Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

witam jestem po swapie do e36 załozylem 2.8 m52b28tu problem polega na tym ze jak kupowalem silnik to byl z e39 roku 98 i osobiscie tym autem jezdzile zeby sprawdzi osiagi tego silnika i byly rewelacyjne jak przy takiej masie calego (e39). wienc silnik zakupilem bez zadnych problemów bo wiedziwlem co biore:) i cieszylem sie ze jak juz bedzie w budzie e36 mniejsza masa calkowita to juz bedzie dopiero pocisk na czterech kołkach a tu co sie okazalo silnik zakupilem w pazdzierniku i z braku czasu nie montowalem go odrazu tylko kilka dni temu wienc silnik sobie lezal ok 4-5miesiecy po zamontowani wszystkiego i podlaczeniu całej elektryki auto odpala za pierwszym kopem wienc czas na probna jazde i wielkie rozczarowanie auto chodzi jak zwykle 2.5 w e36 325 a przy takim silniku powinno miec auto dobre przyspieszenie i galanta moc a tu nawet nie chce dobrz przypiszczec. okreslam spadek mocy nawet o 50% jak bylo prze zakupie silnika. bylo wszystko sprawdzane na kapie i jest wszystko dobrze bez zadnych bledu.I ktos moze wie w czym tkwi problem????? prosze o jakies konkretne odpowiedzi???

P.S. słyszałem ze przez taki czas lezenia w zimowej tep. mogła sie zapchac odma i oslabienie silnika jest spowodowane przez odme.

Edytowane przez krzych0486
Opublikowano
A zastanawiałeś się jaki masz most u siebie? przełożenie?? A pozatym: Jaki masz wydech ,jaki silnik miałeś przedtem !!!
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
most mam od 325 szpera 25% a wychechy to same rury od poczatku do tylniego a tylni to od 325 na podwojnej koncowce a silnik miale 2 litry na vanosie
Opublikowano
a jak ci napisze ze nie ma takiego silnika? m52 b2,8 jest w wersji nowszej byly tylko m52 B2,5TU 192km 2,8 nie bylo

 

może się czepiam, ale bez interpunkcji wypowiedź jest kompletnie niezrozumiała

Opublikowano
no faktycznie troche zle napisałem

nie ma czegos takiego jak silnik m52B28TU

wiec co ty tam zalozyles

 

W wersji TU byly tylko silniki 2,5L

 

 

M52B28TU istnieją i są to 2,8l z podwójnym Vanosem (w E46, E39 późniejszych, ale przed liftem, Z3 późniejszych)

M52B28 z pojedynczym Vanosem (E36, wczesne E39, wczesne Z3)

M52B25TU - podwójny Vanos (w E46, E39 późniejszych, ale przed liftem)

M52B25 z pojedynczym Vanosem (E36, wczesne E39)

z M52B20 (TU) taka sama historia jak M52B25

 

a jeśli chodzi o M50 to wersje z "TU" miały pojedynczy Vanos, a bez "TU" nie miały w ogóle

 

pozdr

Opublikowano
no faktycznie troche zle napisałem

nie ma czegos takiego jak silnik m52B28TU

wiec co ty tam zalozyles

 

W wersji TU byly tylko silniki 2,5L

 

 

M52B28TU istnieją i są to 2,8l z podwójnym Vanosem (w E46, E39 późniejszych, ale przed liftem, Z3 późniejszych)

M52B28 z pojedynczym Vanosem (E36, wczesne E39, wczesne Z3)

M52B25TU - podwójny Vanos (w E46, E39 późniejszych, ale przed liftem)

M52B25 z pojedynczym Vanosem (E36, wczesne E39)

z M52B20 (TU) taka sama historia jak M52B25

 

a jeśli chodzi o M50 to wersje z "TU" miały pojedynczy Vanos, a bez "TU" nie miały w ogóle

 

pozdr

DOKŁADNIE NAPISANE...

ale koledzy jestesci w stanie mi momuc w podanym temacie?????????

Opublikowano
Sprawdź ile ma do 100 ze stoperem,może po prostu tego nie czujesz,że lepiej lata, a tak poza tym porównaj może pompy paliwa może nie ma jak należy ciśnienia,ciężko powiedzieć
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano

moc tego silnika jest odrazu odczuwalna po truszeni z miejsca sprawdzałem sie z e46 z tym samym silnikiem i z miejsca dostaje baty :mad2:

a pompa paliwowa jest tez zmieniona z e 39 z tego silnika co kupowalem silnik.

Opublikowano
ale tez odczowam moc od 4tys jak zalacza sie dopiero ten drugi vanos bo tak jak ten silnik by nie mial wogole dołu dopiero cos sie odczowa prz tych obrotacz 4-5tys e zaczyna dopiero ciagnac do przodu. i jest taka mozliwosc ze ten pierwszy vanos moze byc nie sprawny????
Opublikowano
Podpinałeś pod kompa??? Daj na Live Data i będziesz wiedzieć czy pomiar jest poprawny
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
Chodzi oto żebyś podpioł pod kompa np INPA lub Carsoft i włączyć opcje Live Data czyli pomiary wszystkich odczytów i czujników,sond itp. Wtedy możesz podesłać zdjęcia lub najlepiej filmik jakie wartości są pokazywane. Ciężko powiedziec co jej dolega bez jakichkolwiek danych.
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Opublikowano
a istnieje taka mozliwosc ze moze byc zle potpieta instalacja silnika i sterownik pracuje na trybie awaryjnym i przez to moze byc spadek mocy nawet o 50% bo tak sacuje ze tyle mu brakuje.
Opublikowano
Jak byś podpioł kompa to byś nie spekulował
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.