Skocz do zawartości

Woockashu

Zarejestrowani
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Woockashu

  • Urodziny 07.03.1990

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E39 520i 1997
  • Lokalizacja
    Rybnik

Osiągnięcia Woockashu

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Nic, ja za tyle kupiłem. Na dzień dobry uszczelka pod głowicą do wymiany, kilka miesięcy i znów żur zamiast płynu chłodniczego i to samo w oleju... ehhh aż mi ciśnienie skacze jak sobie wspomnę
  2. A ja tam wracam do 520i, sprawdzone. Teraz z ledwością pozbyłem się wraka E32 730i. Chciałem mieć klasyka, więcej mocy - nawkładałem w to kasy, a nawet na swoje nie wyszedłem. Teraz mam na oku kilka sztuk, jedna od kolegi - mechanika, więc niebawem wracam w łaski E39.
  3. Też tak sądzę, szukałem w necie i nic na ten temat nie ma. Kupy się to nie trzyma :D
  4. Tu jest link do ogłoszenia: http://otomoto.pl/bmw-520-150-ps-skora-chrom-igielka-C31068840.html Wygląda i dziwnie i ładnie....
  5. Cześć :D Widzieliście już może w E39 czarne wnętrze (obicia, podsufitka itp.) a do tego białe skóry (fotele, listwy, obicia drzwi, mieszek z recznego i zmiany biegów)? Nie jest to czyiś wymysł? Pozdro
  6. Witam, moja E39 520i z 1997 i przebiegiem 225 tys. km. sprowadzona z Niemiec zaliczyła początkowo wizytę u mechanika, na której miałem się dowiedzieć co będzie do wymiany. Mechanik stwierdził, że do wymiany były świece i płyny eksploatacyjne, powiedział, że autko jak na ten wiek jest w bardzo dobrym stanie, że widział już młodsze i gorsze. Nie powiem - ucieszyło mnie to. I się zaczęło... czujnik położenia wału u innego mechanika. Ten wymienił, stwierdził, że już jest wszystko ok, że mogę teraz śmiało śmigać. Nie minęły dwa dni, pasek klinowy się postrzępił, zblokował visco. Czyli wymiana paska i termostat. Teraz padł siłownik klapy bagażnika i łożysko z przodu się odzywa. Powiem szczerze, że chciałem mieć te naprawy za sobą zaraz po zakupie E39, a nie w trakcie eksploatacji. Ale cóż z obawą przed kolejnymi kilometrami zastanawiam się co jeszcze się spieprzy i kiedy. Byłbym zapomniał, padł mi bezpiecznik i od czasu wymiany szwankuje mi odczyt poziomu paliwa. To na razie tyle. Pozdrawiam użytkowników naszych kochanych E39
  7. Ja szukam lewego błotnika przedniego w kolorze dunkelblau 263/5... jeśli można się podpiąć :D
  8. Witam, poszukuję do mojej e39 błotnika w kolorze Dunkelblau próbka 263/5. Ewentualnie, może ktoś się orientuje ile kosztuje lakierowanie całego błotnika? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.