Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Co może być przyczyną, że wycieraczki nie chcą się włączać, działają raz na jakiś czas albo lekko się ruszają przy włączaniu zapłonu. Bezpieczniki wszystkie dobre. Edytowane przez baton735
Opublikowano

Ja się podepnę :p

 

Problemu nie ma kiedy naprzykład nie pada i używam wycieraczek tylko do spryskania szyby i przejechania aż będzie sucha.

Problem pojawia się kiedy pada deszcz, wycieraczki pochodzą kilka minut i przestają... czasem da się je jeszcze urochomić na 3iej pozycji, wtedy wszystko wraca na chwilę do normy a później już zero reakcji, działają tylko spryskiwacze.

w pozycji I nic

w pozycji II nic

w pozycji III nic ale slychać "cyknięcie" któregoś z przekaźników w schowku.

Ktoś może ogarnia temat?

Opublikowano
Doszedłem do tego, że jak klepnę w kokpit przed pasażerem to wycieraczki załączają się i chociaż dochodzą do normalnego położenia. Myślę że to jakiś przekaźnik za schowkiem ale nie rozbierałem jeszcze tego. Może po prostu styki nie łączą. Napiszę jak będę wiedział więcej.
Opublikowano

Pierwsza propozycja - proponuję podmienić moduł wycieraczek.

 

EDIT: zarówno moduł wycieraczek [WI-WA LOW II] jak i moduł przekaźników [Relay Module się to bodajże zwie, albo jakoś z niemieckiego] są za schowkiem na rękawiczki - czyli pod miejscem klepnięcia.

Opublikowano
Ja mam tez problem z wycieraczkami tylko u mnie jest tak: wycieraczki działąja tylko na najwyższym biegu i nie wracają na swoje miejsce tylko musze je sam wyłączyć i trafic żeby był na dole wyciagłem moduł tyle że u mnie nie jest WI WA LOW tylko WI WA SRA rozkręciłem go ale nie widze żeby gdzies był spalony itp nawet gdy go wyciągłem i odpiełem wycieraczki działaja nadal tak samo... Czytałem w instrukcji bmw e36 że pod kierownica są gdzieś przekaźniki od wycieraczek i spryskiwaczy jak myslicie czy to one mogą szwankowac czy to ten moduł? Spryskiwacze mam odłaczone tzn. kabelki od pompki sa urwane ale i tak wycieraczki wczesniej działały normalnie
Opublikowano
A ja proponowalbym pisknac np. wd40 na te sworznie/laczenia mechnizmu wycieraczek, co sa ukryte pod podszybiem. Nie pamietam, jak dokladnie bylo u mnie, czy wycieraczki po osiagnieciu jakiejs wysokosci przestawaly dzialac ale napewno nie wracaly na swoja docelowa pozycje spoczynku oraz przemieszczaly sie z wielkim oporem wrecz skakaly po szybie. Po przekreceniu zaplonu byl efekt delikatnego ruchu. Po przepsikaniu jak reka odjal.
Opublikowano
Ja mam tez problem z wycieraczkami tylko u mnie jest tak: wycieraczki działąja tylko na najwyższym biegu i nie wracają na swoje miejsce tylko musze je sam wyłączyć i trafic żeby był na dole wyciagłem moduł tyle że u mnie nie jest WI WA LOW tylko WI WA SRA rozkręciłem go ale nie widze żeby gdzies był spalony itp nawet gdy go wyciągłem i odpiełem wycieraczki działaja nadal tak samo... Czytałem w instrukcji bmw e36 że pod kierownica są gdzieś przekaźniki od wycieraczek i spryskiwaczy jak myslicie czy to one mogą szwankowac czy to ten moduł? Spryskiwacze mam odłaczone tzn. kabelki od pompki sa urwane ale i tak wycieraczki wczesniej działały normalnie

WI WA LOW nie odpowiada za najszybszą prace wycieraczek,tylko wolną i przerywaną-znam to z kilku przypadkow-wiec moge sie mylic,ale na 80 % to to.

Opublikowano
Dla zainteresowanych odpowiadam, że wyjąłem ten moduł, spryskałem go środkiem do czyszczenia styków w elektronice i wycieraczki już czwarty dzień działają bez zarzutu. Dzięki za podpowiedzi :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.