Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

niedawno kupiłem BMW mam w niej wymienione nowe amortyzatory Sachs (wymienił je wcześniejszy właściciel) lecz jak to na bawarkę stoi jak dla mnie trochę za wysoko...

z miła chęcią obniżył bym ją choć by z przodu o jakieś 40mm w związku z tym mam kilka pytań

jest ona z 1991 czyli jak się orientuje jest tam coś innego w zawieszeniu niż cała reszta (na allegro zawsze piszą że do roczników od 06.1992<)

czym różni się zawieszenie rocznika 91 od młodszych

czy podejdą do takiego zawieszenia sprężyny od roczników po 1992r

i czy montując same sprężyny niższe o 40mm nie rozwali mi to jakoś tych amorków które jak wspominałem są "eleganckie"

Edytowane przez piotrex180
Opublikowano
Kolego skracają nawet sprężyny i jeżdżą,nic amortyzatorą nie powinno być :wink:
"Nieudana Operacja To Połowa Udanej Sekcji"
Opublikowano
Sadze, ze moze chodzic o takie roznice w zawieszeniu iz starsze autka maja tzw dluzszy lacznik stabilizatora. bodajze ten starszy dluszy stanowi polaczenie miedzy stabilizatorem a amotyzatorem podczas gdy te krotsze lacza stabilizator z wahaczem.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
a podejdą mi pod ten rocznik 1991 sprężyny z zawieszenia z rocznika po 1992 roku ??

Jeśli nie masz ochoty dostać ostrzeżenia od moderatora to jeszcze raz proszę cię o zmianę tytułu tematu na poprawny

Opublikowano
Jeżeli chodzi o wymianę sprężyn to jest tak że wymienia się razem z amortyzatorami bo jak nie to i tak wymienisz za czas jakiś bo one nie wytrzymają jest inny skok czyli inny zakres pracy, a do tego amorki mają cięższą prace niż przy zwykłych sprężynach. PS Sprawdzone u mojego kolegi w E39 reasumując jak wymieniać to komplet :)
Opublikowano
Widzę, że do kolegi nie trafiają uwagi innych użytkowników o tym, że coś zrobił źle. Więc ja zamykam ten temat, a autora zapraszam do lektury regulaminu forum, formatu tytułowania wątków oraz korzystania z wyszukiwarki, bo zadawane przez Ciebie pytania były wielokrotnie opisywane :search: :search: :search:

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.