Skocz do zawartości

318i nie dogrzewa się podczas jazdy, na postoju trzyma pion


damiankavior

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich forumowiczow jestem tu nowy tydzien temu kupilem bmw 318 i moje pierwsze wlasne auto

staram sie je doprowadzic do kultury ale mam pewien problem, koles od ktorego kupilem auto stwierdzil ze wymienil termostat ale okazalo sie ze zalal woda uklad ,woda zamarzla ,Beate wstawilem do cieplego garazu wszystko rozmrozilem i wygladalo na ok ale wtedy gdy stalo bo temp ladnie podnosila sie do 90 stopni i tak stala natomiast kiedy jade wskazowka wchodzi na niebieskie pole nawet po przejechaniu 100 km w srodku zimno jak na PKS'ie uklad jest odpowietrzony ,nalewalem duzo razy plyn ale wyrzucalo go werzem od przelewu co to moze byc

?? jak myslicie ?dodam ze auto spalilo mi 12 litrow na 100;/ a gdyby byl uszkodzony termostat to na postoju auto nie mialo by dobrej temp.

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem otrzymasz ostrzeżenie. mattiss

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mogłeś wymienić też na uszkodzony. Po wymianie termostatu na dobry ogrzewanie wróci. Ja miałem to samo i w lato jest nieodczuwalne. Nasila się dopiero przy mrozach. Rozwiązanie doraźne to zasłonić chłodnicę kartonem, ale nie polecam :P
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiązanie doraźne to zasłonić chłodnicę kartonem, ale nie polecam :P

 

Ha, kilka razy niedawno widziałem fabryczne plastiki zakładane na grill [choć na żadnej Becie]. Jakby się zastanowić, to chroni chłodnicę. Zakładając, że silnik ma temperaturę roboczą, co za tym idzie, płyn chłodniczy też - ale tylko tam, gdzie jest czujnik. W chłodnicy płyn ma o wiele niższą temperaturę, a przy dużych prędkościach pęd zimnego powietrza może doprowadzić do "czasowego zamarzania" płynu np. w rogach chłodnicy [tam, gdzie jest najzimniej]. Potem przychodzi wiosna i się okazuje, że chłodnica się poci...

 

Sorry za off-top.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA31&mospid=47436&btnr=11_0556&hg=11&fg=35&hl=11

 

No 7.

Ściągasz króciec nr 4, wyciągasz termostat, wrzucasz do garnka, zaczynasz gotować i patrzysz, czy się otwiera. W zależności od firmy, powinien się otworzyć w temp. ok. 90*C, czyli jak woda się zacznie gotować i mocno bulgotać, a termostat dalej będzie zamknięty - wiadomo, co i jak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem co z nia jeszcze mi wpadla ta suk* pod spod uchwytu od pompy w kola zembate a zeby zdjac oslone i ja wyjac musial bym okrecac wszystkie wiatraki i kola ale z tego co poatrzalem na uklladach ona nie powinna wpasc w kola zembate http://realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA31&mospid=47436&btnr=11_1116&hg=11&fg=10 wedlug tego nie powinna ;/
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamostowalem termostat i nagrzewnice temp ladnie stoi na 90 stopniach ale teraz mam taki problem ze zajechalem na stacje i wypchnelo mi odpowietrznik z chlodnicy i okazalo sie ze tam nie ma gwintu i czy to cisnienie jest normalne ze ma taka sile??

czy jezeli nagwintuje i zrobie wszystko na szczelne nie zrobie w chlodnicy zbyt duzego cisnienia i poza tym nagrzewnica jeszcze nie chodzi tak jak powinna . i co gorsze przybylo mi oleju opawiam sie ze przez cisnienie wyszlo ze uszczelka pod glowica do wymiany;/ jakies opinie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.