Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wlasnie sprzedalem moje A6 2.0 tdi, i znalazlem E61 jakie mi sie podoba, mam kilka pytan odnosnie exploatacji tego pojazdu.

 

Mialem juz A6 2.4 benzyna, 2.7 tdi, i 2.0 tdi, czy moge sie spodziewac wiekszych kosztow exploatacji po zakupie e61 niz w moich poprzednich autach?

Dodam ze wlasnie kupujemy z zona dom, i nie chce duzo na autko wydac, planuje kupic z 2005 3.0 d auto z przebiegiem jakies 160k km, bede jezdzil jakies 2 lata i zrobie moze 50tys km. dzieki. pozdro

Opublikowano

:) Jest o tym wiele na forum ale do rzeczy:

1. Musisz poszukać egzemplarza z pewną historią serwisową i bezwypadkową (więc znając życie będzie relatywnie droższy - patrząc u Niemca to jest MIN. 15kEUR + wszelkie opłaty) - więc wszelkie "sztuki" w Polsce (diesle) do 60 tysięcy PLN można pominąć w wyszukiwaniu ;)

2. Przy tym przebiegu 150-200kkm zaczynają się dokładki... a to dpf, a to turbo, a to wtryski a to termostaty, kolektory, i inne duperele - w kombi masz dodatkowo NIVO na tylnym zawiasie....

 

Wydaje mi się że Audi jednak będzie tańsze w utrzymaniu niż BMW.

 

Ja radzę Ci "bezpiecznie" kupić benzynę jeśli chcesz BMW - i to nie dlatego że mam ja ale dlatego, że czytam to forum :)

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Opublikowano

 

Wydaje mi się że Audi jednak będzie tańsze w utrzymaniu niż BMW.

 

Ja radzę Ci "bezpiecznie" kupić benzynę jeśli chcesz BMW - i to nie dlatego że mam ja ale dlatego, że czytam to forum :)

 

Ja bym skorygował Twoją wypowiedź - radzę Ci kupić benzynę jeśli chcesz kupić 6-letni samochód w PL. Nie chcę znowu rozpoczynać dyskusji diesel vs. benzyna, ale nie demonizujmy diesli BMW.

Sprzedam Hondę Civic Sport 1.4, salon PL, bezwyp., I właściciel, 80 tys. km - info PW
Opublikowano
Bo? Mam diesla kupionego w Polsce . Od osoby która o niego dbała już prawie rok. Jak kupisz od ogarniętej osoby , która wie jak traktować turbo , to wszystko będzie ok. Klapki itp kontrolowałem wszystko w dobrym stanie . Grunt to dobrze kupić i z przebiegiem rzeczywistyym do 200 kk , bo to co się widuje w komisach to :). A koszty utrzymania ? mam porównanie do audiwagena . Znajomy co chwile miał jakieś problemy , sprzedał kupił kolejną i znowu. Jak z kosztami części ? nie orientuje się . Ale 3.0 TDi paliło sporo więcej .
Opublikowano

Ja tez proponuje benzyne,chociaz mam diesel :wink:

 

Widze chyba ze jakas nowa moda nastala przesiadki z VW/AUDI na BMW,znam pare osob co tak zrobilo ale z jakich przyczyn to nic mi nie wiadomo.Ponoc nowych TDI sie nie kupuje ale to tylko teoria a jak jest koleszko w praktyce skoro zmienic chcesz na E61..... :?:

The ultimate driving machine.....B.M.W///M SPORT
Opublikowano

Wiec tak, na stale mieszkam w uk, wiec przebieg 160k km (100k mil) jest raczej realny, tym bardziej ze autko ktore znalazlem sprzedaje wlasciciel od nowosci, wiek jakies 50 lat nowa stoi na podjezdzie, chcial ja zostawic w rozliczeniu, ale doradzili mu ze prywatnie dostanie wiecej. Pelna historia serwisowa.

 

A jesli chodzi o powod przesiadki z audi do Bmw, to ten ostatni silnik 2.0tdi mnie dobil, oraz wnetrze, cale sie luszczy, plastiki lekko paznokciem sie rysuja!!! Masakra jakas!

A bmw jeszcze nie mialem, kolega dal mi sie przejechac i powie ze wrazenie nie do opisania!

Opublikowano
Kumpel mojeg dobrego znajomego mial A6 w TDI, mial bardzo duzo awarii w tym aucie lacznie z wtryskami. Auto uzytkowane w UK, wiec jakosc paliwa raczej spoko. Po tych wtryskach pozbyl sie Audi i przesiadl do e60 525d. Mowi, ze jest duzo lepiej. Ja osobiscie nie moge porownac kosztow eksploatacji Audi-BMW, ale na temat VW-BMW moge juz cos powiedziec. BMW jest bardzo drogie w eksploatacji zwlaszcze gdy chcesz serwisowac w ASO i nie mam na mysli napraw. Ja w ASO robie jedynie olej dla stempla, znalazlem serwis ktory pozwala mi dostarczyc wlasny olej, reszta we wlasnym zakresie. Jak bylem na trzeciej wymianie to mi wycenili na £550 za wszystko, jak zakombinowalem to wyszlo mnie £250.
Opublikowano
:) Jest o tym wiele na forum ale do rzeczy:

1. Musisz poszukać egzemplarza z pewną historią serwisową i bezwypadkową (więc znając życie będzie relatywnie droższy - patrząc u Niemca to jest MIN. 15kEUR + wszelkie opłaty) - więc wszelkie "sztuki" w Polsce (diesle) do 60 tysięcy PLN można pominąć w wyszukiwaniu ;)

2. Przy tym przebiegu 150-200kkm zaczynają się dokładki... a to dpf, a to turbo, a to wtryski a to termostaty, kolektory, i inne duperele - w kombi masz dodatkowo NIVO na tylnym zawiasie....

 

Wydaje mi się że Audi jednak będzie tańsze w utrzymaniu niż BMW.

 

Ja radzę Ci "bezpiecznie" kupić benzynę jeśli chcesz BMW - i to nie dlatego że mam ja ale dlatego, że czytam to forum :)

 

kazdy chwali to co ma- ja mam swoje e60 od 2008r i odpukac nic sie nie dzieje-tyle ze auto dokladnie sprawdzone przed zakupem (historia serwisowa) + tylko dobre paliwo; nie jest to moje pierwsze auto z turbo wiec wiem jak sie z tym obchodzić. jaks ie to wszystko zlozy w calosc jest szansa na bezawaryjny egzemplarz;

pamietajmy ze czytajac forum, trafiamy raczej na problematyczne sztuki-stad mozna wyrobic sobie taki poglad.

inna sprawa ze duza czesc aut w PL to niestety okazyjnie kupione wraki;

wystarczy spojrzec na mobile.de- najtansze auta w DE sa drozsze niz u nas po sprowadzeniu i opłatach...

ktos kupujac takie auto sam prosi sie o klopoty

pozdrawiam Konrad
Opublikowano

Nie chwalę tego co mam bo chętnie widziałbym u siebie 545/550i pod maską :)

A poza tym rozważamy opcję 6 letniego samochodu z przebiegiem 150-200kkm a nie 3 letniego wozu - tutaj już byłbym ostrożniejszy z sugestiami - i pewnie zależałoby wszystko od ilości pokonywanych km rocznie. Starszego diesla - nie ważne czy to MB/AUDI/BMW po prostu bym się bał (przy takim przebiegu ZAWSZE jest coś do zrobienia a nigdy nie wiesz na kogo trafisz - poprzednik).

Kiss French. Wear Italian. Drive German.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.