Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jak sprawdzic czy dzila czujnik deszczu?? bo jak pada to sie nie wlacza?? bmw 530d 99r

 

Tzn. jak nie działa. Jak ustawisz w poz. pierwszej manetke to nawet jak czujnik padł to i tak będą wycieraczki chodziły. Włącz w poz 1 i polej czujnik wodą.

Opublikowano
Podłączam się pod temat u mnie też sensor nie działa w pozycji pierwszej nie działa ani sensor ani tryb przerywany pisałem już o tym i nikt nie potrafi dać mądrej rady. Sensor na szybie wygląda ok nie ma śladów powietrza miedzy szybą a sensorem.
Opublikowano
u mnie z kolei sensor niby dziala tzn... pod inpa sprawdzany jest ok testy tez, poleje woda na szybe tez ok, ale jak jest deszcz to mnie szlak trafia....bo caly ten czujnik deszczu mija sie z celem....
Opublikowano
Ja już bym wolał nie mieć opcji z sensorem bo przynajmniej by mi bieg 1 działał na przerywanych
  • 7 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam wracam do tematu nie działającego sensora deszczu oraz trybu przerywanego wycieraczek odpusciłem sobie usterkę i przemęczyłem się z tym prawie rok , ale teraz postanowiłe w końcu to zrobić bo deszcze się zaczynają. Tylko że nie za bardzo wiem jak się za to zabrać i do kogo pojechać większość mechaniorów mają takie programy diagnostyczne że łączą się tylko z silnikami a jeśli chodzi o jakiekolwiek strefy konfortu to można zapomnieć. Może jest ktoś w mojej okolicy kto byłby skłonny mi pomóc ?
Opublikowano

Jeszcze pytanie czy do wycieraczek z sensorem jest jeden bezpiecznik i jeden przekaźnik czy są dwa ?

I który to przekaźnik ?

Opublikowano
Tez myslalem ze mi nie dziala,ale trzeba go za kazdym razem uaktywnic.Tzn przekracemy kluczyk na zaplon i wtedy ustawiamy wycieraczki o jeden zabek do gory .wtedy powinny 2 razy sie wlaczyc i przestac.Odpalamy auto i od teraz jest aktywny czujnik deszczu....Jezeli tego nie wykonamy to czujnik nie bedzie aktywny,,,,Mam nadzieje ze rozwialem problem i pomoglem chociaz kilku uzytkownikom .Pozdr
Opublikowano
Jest lepszy od Inpy ?

 

Jest o wiele lepszy od INPY.

Pierwsza sprawa to proponuję zaznajomić się z instrukcją obsługi do auta. Tam jest opisane że aby czujnik cokolwiek działał to po zgaszeniu silnika trzeba dźwignię przestawić na pozycję "zero" tak aby przy nowym włączeniu silnika znowu przestawić na pozycje "jeden" po przestawieniu wycieraczka powinna zrobić jeden przebieg. Jeśli nie robi pojedynczego przebiegu to znaczy że coś nie działa i wtedy kompem trzeba się podłączyć.

Druga sprawa to taka, że jak nie znajdziesz nikogo u siebie do diagnozy auta i sprawdzenia problemu to zapraszam do Wrocławia :-)

Opublikowano
W takim razie ja mam coś spierniczone bo po przekręceniu zapłonu i przestawieniu manetki na 1 wycieraczki nie wykonują żadnego ruchu.
Opublikowano
No i masz odpowiedź, trzeba pojechać na komputer najlepiej DIS i sprawdzić co się dzieje. Czasem inpa tez wystarczy.
Opublikowano
Właśnie i tu jest problem gdyby to było VW lub Audi to co drugi mechanior by mi coś pogrzebał a że to BMW to większość potrafi wpinając się odczytać tylko dane z silnika.
Opublikowano
Właśnie i tu jest problem gdyby to było VW lub Audi to co drugi mechanior by mi coś pogrzebał a że to BMW to większość potrafi wpinając się odczytać tylko dane z silnika.

Gdyby babcia miała wąsy to by dziadkiem była.

VW i Audi jeździ więcej na drogach to po pierwsze, Auta grupy VAG jak dla mnie sa mniej zaawansowane technologicznie, więcej tych aut się psuje, wiec byle mechanior który trochę porobił w tych autach to wie co się zepsuło i jak to naprawić. Nieważne czy skoda czy seat czy VW czy audi podzespoły są takie same.

BMW ma dużo elektroniki, dużo czujników przez to można wiele odczytać i wiedząc i znając się na tych autach w 100% trafić problem i go rozwiązać, a nie szukać i wymieniać cześć po kolei.

Opublikowano
No tak masz racje ,ale dla zwykleko laika jak ja jest to problem mechaniczne rzeczy robie sam ale elektronika jest dla mnie ciężka :)
Opublikowano

Ja z wykształcenia jestem elektronikiem więc się znam, jak by mi kazali tort upiec też bym poległ.

Poza tym im nowsze auto tym więcej elektroniki, widzę tego jeden plus, że byle pan Kaziu nie będzie łapek pchał bo będzie wiedział ze może coś spieprzyć.

Opublikowano

Witam'

Odnośmnie tego co pisałem że po przekręceniu zapłonu i przełączeniu manetki na pierwszy bieg wycieraczki nie robią żadnego ruchu to zauważyłem ostatnio coś takiegoi przekręcam zapłon manetka na pierwszy bieg i jak ruszę pokrętłem iod prędkości wycieraczek o dwa przełożenia to wycieraczki robią jeden ruch.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.