Skocz do zawartości

gdzie podłączyć światła dzienne w e90


kamil321

Rekomendowane odpowiedzi

dzwonilem do goscia ktory sie tym zajmuje i mowi ze nie ma zadnego problemu zeby ustawic ich moc na 18-20% na tyle on ustawia i troche byl zaskoczony ze ktos na 40% ustawia bo wtedy to moze mocno swiecic...

Wszystko spoko tylko gosc nie jest z Krakowa wiec jakby ktos potrzebowal jeszce takiej aktywacji w okolicach krakowa to cena jest bardzo fajna

50zl.

 

pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 164
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

procentowy parametr WERT oznacza procent przyciemniania a nie % mocy świecenia. ale niech ktoś inny jeszcze sprawdzi i wklei zdjecie

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

procentowy parametr WERT oznacza procent przyciemniania a nie % mocy świecenia. ale niech ktoś inny jeszcze sprawdzi i wklei zdjecie

tak on tez mowil o przyciemnianiu o 80% zle sie wyrazilem chodzilo mi raczej o sens.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja jeżdżę na tak ustawionych światłachi wydaje mi się, że nie świecą tak mocno jak na załączonym zdjęciu.

Na marginesie dodam, iż nie spotkałem się z uwagami innych uczestników ruchu.

Zresztą na ostatnim spocie prezentowałem je kolegom, którzy przybyli i proszę zapytać się ich o zdanie.

Ale dla świętego spokoju jeszcze to sprawdzę i jeżeli chcecie zapodam fotkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W E87 aktywowałem z ciekawości opcję świateł dziennych z długich.

Na parametrze wert_01 w DRL_WERT_DIMMUNG światła świecą pełną mocą.

Przy wert_02 moc świecenia znacząco spada, ale wydaje mi się, że to wciąż za mocno... Z 50m stojąc na wprost samochodu światło trochę oślepia nawet w słoneczny dzień. Już halogeny świecą o wiele słabiej... Innych wartości moduł nie przyjmuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

procentowy parametr WERT oznacza procent przyciemniania a nie % mocy świecenia. ale niech ktoś inny jeszcze sprawdzi i wklei zdjecie

tak on tez mowil o przyciemnianiu o 80% zle sie wyrazilem chodzilo mi raczej o sens.

 

Rozmawiałeś ze mną :D Standardowo ustawiam w E90 (zresztą jak i w innych modelach) wert_02 czyli to jest jakieś na oko 20% mocy świecenia (nie 20% ściemnienia) i raczej u osób,którym aktywuje słysze głosy, czy aby nie za słabo świecą - nie spotkałem się jeszcze z kimś, kto by się zastanawiał czy mu nie świecą za mocno (a aktywowałem może z około 40-50 aut). DRL nie może świecić jak postojówka :roll: Dla porównania spójrzcie przy okazji na DRL diodowe współczesnych Audii, też się wydaje, że dają po oczach.... Przepisy określają wydatek świetlny, trzeba by miernik skombinować i sprawdzić z ciekawości.

 

Ktoś wyżej podjął temat ringów jako DRL w E90 pre-LCI. Jest taka możliwość gdy autko posiada nowszy moduł świateł, ale nie można sterować natężeniem ringów przez co świeć tak słabo jak standardowe (nie polecam).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio włączałem światła do jazdy dziennej w E90 przed liftem i wcale nie świeca mocno (zależy pod jakim kontem zrobione zostały te zdjęcia), a przy światłach do jazdy w dzień nie świecą pozostałe więc nie ma obciążenia prądowego, ale jak kto wolo, albo xenon i ringi lub światła do jazdy w dzień. Przy opcji auto nie musowo pamiętać w ogóle o światłach pokrętło na A i jazda :D.

 

PS.

Jak ktoś chętny z Lublina i okolic to zapraszam (wiadomość na priv).

BMW E60 530xd :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

procentowy parametr WERT oznacza procent przyciemniania a nie % mocy świecenia. ale niech ktoś inny jeszcze sprawdzi i wklei zdjecie

tak on tez mowil o przyciemnianiu o 80% zle sie wyrazilem chodzilo mi raczej o sens.

