Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam mam problem od pewnego czasu silniczek jest jakby zamulony

słabo przyspiesza ( na gazie , gorzej niż kiedyś) , i się dławi na benzynie im wiecej dodaje gazu na benzynie to on sie dławi

a na gazie z koleji cięszko rusza i słabo się rozpędza

Ktoś może mi powiedzieć jaka może być tego przyczyna

Opublikowano
to jeśli ta sonda jest uszkodzona to odłaczajac ja od przepływomierza ( w trybie awaryjnym ) sklnik powinien działac poprawnie a , jesli dalej tak samo sie dławi ???
Opublikowano

Generalnie rzecz biorąc to jest tak:

 

+ przepływomierz mierzy przepływ [ilość] powietrza w jednostce czasu. Znajduje się w okolicach filtra powietrza, przepustnicy ["przed" silnikiem].

+ sonda [sonda lambda] bada skład spalin. Znajduje się w układzie wydechowym, w okolicach katalizatora ["za" silnikiem].

 

Nie ma bezpośredniego połączenia między sondą a przepływomierzem - nie da się "odpiąć sondy od przepływomierza".

 

Odepnij przepływomierz.

Z reguły usterka sondy lambda wiąże się ze zwiększonym spalaniem. Zauważyłeś coś takiego?

Opublikowano

jak sie nie da toc jest tam taki wkrecany przewód po prawej stronie przepływomierza,

a jak przepływomierz odpiąć tym wkręcanym kablem od snody czy co :D

Opublikowano

przeczytaj jeszcze raz!!!@

 

sonde masz w układzie wydechowym!!! :duh:

 

odłącz czyl odkrec ten odkrecany kabel od przepływomierza, ktory znajduje sie przy filtrze powietrza.!

Opublikowano
jak sie nie da toc jest tam taki wkrecany przewód po prawej stronie przepływomierza,

a jak przepływomierz odpiąć tym wkręcanym kablem od snody czy co :D

 

Myslisz, ze nasze podpowiedzi cos ci pomoga skoro nie masz zielonego pojecia co gdzie jest?

:duh:

Opublikowano
Wes sie raper nie pucuj to wy mnie nie rozumiecie odłaczyc sonde mi chodziło zeby tym kablem odłaczyc bo on do sondy leci chyba co nie ...
Opublikowano
Wes sie raper nie pucuj to wy mnie nie rozumiecie odłaczyc sonde mi chodziło zeby tym kablem odłaczyc bo on do sondy leci chyba co nie ...

 

Sam się pucuj :mrgreen:

 

Kabel od przepływomierza prowadzi do DME (ECU silnika), z sondy też kabel prowadzi do DME i po cholerę miały by być ze sobą połączone jak to dwa inne urządzenia :duh:

 

A kabel odepnij od przepływomierza i uruchom silnik. Później spróbuj tak samo z sondą. Wykręć sondę i ją potrząśnij jak będzie brzęczeć jak grzechotka tzn. że jest uszkodzona.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.