Skocz do zawartości

janek k

Zarejestrowani
  • Postów

    57
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    BMW E65 750 2006 rok
    Bmw x6 2011 rok

Osiągnięcia janek k

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Witam. Koledzy jeżdżę bmw serią 7 od 12 lat (E38,E65) nadeszła chwila na wymianę mojej e65 750 2006 r na coś nowszego, zastanawiam się nad f01 active hybrid, chciałbym wydać około 30-40 tyś euro może ktoś z was użytkuje taki model 7-ki i zechciał się podzielić wrażeniami z jazdy, robię sporo kilometrów w ruchu miejskim i moja e65 spala około 25l gazu w cenie 0,40 centa za litr. Szukam f01 którą będę mógł podróżować za podobne pieniądze wspomnę że diesle odpadają, a do benzyny nie ma możliwości założenia gazu, więc padło na hybrydę w opisach podają że f01 z silnikiem benzynowym 3l hybryda spala około 7,2 l w mieście czy to prawda? Czy ktoś z was jeździ taką 7-ką? Z góry dziękuję za wszystkie rady.
  2. U mnie było to samo szarpaki nie pokazywały żadnych luzów a po podniesieniu samochodu okazało się, że niema wahaczy i tulei.
  3. Podnieś samochód do góry i poruszaj kołem, zobaczysz gdzie jest luz ja stawiam na wahacze górne lub tuleja pływająca w dolnym wahaczu.
  4. Dla potomnych wymieniony regulator prędkości wentylatora i wszystko działa jak trzeba.
  5. Uszkodzona płytka układu scalonego w klapie bagażnika, u mnie elektryk zastąpił układ scalony zwykłym kabelkiem i działa.
  6. Witam. Mam problem z wentylatorem nadmuchu powietrza, mianowicie otworzyłem dzisiaj rano swoją 7-kę(e65 750 2006) i od razu włączył się wentylator w środku. Nie można w żaden sposób go wyłączyć(tylko odłączeniem akumulatora). Po podłączeniu kompa w klimie są dwa błędy jeden to dodatkowa pompa wody, a drugi to ten z tematu 9C57 blawer output controller,czy jest to regulator szybkości nawiewu powietrza. Jeżeli tak to może ktoś wie gdzie tego ustrojstwa szukać. Dodam jeszcze że rano również padła bateria, czy ten błąd może być przez słabą baterię? Aktualnie się ładuję.
  7. Zobacz w aso myślę, że nie kosztuje strasznie dużo. Wymiana bardzo prosta potrzebny tylko kanał lub podnośnik.
  8. A szyberdach kolega posiada jak tak to proponuję sprawdzić odpływy.
  9. Witam, ja stawiam na odmę.
  10. Witam Kolego Pslowik mam swoją 750 od trzech lat i zawsze nie podobał mi się dźwięk pracy mojego wydechu teraz czytając o twoim problemie zapaliłem swoją 7-ę i u mnie na wolnych obrotach przepustnica jest niby zamknięta ale jak by nie na 100%,kiedy dodatkowo zatkam ręką prawą rurę to auto jest dużo cichsze czy u ciebie zauważasz też jakąś różnicę po zatkaniu dodatkowo ręką prawej rury i czy zapala ci się żółta kontrolka usterki silnika i czy na kąpie wyrzuca ci jakieś błędy. Kiedyś w aso powiedzieli mi że mam uszkodzone valvetroniki lub przestawiony rozrząd i trzeba rozebrać silnik aby to sprawdzić dodam że wtedy moja 7-a miała 19 tyś km przebiegu i nie dałem im tego zrobić. Pomogło przejechanie 1500 km za jednym zamachem po autostradach jak do nich zadzwoniłem i powiedziałem, że problem ustąpił to stwierdzili, że miałem zalane katalizatory paliwem.
  11. Witam koledzy, czy mógłby mi ktoś podesłać schemat ułożenia paska wielorowkowego pompy wody i alternatora. Mam powracający co 20 tyś km problem z tym paskiem mianowicie piszczy na wolnych obrotach, wymieniam na nowy i za chwilę jest to samo. Nie wiem już co z tym zrobić, powoli wyczerpują mi się pomysły. Moje e65 to 750i z 2006 roku.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.