Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam mam pytanie posiadam lampy zwykłe halogenowe ale mam plan zakupic ori lampy xenonowe czy taka przeróbka powiedzie sie bez zadnych przeróbek nie mowmy o samo poziomowaniu czy tez spryskach ???
Opublikowano
kolego zdecyduj sie w końcu e46 nie miało lamp halognowych wyposażonych w ksenon a jeśli chodzi o zwykłe lampy(światła długie i mijania) to jeśli chcesz zamontować bez spryskiwaczy i samopoziomowania to koszt jest tylko samych lamp
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Trza kodować, tracąc jednocześnie możliwość regulacji pokrętłem, tym obok włącznika świateł. Bez kodowania wywala błąd żarówek.
Opublikowano
kupujesz orginalne lampy wsadzasz normalne żarówki D2S i jeździsz a błądz żarówek gaśnie po zapaleniu świateł i nie musisz przekodowywać
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kodować nie trzeba, żeby xenon zadziałał. Kodować trzeba, żeby pozbyć się błędu (a o to kolega pytał).
Opublikowano

Skoro jest tak jak mówicie to u mnie powinien być spory problem. Mam samochód poliftowy. Z fabryki wyszedł bez xenonu ale ktoś go do mojego wsadził a dokładniej Bi-Xenon. I wszystko działa, brak komunikatu o przepalonych żarówkach, bez różnicy czy przed zapaleniem czy po. Regulacja ręczna działa. Rozkminiałem kodowanie świateł do jazdy dziennej w LSZ i w końcu tak namieszałem, że musiałem przywrócić ustawienia fabryczne w module. Po przywróceniu, zapalił się komunikat o przepalonych żarówkach z przodu. Wychodzę przed auto a xenon nie świeci, tylko lekko błyskał . Trochę się wystraszyłem, że popi.... całkowicie w module. Ale pogrzebałem w ustawieniach i znalazłem funkcję:

 

PWM_ANSTEUERUNG_AL: wert_01

 

Przestawiłem na wert_02 i xenon zapalił. :) Nie ma żadnego błędu i wszystko działa jak należy. Światła do jazdy dziennej zakodowałem i jest git. ;) Jak się spalił palnik to od razu dostałem komunikat o przepalonej żarówce więc jest tak jak z fabryki. ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale pokrętło od poziomowania nie działa?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Czyli aktywując same xenony NCSem pokrętło zostaje aktywne? Ja jakoś zawsze (ze 3 razy) aktywowałem DISem - nie z wyboru, tak jakoś wychodziło - i oczywiście pokrętło wtedy wysiada.
Opublikowano
Nie ma żadnego błędu i wszystko działa jak należy.

Hmmm, no ciekawe. Ludzie robią rozmaite obejścia, modyfikują instalację, a tu wystarczy zmienić jeden wpis w module i wszystko śmiga!

Kosmetyka samochodowa, czyszczenie tapicerki

http://www.clart.pl

Dodatkowe info, zapytania, porady na PW.

Opublikowano
No tak właśnie jest u mnie. Wystarczyło zmienić ten jeden wpis NCSem i wszystko działa bez żadnych kombinacji. Tak samo jak uruchamianie testu silniczków po włączeniu świateł. Też NCS-em się włącza :). Po VIN nie mam Bi-Xenona a w aucie jest oryginał Automotive Light. W dodatku nie mam drugiej wtyczki do przetwornicy od Bi-Xenona i na dniach ciągnę kabelek od długich do środkowego pinu w 3 pinowym gnieździe. Gdyby nie to, że musiałem całkowicie zrestartować moduł, pewnie nigdy bym do tego nie doszedł. :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To nieźle. Ja tak drążę, bo Twój przypadek stawia mój pogląd na kodowanie xenonów w całkiem nowym - że tak powiem - świetle :wink:
Opublikowano
powiem wam koledzy że mnie to pocieszyło bo na dniach chce założyć kesnony znaczy mam już lampy i miałem zmieniać moduł świateł ale odchodze od tej koncepcji :P tylko sobie zakoduje moduł ;)
Opublikowano
na dniach ciągnę kabelek od długich do środkowego pinu w 3 pinowym gnieździe

Z tym lepiej uważać, bo w oryginalnych fabrycznych bi-ksenonach przesłoną steruje moduł świateł, a podpięcie tam zasilania "na żywca" z długich może prowadzić do wypalania cewki.