 

Rozmawiałeś ze mną :D Standardowo ustawiam w E90 (zresztą jak i w innych modelach) wert_02 czyli to jest jakieś na oko 20% mocy świecenia (nie 20% ściemnienia) i raczej u osób,którym aktywuje słysze głosy, czy aby nie za słabo świecą - nie spotkałem się jeszcze z kimś, kto by się zastanawiał czy mu nie świecą za mocno (a aktywowałem może z około 40-50 aut). DRL nie może świecić jak postojówka :roll: Dla porównania spójrzcie przy okazji na DRL diodowe współczesnych Audii, też się wydaje, że dają po oczach.... Przepisy określają wydatek świetlny, trzeba by miernik skombinować i sprawdzić z ciekawości.

 

Ktoś wyżej podjął temat ringów jako DRL w E90 pre-LCI. Jest taka możliwość gdy autko posiada nowszy moduł świateł, ale nie można sterować natężeniem ringów przez co świeć tak słabo jak standardowe (nie polecam).

 

zobacz moją fotkę, która wkleilem na poprzedniej stronie tematu i powiedz, że nie swieci za mocno

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Natek:

nie pisz o swoich odczuciach tylko jak jest

oczywiscie swiatla swieca mocno gdyż mają być widoczne, ale nie jest to świecenie tak jak na lampach drogowych...

dla porównania:

w sobote kolega lobo. ustawił mi DRL w modelu przed liftem

w poniedziałek kończył mi się dowó i pojechałem na przegląd, diagnosta sprawdził wszystko i powiedział że jest ok

 

te światła świecą wysoko a nie mocno, poziom świecenia potęguje ich wizualne aspekty świecenia

specjalnie włączyłem je nocą, świecą wysoko, ale na max 4-6m przed auto, mniej więcej 1/5 tego co oświetla xenon, dodatkowo skierowane są idealnie do przodu...

w Audi czy to 4 czy 6 czy 8 jak jeszcze oswietlenie bylo realizowane w ten sam sposób co u Nas, patrząć na wprost również świecą mocno, ale tak samo jak u nas stojąc delikatnie pod kątem "moc światła" jest mizerna...

 

także ja zostawiam :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem zdania, że świecą lekko za wysoko i za mocno, zresztą to nie tylko moje zdanie, kolega "primary1" ma dokładnie takie samo zdanie jak ja. Myśle, ze nie byłoby problemu jesli klosz od długich byłby ustawiony niżej (dzienne na ścianie świeciły wyraźnie wyzej niż mijania) ale z racji funkcjonowania długich nie miałoby to sensu. Bez porówniania świecą mocniej niż w modelach Audi

 

ale każdy niech robi jak mu pasuje

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam! żeby nie zakładać nowego wątku. W mojej E91 zamontowałem światła dzienne Philpis Daylight 4. Koszt świateł to 229 zł (odbiór osobisty w Krk). Zdecydowałem się na nie albowiem nie wymagają podłaczenia pod sygnał z zapłonu lecz podłącza się je bezpośrednio pod aku. Montaż zajął mi około 2,5 godziny. Fotki można obejrzeć tutaj: https://picasaweb.google.com/101194384804362540289/BmwE90DrlPhilips?feat=directlink

 

Wrażenia: świecą dobrze, ale nie jest najlepszy moduł startowy. Światła zapalają się zawsze jak w instalacji elektycznej pojawi się jakiś "pik" (np. otwarcie drzwi, zamknięcie z pilota), gasną wtedy po upływie około 3 minut. Oczywieście świecą się bez żadnych problemów jak jest odpalony silnik, gasną jak zapala się światła mijania. Można więc potraktować tę "wadę" jako pewien rodzaj funkcji "living home" :) Generalnie jestem zadowolony. Jak to wygląda ocencie sami, wydaje mi się, że nie najgorzej. Sorki że samochód nie jest zbyt czysty, ale dzień wcześniej byłem w trasie i nie zdążyłem go umyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jackow wyslalem Ci pw.

 

A co do swiatel to mam mieszane uczucia ... moim zdaniem do BMW takie swiatla nie pasuja ... paski sa w audi , tico, polonezie, golfie 3 i 4 :roll: i wielu innych ... z czego najlepiej wygladaja w Audi :D .

