Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z moją piąteczką. Ma wysokie obroty. Najpierw około 1000, potem około 1100 i za chwilkę spada znów do 1000 i tak na zmianę - słychac ze silnik głosniej pracuje bo ma za wysokie obroty. Zaraz po zapaleniu ma ładne obroty lecz jak tylko dodam gazu to znów rosna. I tak cały czas bez względu czy jest zimny silnik czy już goracy po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrów. Ogólnie autko nie ma żadnych awarii odkąd je użytkuje. Wymieniłam ostatnio jedynie termostat, mimo to temperatura nie ma pionu, tylko prawie "pion", ale nagrzewa się szybciutko i trzyma temperaturę. Byłam dziś podłaczyć ja pod komputer i komp nie wykazł żadnych błedów - jest czysto, bez awarii.. Czy ktoś miał podobny problem?? Co to może być? dzięki z góry i pozdrawiam...
Opublikowano

Słyszalem o czyms takim jak opisujesz.

Od dawna użytkujesz auto ?

Czy w momencie zakupu tez miala tak wysokie obroty ?

Czy jesli odpalasz goracy silnik mrygnie ci kontrolka od swiec ?

 

Jesli tak, to masz odlaczany wtrysk sterujacy na 4-m cylindrze lub podlaczony niby emulator made in allegro.

Niema starych BMW, są tylko zaniedbane :(

Archiwum moich poprzednich BMW http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=107364

Obecne e60 http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=155&t=298589

Opublikowano
Użytkuję autko od roku, ale przejechałam nią zaledwie 10000 km. Wysokie obroty ma od około 3 tygodni. Jak silnik jest gorący nie zapala się kontrolka świec żarowych. Można odpalać od razu autko. Dziś powiedziano mi, że może to czujnik temperatury ssania jest zepsuty i daje on komputerowi błędny komunikat, że silnik jest cały czas zimny, mimo iż ma dobrą temperature. Ech sama już nie wiem :)
Opublikowano
To troche dziwaczne zjawisko że nic nie wyszło na kompie.Ja zmieżył bym pobór prądu przez świece zarowe i czas jaki grzeją.Warto tez na kapie sprawdzic paramenty pompy wtryskowej podczas pracy.Mozliwe jest też powietrze lewe i dlatego faluja te obroty.Duzo troche do gdybania,warto zacząć od pomierzenia parametrów podczas pracy na wolnych obr.A nóz widelec coś z regulatorem obrotów.Te pompy w TDS-ie są troche pokrecone i wadliwe.Oczywiście nie ganie w ogóle TDS-a.POzdr i powodzonka
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Już wiem co powoduje wysokie obroty, a raczej co mi się wydawało odnoście tych obrotów. Stałam raz na światłach i patrząc na licznik wskazujący na wolnych obrotach 1000 obrotów, zaczęłam klepać licznik od góry i okazało się ze wskazówka sama spada. Dziwne, pomyślałam. Pojechałam do znajomego i on powiedział mi, że wydaje mi się, że moje autko ma wysokie obroty, bo tu zadziałała moja psychika. Patrząc na licznik zdawało mi się, że auto głośniej chodzi i ma wysokie obroty bo tak pokazywała wskazówka a tu niespodzianka!! Okazało się, ze felerem tych aut są liczniki a bardziej szczegółowo to ząbki, które wycierają się przy wskazówkach w liczniku i się zacinają. Klepiąc lekko od góry licznik wskazówka opada na prawidłowe obroty a silnik chodzi miarowo tak jak ma chodzic.

A już myslałam, ze bedzie duzy wydatek a tu tylko taki mały feler.

Jako kobieta nie znam się na wszystkim ale jednak to auto mnie zadziwia. Ktoś mówi, że jest drogie w utrzymaniu i ten rodzaj silnika jest trudny we współpracy ale ja jestem zadowolona. Co prawda nie robię nią 50 tysięcy kilometrów rocznie tylko 5 razy mniej ale do tej pory jeżdżę bezawaryjnie.

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.