Skocz do zawartości

zabek1987

Zarejestrowani
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E46 330D 2000r

Osiągnięcia zabek1987

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. naprawa uszkodzonego wtryskiwacza pomogła.auto na chwilę obecną chodzi jak za dawnych dobrych czasów :)
  2. czyli proponujesz naprawę tylko tego jednego wtrysku? czy pozostałe są w granicy normy
  3. witam,zamieściłem na YouTube filmik z testu przelewowego moich wtryskiwaczy.okazało się ze przyczyną ciężkiego palenia samochodu oraz czarnego dymu z tłumika jest raczej 3 wtryskiwacz.chciałem uzyskać informacje czy pozostałe wtryski należy regenerować czy też nie.proszę o odp na czwartym wtrysku zesunęła sie rurka.później po poprawieniu jej wynik był podobny do pierwszego wtryskiwacza
  4. po wymianie zaworu auto odpaliło ciężko.można jeździć lecz bardzo dużo kopci na czarno i przy większym dodaniu gazu nadal zaświeca sie dde po czym słabiej jedzie.
  5. Witam,podepnę sie pod temat bo szkoda zakładać nowych. Zaczynając od samego początku to auto przerywało przy ok 2.5-3 tys obr.zdiagnozowałem niskie ciśnienie na filtrze paliwa.wymiana spalonej pompy w baku podniosła ciśnienie z 3,1 na 3.9 bara.po kilku dniach zadowolenia nastał problem. Podczas jazdy zapaliła sie mi kontrolka dde po czym auto osłabło. zgasiłem auto i ponowne zapalenie auta to było ok 8s kręcenia na rozruszniku.kontrolka dde zgasła po czym znowu przy przyśpieszeniu sie zaświeciła. Komputer pokazywał błąd niskiego ciśnienia na listwie. sprawdzając wartości na kompie okazało sie ze nic nie pokazuje czujnik z listwy wtryskowej. podejrzenie padło na czujnik.wymieniłem go na inny gdyż miałem taki lecz problem pozostał.podczas wymiany czujnika zauważyłem ze z listwy nie wypłynęła ani kropla ropy. Dodam ze rano na zimnym też nie zapalił.jedynie plakiem udało sie silnik uruchomić po czym już później pracował na ON.podczas pracy silnika na biegu jałowym też czujnik z listwy nic nie pokazywał.
  6. dzieki za poradę,może uda mi sie coś z tym wymyślić. odnośnie tego zapamiętywania :) to do tego dochodzi moja nerwowa praca,fakt zje....go auta i jeszcze coś co nie napisze :) ale dzieki za pomoc dodam ze pali bezpiecznik u mnie oznaczony nr 54 po niemiecku coś pisze PUMP czy jakoś tak,w dolnym rzędzie od środka drugi w prawo
  7. ciekawe czy wszyscy tak o wszystkim pamiętają,mam chyba jedyny taki przypadek z autem i nie bardzo wiecie co napisać. na kompie pokazuje sie błąd zbyt niskiego ciśnienia na listwie oraz małego ciśnienia z pompy pod progowej.
  8. Filtr paliwa wymieniany był we wakacje,dodam ze bezpiecznik pali nawet jak odepnę wtyczke z pompy.na zwarcie miernik wpiąłem do jednego pina i do masy to pikał,do drugiego wpiąłem i do masy to też pikał.odnośnie podpięcia pod kompa to robił mi to taki nie zbyt dobry elektryk wiec nic nie mogę więcej powiedzieć.we wtorek może weźmie się za to prawdziwy el samochodowy.ale miedzy czasie chciałem coś sam zdziałać dziś podpiąłem pompke osobnymi kablami + - auto odpala i ma pełny zakres obrotów
  9. nikt nic nie wie?? a gdzie sie znajduje przekaźnik pompy paliwowej??
  10. zamówioną pompę paliwa zamontowałem,okazało się ze po przekręceniu zapłony i kilku sekundach pali sie bezpiecznik 54 odpowiedzialny za napięcie na pompę podprogową.gdzie może leżeć wina oraz gdzie jest przekaźnik od pompy paliwowej??
  11. na biegu jałowym pompa pokazywała 0.88 bara a po odpięciu czujnika na filtrze paliwowym to komputer pokazał 4.4bara
  12. Witam,mam problem ze swoim autem gdyż max obroty to ok 2600 obr/min i bardzo ale to bardzo słabo jedzie. Po przejechaniu ok 20 km do domu auto zgasło podczas jazdy i już nie odpaliło, Sprawdziłem bezpieczniki i był spalony nr 54 odpowiedzialny za pompę podprogową. Wymiana bezpiecznika poskutkowała tym ze auto odpala lecz nadal jest brak mocy. Teraz moje pytanie czy winą braku mocy i spalonego bezpiecznika będzie kończąca się pompa podprogowa?
  13. wszystko działa na 100%,głośniki zostawiłem oryginalne tylko radio kupiłem SONY MEX BT5000 i gra to o niebo lepiej niż na zwykłym radiu z bmw,głośniki oryginalne grają nieźle ale ktoś jak ma $ może pomyśleć nad lepszymi
  14. temat zakończony.instalacja zrobiona nowa czyli rozcięta przejściówka i lutowanie 4x kabel do głośników,3 kable zasilające (+ - oraz impuls do wzmacniacza antenowego) i kabel od anteny FM.Wszystko przeciągnięte lewą stroną auta pod plastikami progu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.