Kosmetyka samochodowa, czyszczenie tapicerki

http://www.clart.pl

Dodatkowe info, zapytania, porady na PW.

Opublikowano
Orientowałem się w temacie i podobno oryginalna przetwornica po dostaniu 12v z modułu świateł, uruchamia cewkę i po chwili zmniejsza napięcie wystarczające do podtrzymania. Moduł się tym nie zajmuje. Robi to oryginalna przetwornica. Dla tego trzeba uważać z zamiennikami. ;)
Opublikowano
Coraz ciekawsze informacje. Kiedyś rozkminialiśmy układ sterowania przesłoną w biksenonie i ludzie, którzy wymienili lampy (oryginalne), nie podpinali tego kabla właśnie w obawie przed wypalaniem cewki. Z tego co piszesz nie ma to znaczenia, skoro pracą steruje przetwornica i jeżeli jest oryginalna, to wszystko w porządku. Miałem gdzieś nawet schematy układów sterujących z amerykańskich stron, tudzież zdjęcia gotowych modułów do instalacji, które na tamtym rynku można kupić. Inna rzecz - po grzyba w takim razie dodatkowy kabel sterujący z modułu świateł, skoro można podpiąć +12V z długich w samej lampie?

Kosmetyka samochodowa, czyszczenie tapicerki

http://www.clart.pl

Dodatkowe info, zapytania, porady na PW.

Opublikowano
No tak właśnie jest u mnie. Wystarczyło zmienić ten jeden wpis NCSem i wszystko działa bez żadnych kombinacji. Tak samo jak uruchamianie testu silniczków po włączeniu świateł. Też NCS-em się włącza :). Po VIN nie mam Bi-Xenona a w aucie jest oryginał Automotive Light. W dodatku nie mam drugiej wtyczki do przetwornicy od Bi-Xenona i na dniach ciągnę kabelek od długich do środkowego pinu w 3 pinowym gnieździe. Gdyby nie to, że musiałem całkowicie zrestartować moduł, pewnie nigdy bym do tego nie doszedł. :)

 

Możesz napisać która to funkcja w module wyłącza to sprawdzanie silniczków

Opublikowano
Możesz napisać która to funkcja w module wyłącza to sprawdzanie silniczków

 

Jak wepnę się laptopem do LSZ to sprawdzę bo na tą chwilę nie pamiętam. ;)

 

Coraz ciekawsze informacje. Kiedyś rozkminialiśmy układ sterowania przesłoną w biksenonie i ludzie, którzy wymienili lampy (oryginalne), nie podpinali tego kabla właśnie w obawie przed wypalaniem cewki. Z tego co piszesz nie ma to znaczenia, skoro pracą steruje przetwornica i jeżeli jest oryginalna, to wszystko w porządku. Miałem gdzieś nawet schematy układów sterujących z amerykańskich stron, tudzież zdjęcia gotowych modułów do instalacji, które na tamtym rynku można kupić. Inna rzecz - po grzyba w takim razie dodatkowy kabel sterujący z modułu świateł, skoro można podpiąć +12V z długich w samej lampie?

 

Może chodzi o to, że występowało kilka rodzajów lamp, wersje na różne kraje, różne opcje a moduł ten sam, więc w LSZ dodali możliwość aktywowania Bi-Xenonu jak i innych opcji? Gdyby Bi-Xenon szedł prosto z długich, to serwis nie mógł by nic zmienić. Ja sobie tak to tłumaczę. :)

 

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=25&t=88838

Opublikowano
Panowie a czy ktos mi podpowie czy uda mi sie przelozyc odbysniki ze zwyklej lamy na soczewke mam do kupienia wklady z soczewka ze 250 zl czy jest to do zrobienia

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.