Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
A jak jest 136 km ale rok produkcji 2001 to dalej nie cr? Na allegro same 136 KM raz widziałem 150 KM. Bo dla mnie to lepiej jak nie ma CR nie trzeba tak mocno uważać na paliwo jakie się leje czasami złej jakości są na stacjach.
Opublikowano

Jeżeli chcesz BMW to lej paliwo dobrej jakosci na tyle na ile to mozliwe.Nie ważne czy ma CR czy nie.Ja osobiscie polecam z commonem,są nowszej generacji,ekonomiczniejsze,bardziej dynamiczne i wiadomo mocniejsze.Natomiast jezeli chcesz oszczedzac na paliwie proponuje wozik z innej półki.Jak narazie nie słyszłem złego słowa o CR.Rób jak uważasz.POzdr

PS w 2001 mozesz trafić na motorek bez CR.

Opublikowano
Jasna sprawa że trzeba lać paliwo dobrej jakości. Tylko że nie na każdej stacji znajdę dobrej jakości choćby na Orlenie jak Mercedes W210 2,2 diesel się poddał który może jeździć na byle czym to ciekawe co oni tam dodali do paliwa. Tylko powiedz mi jak odróżnić silnik z CR a jak bez CR?
Opublikowano

Najprościej po pompie paliwa,system CR ma malutką pope z jednym przewodem zasilającym listwe,ta natomiast wtryski.Bez commona silnik ma pompe paliwa normalną zwykłą :mrgreen: .Po turbinie- różnica wizualna :mrgreen: .Poczytaj troszke to:

viewtopic.php?f=69&t=69122

 

Warto zebyś poczytał dokładnie ten temat: http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=8&t=68922

POzdr i poczytaj uwaznie. :cool2:

Opublikowano
Tylko powiedz mi jak odróżnić silnik z CR a jak bez CR?

Już sam dźwięk pracy silnika jest inny. CR będzie bardziej - jak to określić - aksamitny, równy, cichszy. Silnik na starej pompie (zwłaszcza przyodpalaniu na zimno) będzie troszkę bardziej dźwiękiem szedł w stronę pompowtrysków z VAG - oczywiście delikatnie, żeby też nie mieć wyobrażenia o jakimś okrutnym klekocie. Ja w każdym razie jak usłyszałem 2.0D 136KM po odpaleniu na zimno to od razu zwróciłem na to uwagę.

 

Nie wiem czy w e39 nie było tak, że silnik 2.0d był tylko na tej wcześniejszej pompie. Zaś 2.0d w systemie Common Rail był, miał 150KM ale ten silnik pakowali tylko do e46 zaś e39 520d do końca swojej produkcji szedł z tym starszym dieslem 136KM na pompie VP44 ?

http://pl.wikipedia.org/wiki/BMW_E39

Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.

Pzdr.

Opublikowano
2.0d w e39 to tylko i wyłącznie silniki m47 - 136KM bez CR, wystepowały bodajże od 2000r krótko przed liftem a potem już do końca produkcji e39. Jeśli ktoś w ogłoszeniu przy e39 2.0d wpisuje 150KM to albo z niewiedzy albo próbuje naciągnąć laików że to silnik CR (spotkałem sie z takim sprzedawcą - bajkopisarzem).
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dokładnie tak. E39 wychodziło tylko z 2.0d M47 czyli bez CR. 2.0d z CR czyli M47N wszedł do E46 na przełomie 2000/2001 ale w E39 nie montowano go w ogóle.
Opublikowano
Poza tą pompą wtryskową samochód chyba innych żadnych wad nie ma. A ile kosztuje regeneracja takiej pompy? Bo o cene nowej to się zapytałem na innym forum i czekam na odpowiedź.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A po co od razu zakładać, że się zepsuje? Nie szukaj "okazji", kup solidne auto z autentycznym przebiegiem niedużym i pojeździsz bez problemów wiele lat.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.