silnikiem. Wpadła mi w oko ładna sztuka: http://otomoto.pl/bmw-535-full-opcja-lift-3-5-b-g-v8-C30369785.html

z tym że nie pali ona na wszystkie cylindry. Jaka może być najgorsza możliwa usterka w taki przypadku ? Bo jeżeli faktycznie to tylko świece/cewki to okej, ale jeżeli coś grubszego to chyba jednak nie warto. Proszę o pomoc.

Pozdrawiam

Opublikowano
WG MNIE to gościu bardzo dobrze wie co jest grane w aucie ale ładnie pisze że cewka czy świece (bo co komu zależy kupić auto za 1/2 ceny i wymienić głupie świece czy cewkę i mieć dobre auto). ew. można nim jechać na stacje kontroli i zbadać ciśnienie na cylindrach. to byłoby dobre dla kogoś kto ma na zapasie taką samą po wypadku gdzie coś z auta zostało.

lepiej żeby pchało niż ciągnęło.


http://www.motostat.pl/user_images/63351/icon1.png

Opublikowano

tu pewnie tego nie ma ale jak kumpel kupował e38 V12 to też pisało że nierówno chodzi więc pewnie świece

okazały się kable i kopułki

kable 550zł na jeden rząd cylindrów

kopułka też coś 500zł a są dwie ...

razem grubo ponad 2000 no ale teraz auto łazi :)

Opublikowano

Witam

 

Kiedyś zastanawiałem się nad zakupem E46 w dieslu, pytałem i zbierałem wiedzę. Jednak jako że moje 3 miesięczne poszukiwania spełzły na niczym (po prostu w małopolscee nie było egzemplarza który mnie interesował - czarne 320d, sedan, wyposażone średnio - bez fajerwerków ale też bez biedy) no to ostatecznie zakupiłem Volvo S60 z 2002 r (koszt ten sam) w Dieslu (D5, 2,4 163 KM). Jest to zwinne autko. Jednak nie wiem dlaczego, cały ale to caaały czas ciągnie mnie w stronę BMW. Być może w niedalekim czasie pojawi się możliwość zakupu e39. Innej opcji niż benzyna + LPG nie przewiduję (jeżdżę 40km rocznie, 3-4 tys miesięcznie. Prawko mam od 8 miesięcy, mimo to przebiegu zrobiłem ok. 20-30 tys - nie jestem pro driverem ale można powiedzieć że swoje się wyszalałem i teraz w większości zależy mi na komforcie i konkretne przyspieszenie do 100 - rzadko kiedy latam więcej, wyjątek to wiadomo autostrady/wyprzedzanie w trasie. No i oczywiście nie zapier... w zabudowanym).

Jaką wersję E39 byście mi polecali - i ile pieniędzy mam przygotować na start? na pewno odpada 520i 150km (zbyt mułowate) i diesle wszelakie. Czy 523i byłoby dobrym wyjściem - czy może jest za mocne i lepsze jest 520i 169 KM? Ile taki egzemplarz zadbany może kosztować? (z wyposażenia zależy mi na klimie, fajne byłyby skóry) + jak z gazowaniem tego silnika? (teksty w stylu NIE GAZUJ SILNIKA BMW BO TO PROFANACJA proszę sobie darować).

Na pewno auto ma mieć minimum 160 KM. Jeździłem Volvo S80 2,5 140km - pierwsze auto, nabiłem na nim z 15k km (wiadomo, to nie BMW ale mimo wszystko) i tak średnio było, auto sprawiało wrażenie mułowatego (wystarczało żeby się przemieścić z punktu A do punktu B ale po 1 dużo paliło a po 2 przy wyprzedzaniu zamulało).

 

Z góry dzięki za odpowiedzi :)

Opublikowano
Po pierwsze 2.0 ma 150km, a nie 169. Nie wiem skąd to wziąłeś. Jeżeli chcesz żeby autko było w miarę zwinne do tego nie była chochlą i znosiła dobrze gaz uważam, że dla Ciebie idealne byłoby 528. Co do wyposażenia to już kwestia gustu. Na pewno coś znajdziesz.
Opublikowano
Witam

 

na pewno odpada 520i 150km (zbyt mułowate) i diesle wszelakie. Czy 523i byłoby dobrym wyjściem - czy może jest za mocne i lepsze jest 520i 169 KM?

 

Również idąc za wikipedią, są dwie wersje z oznaczeniem 520i, w jednej jest to silnik 2,0 150km a w drugiej 2,2 169 km. No chyba że coś mi się pokiełbasiło.

No w sumie 528 wydaje się interesujące. Tylko pytanie ile muszę przeznaczyć na auto żeby nie trafić na trupa. Gaz raczej będę zakładał samemu u sprawdzonego gazownika i spodziewam się dużej ceny, wiadomo, to nie jest gaz w fiacie uno.

Opublikowano

520i do 2001 roku (zaokrąglając, granica była w końcówce 2000 roku) - silnik 2.0 150KM

520i od 2001 roku - silnik 2.2 170KM

 

Co do gazu, jak instalacja będzie na porządnych podzespołach zrobiona (a nie najtańszych) i przez ogarniętą osobę, to będzie ok.

A co do mocy tego 2.2, to powiem tak: bierz tylko w ostateczności jak nie będziesz mógł znaleźć nic z większym silnikiem w dobrym stanie. Ja się połasiłem właśnie na bardzo dobry stan auta i dość dobre wyposażenie i teraz niestety trochę żałuję że nie poszukałem dłużej, bo mocy trochę brakuje przy wyprzedzaniu lub przy większych prędkościach na autostradach. Teraz brałbym min. 525i po lifcie lub 528i przed liftem, a najlepiej to 530i.

