Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Mam taki problemik. Mechanik wymieniał mi ostatnio alternator, bo padł. Alternator kupiłem używany od innej bemki. Po wymianie dzieje sie dziwna rzecz, mianowicie jak wyłanczam zapłon w momencie jak samochód chodzi po chwili (około 1 sekundy) zapalają sie wszystkie kontrloki na desce, panel klimatronika, lampki w środku i gasną. Dodatkowo jak wyłanczam samochód na zapalonych światłach to światła gasna wraz z wyłaczeniem zapłonu a po chwili migną i znowu gasną. Po tych wszystkich dziwnych sytuacjach jest już spokuj nic sie nie dzieje aż do ponownego uruchomienia auta. Wygląda to tak jakby stacyjka odcinała zasilanie przy wyłączeniu, poczym znowu na chwile załanczała i odłanczała. Spotkał sie ktoś może z podobnym problemem?

Opublikowano
Alternator wymieniałem bo nie było ładowania, a mechanik powiedział, że w starym za dużo rzeczy jest do roboty i sie nie za bardzo opłaca go naprawiać.
Opublikowano
witam, sprawdź kostkę stacyjki jakieś 10 minut roboty.
A co tam trzeba sprawdzić połączenia przeczyścić czy co?
Opublikowano
Najprawdopodobniej komputer sie zresetował,mechanik po wymianie alternatora powihien go zaprogramować- w mojej rozkodowuje się tylko radio, ale wiem że są wersje e39 że po odłączenia zasilania wszystko trzeba programować,poszukaj na forum,jest sporo instrukcji jak to zrobić.
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam.

 

Mam ten sam problem co kolega.

Po wyłączeniu zapłonu po sekundzie zapala się wszystko na chwilkę i wyłącza. (powtarza się za każdym razem)

Dodam, że jeżeli tylko załączę zapłon bez zapalania silnika i wyłączę to problem nie występuje.

Może ktoś pomóc bo nie wiem w czym problem.

Auto już kupiłem z takim problemem więc nie wiem jaka czynność/wymiana spowodowała to.

 

Na INPA mam różne błędy, ale zaniepokoiło mnie to:

Electronic vehicle immobilisation EWS:

 

16 key number 1 not valid because of wrong identification

error frequency: 2

sporadic error

 

15 power on reset

error frequency: 31

static error

 

Air contitioning:

 

21 auxiliary water pump

error frequency: 216

short circuit to ground

error present

 

Co o tym sądzicie?

Opublikowano

Chłopaki mam to samo od ponad 2 lat. Ni cholery nie doszedłem jeszcze co to jest, błąd Power on reset u mnie też występuje.

O co chodzi??!!

Opublikowano

Power on reset występuję jak odepniecie akumulator,

21 auxiliary water pump to błąd dodatkowej pompy wody, która wspomaga przepływ płynu na wolnych obrotach

Opublikowano
Chłopaki mam to samo od ponad 2 lat.

 

Ja też tak mam od "zawsze" i uznałem, że tak ma być skoro nie powoduje to żadnych innych niepokojących objawów.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam.

 

Jakiś fachowiec podłączył alternator za stacyjką, to tak z grubsza. Po prostu póki alternator daje prąd to powinno to iść na akumulator a nie na jakiś odbiornik po-za stacyjką i wtedy następuje zasilanie z alternatora tego odbiornika który masę dostaje poprzez te wszystkie odbiorniki (kontrolki ), to jeszcze dobrze że masz po drodze małe odbiorniki a zapłon bierze więcej prądu, bo jakby na zapłon wystarczyło to byś jeszcze silnika nie mógł wyłączyć, a wyłączyłbyś po załączeniu (dużej mocy odbiornika ) np. dużej dmuchawy. Po wymianie alternatora mechanik nie zamontował na alternatorze lub rozruszniku jakiegoś przewodu lub zamontował nie tam gdzie powinien być. Jeżeli usterka wystąpiła po wymianie alternatora to do mechanika ,co zpaprał.

 

SPRAWDZIĆ PODŁĄCZENIE GRUBEGO KABLA (PRĄDOWEGO WYJŚCIA) Z ALTERNATORA, POWINIEN ON BYĆ PODŁĄCZONY BEZPOŚREDNIO POD AKUMULATOR, Z REGÓŁY JEST TO NA ZACISK GROBY ZASILANIA ROZRUSZNIKA (KABEL GRUBY Z AKUMULATORA). ALBO BRAKUJE GDZIEŚ KABLA MASY.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.