Skocz do zawartości

Stukanie w przednim lewym zawieszeniu.


skovroon

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Więc tak.. jeśli chodzi o mnie to niestety regeneracja się nie odbyła :cry:

 

Po wstępnym sprawdzeniu panowie stwierdzili że moja maglownica jest już dość mocno wybita, i sama regeneracja zlikwidowała by luzy w jakiś 50% a co za tym idzie pewnie nie byłbym zadowolony z ich usługi.

 

Więc wspólnie z Panami z PURM stwierdziliśmy że najlepiej będzie jak kupię drugą maglownicę (w lepszym stanie) z warunkiem zwrotu, może być z auta po lifcie, podjadę z nią do nich, Oni ją sprawdzą i wtedy się zobaczy czy będzie w lepszym stanie od mojej i ją ewentualnie zamontujemy do mojego auta.

 

Teraz coś o samym zakładzie.

Profesjonalne podejście do klienta (objaśnili mi na czym polega uszkodzenie mojej maglownicy, co trzeba zrobić żeby to uszkodzenie usunąć itd)

Nie nabijają od razu w niepotrzebne koszta jak to robią inne zakłady.. i co najważniejsze znają się na tym co robią - to zaobserwowałem po pierwszej wizycie w ich zakładzie. Także wstępnie mogę ich polecić.

Rozmawiałem nawet na temat jakiegoś rabatu dla BMW-klub.pl gdyby było więcej chętnych na usługę regeneracji i Pan z biura powiedział że jak najbardziej jest to możliwe. Zresztą sami się tu mają niedługo zarejestrować i wtedy wspólnie ustalimy co z czym i do czego.

i dobrze ze ci jej nie robili bo powiem ci ze u mnie była podobna sytuacja ale zgodziłem sie na regeneracje poniewaz do e39 trafic uzywana dobra maglownice to jak w totka 6trafic i zdecydowalem sie na regeneracje gdyz nowa 5tys kosztuje ale gosc od razu mi powieciał ze stuki calkowicie nie ustaną i czasem ja słychac powiedział tez ze w e39 i e60 srednio do 150tys wytrzymuja te przekladnie i wyrabiaja sie w pozycji srodkowej co pokazał mi na zywo a na warszatacie w sumie z róznych aut mial chyba 500tych przekładni wiec mu wierze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyjecie maglownicy ok 4-5 godzin nie wiem czy robili to non stop ale raczej nie.mój mechanik powiedział cyt"przejebane jest wyciagnac ta maglownice ", trzeba rozpinac naped . Mi przy okazji wyciagneli jeszcze klapki z kolektora i przpłukali układ dwa razy płynem , za wszystko zapłaciłem chyba 380zł w cene wliczony jest płyn do wspomagania. Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A jeszcze tutaj podrzucę ...

 

Koledzy mam pytania odnośnie maglownicy, ponieważ w zawiasie niczego stukającego nie można się dopatrzeć, skręcam niechętnie myślami w stronę tego elementu - bo "pykanie" jest coraz bardziej denerwujące.

1. Kiedy pojawiały się objawy stukania (przy skręcie, na nierównościach, pochyleniu pojazdu, dziurach etc)

2. Czy było to słyszalne w pojeździe od razu (tuż po ruszeniu czy powiedzmy po kilku km)

3. Jak umiejscowiona jest maglownica (w którym miejscu) i czy jest możliwość dostania się w jej okolice wody ?

4. Czy są na niej jakieś elementy gumowe/teflonowe/z tworzywa które reagowałyby na wodę/wilgoć ?

5. Czy w środku maglownicy jest jakiś olej ?

6. Przy jakich przebiegach robiliście wymianę/regenerację ?

7. Jak najprościej sprawdzić czy maglownica jest do regeneracji (bez wyciągania o ile się da) ??

 

Wczoraj kręciłem się po mieście i dostawałem szewskiej pasji. Dzisiaj rano dopiero po kilku km usłyszałem pierwszy "puk" (nie ma deszczu ale jest wilgoć).

Kiss French. Wear Italian. Drive German.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak jak pisałem wcześniej wymieniłem całe zawieszenie i jedyne co zostało to maglownica. sa tam gumowe elementy które z czasem też trzeba wymienic . u mnie pukała przy niewielkich predkościach ijak wjechałem w jakaś nierówność na dziurach cisza . i jeszcze było bardziej czuc nierówności na kierownicy . w maglownicy masz płyn od wspomagania kierownicy . w tym wontku masz podane namiary na firme w której ja robilem możesz wymontowac u swojego mechanika przeslac kurierem i ci sprawdzą jesli bedzie ok to nic nie beda robic.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

Jestem po regenracji maglownicy w PURMie, wszystko gladko i sprawnie chociaz wg mojego mechanika rzeczywiscie w XD demontaz maglownicy to jechanka na maxa...tak czy siak, kwestia zamknieta, uklad kierownicy rzeczywiscie zupelnie inny: sztywny, brak stukow, baaardzo czuly (ale to pewnie kwestia ulozenia samej przekladni). cena 450 PLN. Polecam.

Pozdrawiam,

//M

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam,

 

Dzwoniłem do firmy Purm. Dano mi do zrozumienia, że demontaż i naprawa maglownicy w E61 3.0d z napędem na tył jest nieopłacalna i im się nie chce. Dlatego szczęśliwi ci, których przyjęto. Czy zna ktoś inną sprawdzoną firmę, która ma ochotę regenerować układy kierownicze?

 

Pozdrawiam i dzięki za odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 lata później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.