Skocz do zawartości

320D - Nieszczelny Dolot???


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
I sprawa załatwiona miałem stary soft teraz mam nowy (dzięki hunterowi z włocławka) i wszystko gra jak należy :D
Opublikowano
Diagnoza : Przeładowanie , Zapieczone kierownice zmiennej geometrii, czyli turbo do czyszczenia

A nie mówiłem i to dwa razy. Cieszę się że wreszcie problem rozwiązany :D

Opublikowano
Kolego co ma adaptacja jak to nie jest przepływka boscha tylko pierburga takiej rzeczy sie nie robi bo ta przepływka zastempuje 314,458,527 a w niektórych opiniach jest lepsza od boscha.

 

Przepływka z nr 314 to stara wycofana,a 527 to nowa,którą zastępuje pierburg z końcówką ..09 i wtedy jeśli wstawiłeś go za 314 potrzebne też programowanie. Chyba że wstawiłeś jakiegoś innego pierburga zastępującego 314,ale tak czy siak nie ma takiego ,który zastępuje jednocześnie 314 i 527.

 

 

 

Kolego ten pierburg zastępuje 314 , 458, 527 przecież jest bez obudowy tylko lizak wkłada się w stare miejsce a programowanie polegało na tym że zmieniła się krzywa wlotu powietrza do przepływomierza (kratka). Nie ma takiego Pierburga który by zastępował 314 a inny by zastępował 527 jest jeden 7.22184.09.0

Wiem jedno: padła mi 314,kupiłem org. Boscha 527- bez programowania-kicha.Kupiłem Pierburga, zarówno w starej jak i nowej obudowie -kicha, aczkolwiek w starej troche ,tylko troche lepiej. Po programowaniu zarówno Bosch jak i Pierburg zachowują się jak należy. Co z tą wiedzą zrobisz Twoja sprawa ,więcej nie będę przekonywał. Napisałem to, co sam doświadczyłem. Gdybym wcześniej wiedział o programowaniu zaoszczędziłbym na jednej przepływce :mad2: Powodzenia w szukaniu usterki,napisz tylko jak będzie wiadomo co było przyczyną

Sorry miało być to :mad2:

Opublikowano
oki ale pytanie jest takie jak olej widać na intercoolerze to pewnie przepuszcza ??? ciekawe jak by chodziła jak bym zmienił jeszcze intercooler ??
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Zrobiłem dziś test przepływki disem i co mnie zaciekawiło to przepływka bardzo ładnie chodzi na wysokich ale jakie mają być odpowiednie wartośći dla charge - air pressure i charge - ir pressure deviation ?? Jakie powinny być przy 4100 obr ??
Opublikowano

jeśli robiłeś test przepływki to DIS pokazuje jakie wartości są prawidłowe , podaje przedział w jakim ma mieścić się wartość ....

natomiast jeśli podglądasz parametry na żywo to wybierasz które parametry chcesz sprawdzić i tam jest : czego żąda sterownik i jakie jest rzeczywiście , tzn. specifed i actual

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano

A więc sprawdziłem (na postoju) sory że tak to przedstawiam ale musze zainstalować program do robiena filmów :D

 

Na jałowym wartości są następujące

 

 

CHARGE AIR PRESSURE ACTUAL - 1044

SPECIFIED CHARGE AIR - 956

ACTUAL AIR MASS - 458

SPECIFIED AIR MASS - 222

 

obr 2000

 

CHARGE AIR PRESSURE ACTUAL - 1440

SPECIFIED CHARGE AIR - 1028

ACTUAL AIR MASS - 710

SPECIFIED AIR MASS - 295

 

obr 2500

 

CHARGE AIR PRESSURE ACTUAL - 1528

SPECIFIED CHARGE AIR - 1280

ACTUAL AIR MASS - 634

SPECIFIED AIR MASS - 600

 

obr 3000

 

CHARGE AIR PRESSURE ACTUAL - 1150

SPECIFIED CHARGE AIR - 1314

ACTUAL AIR MASS - 574

SPECIFIED AIR MASS - 1000

 

obr 3500

 

CHARGE AIR PRESSURE ACTUAL - 1469

SPECIFIED CHARGE AIR - 1470

ACTUAL AIR MASS - 799

SPECIFIED AIR MASS - 1000

 

Widać coś jakby przeładowało ??? Czy mi się tylko wydaje :D Robiłem osobno test przepływki i wszystkie wartości są jak należy

Opublikowano

taki test na postoju nic Ci nie da !!!!!

przejedź się i sprawdź pod obciążeniem .....

ale nawet na postoju przepływka zaniża na wyższych obrotach , ale powtarzam to nie jest wyznacznik !!!!

przejedź się na 3 , 4 , 5 biegu i wtedy sprawdzaj co oczekuje i co jest aktualne ..... oczywiście pedał pełen opór !

SPECIAL REMAPPING SERVICE - SOFTWARE ENGINEERING - IDA PRO


Chiptuning Łódź


ŁÓDŹ BYDGOSZCZ BIRMINGHAM LONDON


https://www.tc-performance.com/

Opublikowano
Kolego z tego co widzę za pomocą DIS-a sprawdzałeś przepływkę. Lepiej będzie jak zrobisz test przepływomierza w DIS. Jest konkretny test, który robi się na postoju, wymagane jest jedynie odłączenie przewodu podciśnieniowego od EGR. A co do robienia filmu, nie jest potrzebny zewnętrzny program, VMWARE ma funkcję nagrywania filmów pod górnym paskiem masz VM->Capture Movie.
Opublikowano
Semi14 jak widac z tego co piszesz ,to masz swoją koncepcje dotyczacą awarii. Sprawdż ją, a potem, jak sie nie sprawdzi, pytaj się na forum.Zrobiłeś ta reprogramacje sterownika? Jak za przepływomiesz z końcówką 314 wkładasz coś innego(pierburg,bosch 527)to jeśli chcesz zeby auto jechało jak należy ,TRZEBA programować(poczytaj TIS)i nie męcz ludzi :D
Opublikowano
Miał ktoś problem z interfejsem że w inpie ciągle widać zapłon ???????
Opublikowano
Po przeprogramowaniu super żadnych zaników mocy w przedziale (jak wcześniej) 2000 - 3000 obr zaleźnie jak mu się chciało ale jeźeli to chodzi tak jak chodzi to sprzedaję to i szukam 330 D bo jeździłem taką 5 i wciska w fotel a to się przy tym chowa :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.