Straight six in the front, manual gearbox in the middle and drive goes to the back - that's the chapter one, page one of the petro-sexual handbook :D
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na pewno coś znajdziesz.

:mrgreen:

Witam.Jak trochę ogarnę i będzie odrobina wolnego to podpiął byś mi auto pod kompa. Świeci mi się ABS i coś kontrolka poduchy mi się nie podoba za późno gaśnie, ale to może dlatego że kostki leżą luźno pod siedzeniem.No i trzeba by choinkę zresetować :mrgreen: czyli inspekcje i całą resztę.

Tylko najpierw muszę zebrać do kupy ten pier.dolnik :mrgreen:

viewtopic.php?f=134&t=229693

PS.Będę miał oczywiście 0,7 :mrgreen: ewentualnie browary :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Poza tym, że walony wg. mnie w przód, a właściciel pisze bajki na temat spalania to może warto się autku przyjrzeć :mrgreen: jak nie zbyt daleko od Ciebie to zbieraj ekipę i wal obejrzeć :)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

Zamierzałem jutro podjechać obejrzeć (jestem z częstochowy to będzie wycieczka do katowic)

To że był bity to też mam takie wrażenie ale ciężko znaleźć w naszym pięknym kraju coś bezwypadkowego :D

BMW E39 520i - tomtom1994


SPRZEDAM CZĘŚCI E39 <--- klik



http://images.chomikuj.pl/button/tomtom1994.gif <<<----- Folder BMW - hasło BMW


Znajdziesz tam różne przydatne pliki dotyczące BMW, softy, mapy i instrukcje obsługi.

Opublikowano
Weź jakiś kumaty team i wal oglądać. Jak będzie duża mina to nie weźmiesz po prostu :)
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

Zamierzam najpierw obejrzeć jeśli wrak to do domu jeśli nic nie zauważę to w katowicach jest warsztat specjalizujący się w naprawach i serwisie bmw to tam podjadę i będzie wszystko jasne :)

Jestem dobrej myśli.

BMW E39 520i - tomtom1994


SPRZEDAM CZĘŚCI E39 <--- klik



http://images.chomikuj.pl/button/tomtom1994.gif <<<----- Folder BMW - hasło BMW


Znajdziesz tam różne przydatne pliki dotyczące BMW, softy, mapy i instrukcje obsługi.

Opublikowano
Jak sam słusznie zauważyłeś, nie ma nie bitych w tych rocznikach :) zależy tylko jak była uderzona, aby nie do tylnego zderzaka :mrgreen:
E39 530dA lata, E38 740iA zapier... :D
Opublikowano

ja kupilem z 1997 roku i nie była bita... sprowadzona w zeszłym roku do PL z DE...

 

 

a do kolegi od Volvo to jakieś zadbane i ładne auto to ~15 tyś musisz liczyć + 4 tyś instalacja gazowa... chyba, ze wydarzy się cud i znajdziesz za 10 tyś ;)

 

a co do silnika to chyba wszystko od 2.5 w górę będzie dobre dla Ciebie.

Opublikowano

Miałem dziś jechać oglądać to oto autko - http://otomoto.pl/bmw-525-2-5-d-163km-full-opcja-navi-C30759943.html ale niestety wystąpiły nieprzewidziane okoliczności i nie dam rady w najbliższym czasie jej obejrzeć :(

Jeśli ktoś mieszka w Katowicach, ma dużo wolnego czasu :) i mógłby podjechać obejrzeć to autko byłbym wdzięczny i zobowiązany :)

Jak coś to pisać na pw.

Dzięki za dotychczasową pomoc i pozdrawiam.

BMW E39 520i - tomtom1994


SPRZEDAM CZĘŚCI E39 <--- klik



http://images.chomikuj.pl/button/tomtom1994.gif <<<----- Folder BMW - hasło BMW


Znajdziesz tam różne przydatne pliki dotyczące BMW, softy, mapy i instrukcje obsługi.

Opublikowano
Witam. Podlaczajac sie pod temat chcialbym zaczerpnac opini na temat bmw e39/e34 z silnikiem 4.0. czy w e39 byl montowany ten sam motor co w e34 czyli m60b40 czy moze jakis nowszy. Oczywiscie chodzi mi ogolnie jak sobie taka jednostka radzi w obu budach itp. Zalezaloby mi na jednostce bez gazu, lecz jakby byl jakis pewniak z lpg to juz moglby zostac zaakceptowany. Obecnie posiadam e34 tds wystrojonego na jakies 170-180 koni i apetyt na moc rosnie. Mysle ze takie 286 koni mnie zadowoli i bedzie ok. Prosze o opinie. Pozdrawiam
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W E39 były silniki V8 3,5 M62B35 i 4,4 M62B44 lub M62TUB44- vanos.

A jak ma radzić sobie prawie 300 koni?

Nie radzi sobie :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
Opublikowano
Na pewno coś znajdziesz.

:mrgreen:

Witam.Jak trochę ogarnę i będzie odrobina wolnego to podpiął byś mi auto pod kompa. Świeci mi się ABS i coś kontrolka poduchy mi się nie podoba za późno gaśnie, ale to może dlatego że kostki leżą luźno pod siedzeniem.No i trzeba by choinkę zresetować :mrgreen: czyli inspekcje i całą resztę.

Tylko najpierw muszę zebrać do kupy ten pier.dolnik :mrgreen:

viewtopic.php?f=134&t=229693

PS.Będę miał oczywiście 0,7 :mrgreen: ewentualnie browary :mrgreen:

 

Jestem za. Czekam na znać. Mniaaaam :mrgreen:

 

Co do tematu to ja mam 300km, a dokładnie 301,9km i jeszcze bym chciał z drugie tyle bo człowiek do dobrego się szybko przyzwyczaja.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.