Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
zacznij od wymiany wężyków podciśniena

popieram Kolegę Dexter87. Przypomnę, że należy wymienić wężyki CAŁEGO układu, ponieważ nieszczelność w jednym z rozgałęzionych układów sterowanych podciśnieniem powoduje niedomagania pozostałych.

  • Odpowiedzi 51
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
niekoniecznie .... ponieważ jeśli będzie nieszczelność ZA którym zaworkiem sterującym to nie będzie to miało wpływu na pozostałe odgałęzienia....

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

Nie mialem w tygodniu czasu, ale mam nadzieje, ze w Sobote uwine sie z tymi wezykami o ile gdzies je kupie???!!! Czyli sa to te same wezyki jak np. do przelewu paliwa w wtryskiwaczach? Generalnie zasiegam jezyka na forum, bo mieszkam kolo Monachium, a Niemcy nie potrafia naprawic. Oni tylko wymieniaja, az w koncu trafia na to co bylo popsute.

Czesto bywam we Wroclawiu, jesli ktos z Dolnego Slaska zna sie na BMW to bede bardzo wdzieczny:-)

 

Pozdro Leon

Opublikowano
Jestem wlasnie po wymianie wezykow podcisnieniowych. Paskudna robota bo bardzo zly jest dostep, ale jakos poszlo. Zuzylem ponad dwa metry. Przy okazji wyczyscilem jeszcze czujnik cisnienia w kolektorze ssacym, bo byl bardzo zawalony sadza. Efekty sa takie, ze auto jedzie teraz troche lepiej, tzn. plynniej i szybciej. Na razie polecial 230km/h. Testu na elastycznosc jeszcze nie robilem, ale czuc poprawe. Wiecej juz grzebac przy nim nie bede. I tak za pare miesiecy bedzie sprzedany. Moze jest ktos chetny???
Opublikowano

Witam mam e46 330d z 2000r dzis przeprowadziłe test na elastyczność na 4 biegu od 80 do 120 nieszcze się w zakresie 6.3s do 7.2s. 6.3 - daje w palnik na 4 wartym biego prz pk 60 turbina napompuje cisnienie i licze czas od 80 do 120.

7.2 s jade równo 80 stała prędkość i w palnik chwilke zajmuje az turbo sie rozkręci.

Dodam że auto miało wgrany program na 204km ale bez hamowni niestety. Oceńcie prosze jak jest to u was

Opublikowano
320 d seria 136 koni program na 147 niestety robiony pomiar przy dziurze w Wężu przy IC wiec prawdopodobnie siedzi tam wiecej kucy, jutro z rana zrobie test(nagram filmik) na elastycznosć i bedziesz miał odniesienie jak to sie ma do twojego 330 d.
Opublikowano
A moje bmw pojezdzilo dzisiaj troche, nawet calkiem przyzwoicie i niestety pod koniec dnia awaria. Silnik kompletnie nie ciagnie ponizej 2200 obrotow. Ekonomizer dochodzi max. do 12. Powyzej 2200 obr. zaczyna sie budzic i dostaje kopa a ekonomizer idzie do konca skali, ale jakby w zwolnionym tempie. Najgorzej jest oczywiscie na 5 biegu. Ponizej 100km/h w ogole nie przyspiesza. Nic a nic, trzeba redukowac.
Opublikowano
sprawdz uklad agr. kiedys gdy kombinowałem zeby go zablokowac, byl caly czas otwarty i auto nie chciało jechać zero mocy.WIdze ze jestes po wymianie wszystkich wezyków , odkrec moze rure idaca od IC do agr i jedna osoba niech dodaje gazu i zobacz czy uklad sie otwiera i zamyka..
Opublikowano
Witam mam e46 330d z 2000r dzis przeprowadziłe test na elastyczność na 4 biegu od 80 do 120 nieszcze się w zakresie 6.3s do 7.2s. 6.3 - daje w palnik na 4 wartym biego prz pk 60 turbina napompuje cisnienie i licze czas od 80 do 120.

7.2 s jade równo 80 stała prędkość i w palnik chwilke zajmuje az turbo sie rozkręci.

Dodam że auto miało wgrany program na 204km ale bez hamowni niestety. Oceńcie prosze jak jest to u was

 

U mnie 330xd 184km jade 80 na 4 biegu gaz w podloge i od 80 do 120 9,5 sekund

Opublikowano

Witam.

Z checia pomierzyl bym sobie elastycznosc mojej buni, ale przestala juz w ogole jezdzic. Pozostalo jej moze z 40 koni. Turba nie ma juz wcale i ledwo ledwo ciagnie:-(((

Opublikowano
Silnik znowu dziala. Przyczyna byl uszkodzony wezyk podcisnieniowy. Pozniej zrobie testy na elastycznosc. Mam nadzieje, ze w koncu bedzie jezdzic jak kiedys.
Opublikowano

Wyglada na to, ze rzeczywiscie byly to te wezyki podcisnieniowe, albo brudny czujnik cisnienia w kolektorze ssacym, bo auto calkiem niezle zaczelo jezdzic. Przyspieszenie od 80 do 120 na 4 biegu wynosi teraz ok. 7,4 sekundy, ale nie zawsze. Czasem wystarczy nawet 6,8 a jednak sporadycznie, raz na 10 prob spada do 8,5. Czyli jeszcze cos siedzi, bo raczej powinno byc zawsze mniej wiecej tak samo. Pojezdze troche i zobacze. Musze jeszcze zrobic test predkosci max.

Dzieki wszystkim za pomoc.

Pozdro, leon

Opublikowano

Sluchajcie, mam jeszcze jedno pytanie. Kto z Wroclawia, albo okolic zna sie troche lepiej niz przecietnie na BMW. Z checia nawiazal bym kontakt.

Pozdro, Leon

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
witam,robiłem test elastyczności w swojej 330d 184KM i wyszło mi 8.6s ale dopiero ze turbo daje pełną moc ok 2.5 obrotów,czym może być spowodowane tak późne załączenie turbo,dodam ze wężyki podciśnienia wymienione i 0 błędów na kompie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.