Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
filtr znajduje sie jakos niedaleko komory silnika od strony kierowcy.gdy wjedziesz na kanal czy podnosnik niepowinienes miec problemu z jego zlokalizowaniem. wystarczy sledzic przewody paliwowe :) . ale jesli sytuacja ma sie tak samo przy jedzie na gazie to na filtr bym nie stawial.a jak wogole pracuje ci silnik?moze juz rozrzad sie wysluzyl i stad opory przy wkrecaniu sie.chociaz to chyba juz raczej najczarniejszy scenariusz:). a jak sie maja swiece i przewody WN? iradze zapoznac sie ze schematem poprawnego tytuowania watkow bo zaraz ci go zamkna.
Opublikowano
wymieniłem kable wraz ze świecmi. pracuje tak na gazie i benzynie. do 4 tys jedzie normalnie a potem tak jak by pracowała na 3 tłokach tak trykocze jak rano zapalam to tk jak by lekko stukała przez jakies 3 sekundy a potem cisza. na wolnych odrotach obroty faluja. to moje gg 32852539 wiec jak chcesz to tamnapisz bedzie szybciej
Opublikowano
Masz do wymiany rozrząd a raczej : hydropoychacze i dźwigienki zaworowe. Załóż z M43 .Koszt niewielki do tego zamów (poszukaj na forum o panu Andrzeju) pastylki i kłopot z klekotaniem i stratą mocy z głowy na zawsze :cool2:
http://imageshack.us/a/img850/9757/z1i.gif
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.