Skocz do zawartości

brak mocy


pieniadz890412

Rekomendowane odpowiedzi

filtr znajduje sie jakos niedaleko komory silnika od strony kierowcy.gdy wjedziesz na kanal czy podnosnik niepowinienes miec problemu z jego zlokalizowaniem. wystarczy sledzic przewody paliwowe :) . ale jesli sytuacja ma sie tak samo przy jedzie na gazie to na filtr bym nie stawial.a jak wogole pracuje ci silnik?moze juz rozrzad sie wysluzyl i stad opory przy wkrecaniu sie.chociaz to chyba juz raczej najczarniejszy scenariusz:). a jak sie maja swiece i przewody WN? iradze zapoznac sie ze schematem poprawnego tytuowania watkow bo zaraz ci go zamkna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniłem kable wraz ze świecmi. pracuje tak na gazie i benzynie. do 4 tys jedzie normalnie a potem tak jak by pracowała na 3 tłokach tak trykocze jak rano zapalam to tk jak by lekko stukała przez jakies 3 sekundy a potem cisza. na wolnych odrotach obroty faluja. to moje gg 32852539 wiec jak chcesz to tamnapisz bedzie szybciej
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz do wymiany rozrząd a raczej : hydropoychacze i dźwigienki zaworowe. Załóż z M43 .Koszt niewielki do tego zamów (poszukaj na forum o panu Andrzeju) pastylki i kłopot z klekotaniem i stratą mocy z głowy na zawsze :cool2:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamykam. Co chwila komuś się kończy rozrząd w M40, tak trudno poszukać??

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.