Bez urazy ale nie trafiony mod IMO

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem zdania, że świecą lekko za wysoko i za mocno, zresztą to nie tylko moje zdanie, kolega "primary1" ma dokładnie takie samo zdanie jak ja. Myśle, ze nie byłoby problemu jesli klosz od długich byłby ustawiony niżej (dzienne na ścianie świeciły wyraźnie wyzej niż mijania) ale z racji funkcjonowania długich nie miałoby to sensu. Bez porówniania świecą mocniej niż w modelach Audi

 

ale każdy niech robi jak mu pasuje

 

Może masz źle ustawione światła, brałeś taką ewentualność pod uwagę? A w kwestii zdjęcia to inny fotograf i inny efekt: http://carpediemdiag.npx.pl/photogallery.php?photo_id=12

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Po co kombinować. Ja wszedłem w komputer samochodowy poprzez i-driva , ustawienia samochodu, lights, i zaznaczyłem opcję świateł dziennych i przy ksenonach ustawia się przełącznik świateł w pozycji 0 a jeśli się nie ma to w pozycji 3 i tedy po zapaleniu włączają sie wszystkie ringi ale świecą tak na oko jakieś 100% mocniej niż normalnie i kiedy przełączam w pozycję 1 lub 2 wtedy zapalają się swiatła pozycyjne lub tzw krótkie wtedy ringi słabną.

Ringi świecą tak mocno, że te środkowe z odległości 50 metrów zlewają się w jedno i nie widać ringa tylko punkt świetlny o średnicy 10 cm jakby świeciły się normalne światła. Z bliska widać, że świecą się wszystkie 4 ringi ale widać wyraźnie, że mocno świecą nawet w słoneczny dzień. Po przełączeniu na światło ringi świecą tak sobie w porównaniu do pozycji 0.

 

Czy ktoś może się ustosunkować do wypowiedzi kolegi?

Taka opcja z dziennymi w ringach wzmocnionych gdy nie świeci ksenon interesowałaby mnie najbardziej ale pierwszy raz spotkałem się z taką tezą. Czy to jest w ogóle możliwe?

oczywiście mam na myśli modele przedliftowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Może masz źle ustawione światła, brałeś taką ewentualność pod uwagę? A w kwestii zdjęcia to inny fotograf i inny efekt: http://carpediemdiag.npx.pl/photogallery.php?photo_id=12

 

cytat z mojego któregoś wczesniejszego postu

 

Nie wiem czy jest to spowodowane tym, ze odbłyśnik jest jakoś wysoko ustawiony czy, że moc żarówki jest wciaz za wysoka. Stojąc przed ścianą (mijania na ksenonach mam idealnie ustawione) to włączając dzienne wyraźnie widziałęm, że światło jest bardzo rozproszone ale swieci wyzej.

 

zdjęcie rzeczywiscie inaczej zrobione ale jak porównasz inne zdjecia z tej strony z właczonymi DRL to zauważysz, że w E90 świecą jakoś najmocniej. U mnie było ewidentnie źle

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie , nie jest to możliwe w pre Lci

 

Jest to bodajże opcja możliwa od modułu NFRM2. W NFRM można ustawić, aby ringi się świecily jako DRL, ale bez zwiększonej mocy (moc jak przy postojowkach). Podobno są pre-LCI z modułami NFRM, osobiście jeszcze takiego nie spotaklem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam cos takiego zalozone (tzn jest jakis modul ) , narazie nic wiecej o nim nie wiem . Zalacza ringi po odpaleniu samochodu i swieca mocniej niz przy przelaczeniu na postojowki. Moze jest to najzwyczajniej w swiecie efekt spadku mocy przy zapaleniu postojowek a moze co innego . Narazie jeszcze sprawy nie rozpracowalem , bo zeby w tym cholernym samochodzie cos zrobic z lampa to albo zderzak albo nadkole - zdecydowanie wole nadkole ale to tez jest troche roboty i podnosnik konieczny :mad2: :mad2:

Wiem tyle ze od tego modulu , przekaznika ktory siedzi tam gdzie komp , ida dodatkowe kable do tych ledow ktore tu byly u ktore zamierzam wyrzucic w [BAD] :roll:

 

Na cale szczescie dla samochodow po 2011 roku ma to sie skonczyc i dostep do lampy ma byc taki ze zarowki maja sie dawac wymieniac w oka mgnieniu...Tu jedyna zarowka ktora sie da szybko wymienic to jest lewa tylna strona - oczywiscie nie w klapie ...

Masakra ... , pomyslowosc inzynierow BMW mnie rozbraja :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam cos takiego zalozone (tzn jest jakis modul )

 

Nie miałem na myśli "czegoś" dołożonego tylko orgynalne moduły świateł,czyli FRM, NFRM, NFRM2 itd. Jeżeli ktoś posiada już NFRM a godzi się ze słabym świeceniem ringów to można ustawić DRL bez jakiegoś grzebania w elektryce, dokładania przekaźników itp. , szczęśliwcy z NFRM2 i w górę mają mocniej świecące ringi jako DRL (tak jak w nowo produkowanych BMW)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.