Skocz do zawartości

Marzi

Zarejestrowani
  • Postów

    12
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E39 2,5 tds

Osiągnięcia Marzi

Debiutant

Debiutant (2/14)

0

Reputacja

  1. Już wiem co powoduje wysokie obroty, a raczej co mi się wydawało odnoście tych obrotów. Stałam raz na światłach i patrząc na licznik wskazujący na wolnych obrotach 1000 obrotów, zaczęłam klepać licznik od góry i okazało się ze wskazówka sama spada. Dziwne, pomyślałam. Pojechałam do znajomego i on powiedział mi, że wydaje mi się, że moje autko ma wysokie obroty, bo tu zadziałała moja psychika. Patrząc na licznik zdawało mi się, że auto głośniej chodzi i ma wysokie obroty bo tak pokazywała wskazówka a tu niespodzianka!! Okazało się, ze felerem tych aut są liczniki a bardziej szczegółowo to ząbki, które wycierają się przy wskazówkach w liczniku i się zacinają. Klepiąc lekko od góry licznik wskazówka opada na prawidłowe obroty a silnik chodzi miarowo tak jak ma chodzic. A już myslałam, ze bedzie duzy wydatek a tu tylko taki mały feler. Jako kobieta nie znam się na wszystkim ale jednak to auto mnie zadziwia. Ktoś mówi, że jest drogie w utrzymaniu i ten rodzaj silnika jest trudny we współpracy ale ja jestem zadowolona. Co prawda nie robię nią 50 tysięcy kilometrów rocznie tylko 5 razy mniej ale do tej pory jeżdżę bezawaryjnie. Pozdrawiam
  2. Dziękuje za radę. Słyszałam, że te silniki są dość trudne... Pozdrawiam :)
  3. Użytkuję autko od roku, ale przejechałam nią zaledwie 10000 km. Wysokie obroty ma od około 3 tygodni. Jak silnik jest gorący nie zapala się kontrolka świec żarowych. Można odpalać od razu autko. Dziś powiedziano mi, że może to czujnik temperatury ssania jest zepsuty i daje on komputerowi błędny komunikat, że silnik jest cały czas zimny, mimo iż ma dobrą temperature. Ech sama już nie wiem :)
  4. Mam problem z moją piąteczką. Ma wysokie obroty. Najpierw około 1000, potem około 1100 i za chwilkę spada znów do 1000 i tak na zmianę - słychac ze silnik głosniej pracuje bo ma za wysokie obroty. Zaraz po zapaleniu ma ładne obroty lecz jak tylko dodam gazu to znów rosna. I tak cały czas bez względu czy jest zimny silnik czy już goracy po przejechaniu kilkudziesieciu kilometrów. Ogólnie autko nie ma żadnych awarii odkąd je użytkuje. Wymieniłam ostatnio jedynie termostat, mimo to temperatura nie ma pionu, tylko prawie "pion", ale nagrzewa się szybciutko i trzyma temperaturę. Byłam dziś podłaczyć ja pod komputer i komp nie wykazł żadnych błedów - jest czysto, bez awarii.. Czy ktoś miał podobny problem?? Co to może być? dzięki z góry i pozdrawiam...
  5. Witam wszystkich "prowadzących" BMW!!! Moja śliczna to e39 2,5tds 1998. Jako właścicielka mojego kolejnego autka BMW mogę powiedzieć, ze jest to niezastąpiona marka :) Pozdrawiam ...
  6. Marzi

    RATUNKU!! 525 tds szaleje!!

    Autko sprowadzone z Holandii, nie po powodzi na 100%, bardzo mi przykro, że zawiodłam kolegę :) :D
  7. Marzi

    RATUNKU!! 525 tds szaleje!!

    Tak też myślałam. Właśnie odłączyłam akumulator od ładowania i zapaliła, tylko że trzeba było minimalnie dłużej ją kręcic, ale i tak muszę się wybrac do elektryka może mam pożeracza prądu. Zobaczymy. Dziękuję :)
  8. Marzi

    RATUNKU!! 525 tds szaleje!!

