Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Jak w temacie .. nie mam pojęcia czemu przestało działać podświetlenie przebiegu i przebiegu dziennego - piszę o podświetleniu ponieważ w słoneczny dzień dzień albo przy mocnym świetle pod odpowiednim kątem widać że przebieg jest pokazywany.

Mam BMW 530 D od tygodnia - zastanawiam się czy poprzedni właściciel nie kombinował coś z przebiegiem i czy stąd nie mogły się wziąć problemy z deską.

 

Dziękuję z góry za ew. pomoc lub jakieś namiary na kogoś kto zna się na tym i jest ze świętokrzyskiego lun Krakowa.

Opublikowano
Wyjmij zegary, psiuknij szuwaksem na wtyczki, zapnij z powrotem.

 

Może nie jestem już na czasie, ale za moich czasów to z szuwaksem robiło się coś innego :) .

Opublikowano
Na przykład Pawlak zrobił dzika szuwaksem ze świni :D
Wszyscy wiedzieli że tego nie da się zrobić. Aż pojawił się jeden co nie wiedział...i zrobił.
Opublikowano
Jednego nie napisałem ... że one kiedyś zaświeciły i znowu zgasły więc nie spalone. Z tego co piszecie możliwe że ktoś wyjmował zegary i nie podpiął ich dokładnie .. ciekawe więc jaki moja gwiazda ma naprawdę przebieg :? . Co do wyjęcia zegarów ... robił to ktoś z was? Czy jeśli w życiu nie wyjmowałem zegarów w żadnym aucie .. ale jestem dosyć kumaty w elektronice to sobie poradzę?
Opublikowano
Jednego nie napisałem ... że one kiedyś zaświeciły i znowu zgasły więc nie spalone. Z tego co piszecie możliwe że ktoś wyjmował zegary i nie podpiął ich dokładnie .. ciekawe więc jaki moja gwiazda ma naprawdę przebieg :? . Co do wyjęcia zegarów ... robił to ktoś z was? Czy jeśli w życiu nie wyjmowałem zegarów w żadnym aucie .. ale jestem dosyć kumaty w elektronice to sobie poradzę?

 

Do cofania przebiegu w e39 nie wyciąga się licznika.

 

Ja wymieniałem kiedyś te żaróweczki, miałem przepalone dwie, ale jak już wykręcisz zegary to lepiej wymienić odrazu wszystkie - koszt nie jest wielki.

O ile dobrze pamietam to licznik jest na czterech śrubach z czego dwie są ukryte pod listewkami ozdobnymi po prawej i lewej stronie kierownicy - musisz je podważyć i wyskoczą, pamiętaj też o ustawieniu kierownicy na maks do siebie i na dół.

Opublikowano
Dzięki bardzo .. jak się troche ściepli to się za to wezmę, poczytałem troche i faktycznie nie wygląda to na trudny temat. Napiszę tu jak mi poszło. Dzięki za posty. Cieszę się że to żywe forum. Chyba nie będę żałował że się przesiadłem z AUDI na BMW. :8)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.