Skocz do zawartości

320d - problem ze stukiem przy gwałtownym ruszaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam!

od momentu kupna auta mialem takie problem ze:

przy gwałtownym ruszaniu (szybkie puszczenie sprzegla i dodanie gazu) auto wydawało gluchy stuk slyszany gdzies z tylu. Niby tuleja dyfra sie uwalila no i wymienilem ją. Po wymianie troche mniej (ciszej) slukalo. Mechanik sprawdzil mi zawieszenie z tylu i powiedzial ze tuleje progowe sa uwalone. Wiec kupilem wymienilem - dalej to samo. Jak plynnie rusze jest ok. ale jak tak gwałtownie puszcze sprzegla i dodam gazu to jest ten stuk.

Co to moze byc?? (ta guma laczaca skrzynie z walem napedowym jest ok)

prosze o pomoc bo to troche denerwuje

dzieki

Edytowane przez kuker84k
Opublikowano

witam,

mam podobny problem słychać stuki przy zmianie biegu z tyłu co mechanik mi powiedział że amory do wymiany sprężyna bije o amor czy coś takiego

Opublikowano
wybierze się na szarpaki niech sprawdzaja gdzie sa luzy i co sie wyrobiło, rownie dobrze to moze byc walniety łącznik elastyczny na wale
Opublikowano

U mnie tez tak stuka,ale tylko przy dynamicznej jezdzie na 3 pierwszych biegach,na 4 juz prawie tego nie slychac.

W przyszlym tygodniu jade do mechanika na porzadne sprawdzenie auta,wiec zobaczymy co to bedzie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
przecież to oczywiste, że będzie albo dwumas, półośki lub przeguby.

 

Moze to byc też łącznik elastyczny wału lub odrywający sie wózek od podwozia

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano

czyli wina juz nie lezy po stronie tulej.. bylem na tych szarpaniach ale nic nie widzial. zandych luzów.

I tak jak mowie jak plynnie rusze to jest ok a jak tak szarpne to jest stuk (jeden)

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

witam

u mnie podobnie i podobnie jak kolega yoshimura stawiam na półośki ponoć w M3 urywają się przy mocnym starcie ale zanim to się stanie stuka głucho takie przytłumione bum .

BMW E46 320i
Opublikowano
czyli wina juz nie lezy po stronie tulej.. bylem na tych szarpaniach ale nic nie widział żadnych luzów.

I tak jak mowie jak plynnie rusze to jest ok a jak tak szarpne to jest stuk (jeden)

 

Tym sie nie sugeruj, ja pojechałem na przegląd auto było na szarpakach i nic cisza a zerwana była tuleja podprogowa, fakt tłukło dopiero na nierównościach.

Opublikowano
czyli wina juz nie lezy po stronie tulej.. bylem na tych szarpaniach ale nic nie widział żadnych luzów.

I tak jak mowie jak plynnie rusze to jest ok a jak tak szarpne to jest stuk (jeden)

 

Tym się nie sugeruj, ja pojechałem na przegląd auto było na szarpakach i nic cisza a zerwana była tuleja podprogowa, fakt tłukło dopiero na nierównościach.

 

tą tuleję ciężko jest zdiagnozować, tym bardziej z wiedzą naszych diagnostów, u mnie twierdzili, że wali z przodu a to była podprogowa, nawet jeden ze mną jechał :mad2: a może dyfer ma luzy już i wali tak. A z rozwaloną podporą wału nie może walić tak przypadkiem?

  • 2 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.