Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam zbliża sie wymiana klocków oraz tarcz hamulcowych w moim bmw 730d 218km 2005r wiec wiąże sie z tym dylemat ponieważ będzie to moja pierwsza wymiana no i oczywiste zw chciał bym wymienić na części oryginalne co sadzicie o tych częściach i sprzedających myślę ze 100% oryginał ale jak jest w rzeczywistości nie wiem zapewne dowiem sie jak kurier je dostarczy... poniżej linki proszę o pomoc i jakieś informacje..... pozdrawiam

 

http://allegro.pl/klocki-hamulcowe-przednie-bmw-serii-7-e65-i1468859164.html

http://allegro.pl/oryginalna-tarcza-bmw-5-7-e65-e38-e60-e61-e39-i1487588035.html

 

jeżeli ktoś już coś zamawiał u tych sprzedających proszę o opinie....

Opublikowano
A ja stawiam na textara tarcze 420 zł i klocki z czujnikiem 250 zostaje ci 500 zł w kieszeni i nie montujesz badziewia tylko to co podałeś w linku wyżej :cool2:
Opublikowano

JA DO SWOJEJ ZAŁOZYŁEM ATE I POLECAM CI NIE TYLKO ZE WZGLEDU NA CENE ALE RÓWNIEZ NA JAKOŚC I WYTRZYMALOŚĆ

WIEM ŻE NA TYM FORUM LUDZIE NIE ZAWSZE KIERUJA SIE SWOIMI DOSWIADCZENIAMI A CZASEM ZUPELNIE TYLKO TEORIĄ WIEC JA TU Z PRAKTYKO NA WŁASNYM GARBIE POLECAM KOMPLETY ATE

Opublikowano
czy przy wymianie klocków należy wymienić czujniki klocków

Pozdrowienia

.

Na osi przedniej masz 1 czujnik w wewnętrznym klocku lewej strony. Jeżeli zaczął się ścierać to musisz go wymienić.

 

Pozdr.

Opublikowano
czy przy wymianie klocków należy wymienić czujniki klocków

Pozdrowienia

.

Na osi przedniej masz 1 czujnik w wewnętrznym klocku lewej strony. Jeżeli zaczął się ścierać to musisz go wymienić.

 

Pozdr.

Na tylnej osi też jest jeden taki czujnik?

Dzięki za info i pozdrawiam

Opublikowano
trzeba wymienić oba czujniki na przodzie i tyle , inaczej będzie problem ze skasowaniem info w idrivie
Opublikowano
Nie trzeba chyba że zjechałeś klocki do zera,jak rozbierzesz to zobaczysz ja wymieniałem przed chwilą klocki i czujnik był dobry co do klocków to ja założyłem TRW za 260zł
  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

W aucie zbliza sie wymiana klocków.

Czy do wymiany jest niezbedne podpiecie pod kompa i cofniecie tłoczków? Mówie o 730d z 2004r. Czy jest to w pełni układ elektohydrauliczny tak jak w mercedesie w211,gdzie kompem cofa sie tłoczki? Np w audi c6 komp był potrzebny do wymiany tylko tylnich klocków,ponieważ jest tam elektryczny hamulec postojowy. W e60 wymieniałem bez cofania programem. A jak jest w przypadku e65?

Tomek
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W aucie zbliza sie wymiana klocków.

Czy do wymiany jest niezbedne podpiecie pod kompa i cofniecie tłoczków? Mówie o 730d z 2004r. Czy jest to w pełni układ elektohydrauliczny tak jak w mercedesie w211,gdzie kompem cofa sie tłoczki? Np w audi c6 komp był potrzebny do wymiany tylko tylnich klocków,ponieważ jest tam elektryczny hamulec postojowy. W e60 wymieniałem bez cofania programem. A jak jest w przypadku e65?

W e65 jest tak jak w e60, nie musisz podpinać żadnego kompa .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.