    Witam Wszystkich Bardzo proszę o pomoc, moja śliczna nie odpala. Zaczęło się tak, że podczas jazdy zaczęło mi się wyłączac radio, następnie zaświeciła się kontrolka od poduszek, przestały działac wycieraczki, szyb elektrycznych nie można było otworzyc, natomiast autko jechalo, światła się świeciły ale szarpało silnikiem. Wjechałam autkiem do garazu i zgasiłam, po tym auto już nie odpaliło. Dziwne jest to, że po przekręceniu kluczyka słychac cykanie i wszystkie kontrolki zaświecaja się i gasna i tak w kółko, coś buczy pod maską, światła zaczynają się same zaswiecac i gasną czy je sama chce wyłączyc czy włączyc robią co chcą. Kumpel mówi mi, że nie mam ładowania, czyli alternator, ale kontrolka się nie świeci, więc dziś poszłam jeszcze i przekręciłam kluczyk i okazało się, że gdy auto szaleje i zaświecają się wszystkie kontrolki ta kontrolka od ladowania (akumlator) nie świeci się więc jest prawdopodobnie spalona. Na końcu dziś pojawił mi się napis einspritzanlage, czyli układ wtryskowy ale sądzę, że to bylo już spowodowane szaleniem komputera przez tą awarię. Po przeczytaniu kilku postów stwierdziłam, że może akumlator padł, ale gdyby tak było to nie świeciłby się światła i oświetlenie wnętrza samochodu również. Dodam, iż ostatnio odczówam wibracje silnika i obroty wtedy spadają do 900, powyżej nie ma wibacji, oraz przy zmianie biegu czasem też szarpie i jest takie odczucie jakbym jej dała za mało gazu a tak nie jest, ale to nie dzieje się czesto i podłączenie pod komputer nic nie wykazało. Podłączyłam właśnie akumlator, ponieważ wyczytałam iż istnieje opcja, że coś w aucie mi rozładowuje akumlator i strasznie iskrzył, za kilka godzin zobaczę czy odpalę i ile autko bedzie chodziło.. Proszę o pomoc. Jestem kobietą i choc dużo wiem o samochodach to tylko wiedza teoretyczna, w praktyce może by trochę inaczej...
  9. Marzi

    blokada prędkości

    Hej, ja miałam podobnie, tylko że w 525tds. Autko super przyśpieszało a na piątym biegu nie szło więcej niż 180. U mnie jednak nie było blokady jak przypuszczałam i jak mi mówiono. Przy wymianie oleju okazało się po prostu, że jakiś wężyk był odpięty od turbiny. Po podpięciu wszystko działa oki i autko śmiga :)
  10. Marzi

    Blokada predkosci

    Już mam. Wyleczyłam dolegliwośc mojego autka. Problem rozwiązał się sam. Oddałam kumplowi auto do wymiany oleju i okazało się iż jakis kabelek był odłączony od turbiny. Już wszystko gra, autko super śmiga bez ograniczeń. Komputer nie wykazuje zadnych bledow. Widocznie ktoś się przestraszył, że autko nie może jechac szybciej i wymyslil jakas blokade ptredkosci a ja nie mogac sie z tym pogodzic chciałam cos z tym zrobic, ale zrobilo sie samo. pozdrawiam :)
  11. Marzi

    Blokada predkosci

    No własnie z ledwością dociągnęła do 190 i to z niezłej górki na prostej drodze by tyle nie poszła :(
  12. Marzi

    Blokada predkosci

    Witam Niedawno kupiłam BMW e39 2,5 tds. Autko śmiga super jest tylko jeden problem. Przy zakupie powiedziano mi, iż jest założona blokada na silnik by go nie zajechac. Z ciekawości wyjechałam na autostrade by sparwdzic autko i faktycznie, tylko na 4 biegu autko jedzie maksymalnie 140 przy maksymalnych obrotach 3,5, natomiast na 5 biegu maksymalnie 160 przy tych samych obrotach. I właśnie w tym momencie autko jakby sie lekko dławi, i pojedzie do 190 ale juz mu jest cieżko. Prawdopodobnie komputer jest nastawiony tak by odcinac dopływ paliwa i dlatego autko nie śmiga więcej, lub jest jakas blokada tylko na tych 2 biegach na obroty, bo auto nie chce isc powyzej 3,5 tys obrotów. Pytanko moje jest takie czy blokade sie da sciągnąc i czy tylko w serwisie bmw i ile to kosztuje. Wiem, ze na co dzień nie bede tak szybko jeździła ale sama swiadomośc ze nie moge jechac szybciej bo trzyma mnie blokada jest nurtująca.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.