Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam jeden problem... objawy występują raz dwa razy w tygodniu a kręcę motorem 4 razy dziennie... czasem bujało budą na zimnym, źle wchodził na obroty, czasem gasł po uruchomieniu jakby nie miał paliwa... jak się rozgrzał było dobrze. Ostatnio nie trzęsie ale zgasł parę razy po uruchomieniu, razy nawet na ciepłym! Wyczytałem właśnie gdzieś że nie powinno chlapać olejem z pod korka w trakcie pracy a u mnie wylatują krople jakby z wirujących elementów pod deklem. To wskazuje jednoznacznie na odmę? Czy szukać gdzie indziej przyczyny a chlapanie jest ok? :mad2:
Opublikowano

Zerknić do wnętrza silnika jak odkręcisz korek oleju, zobaczysz łańcuchy rozrządu wię musi chlapać olejem...

Co do bujania na zimnym najczęstrza przyczyna to nieszczelnośc na kolektorze ssącym lub jesli masz gaz rozjechane mapy ECU. Na początek najprościej zrobić reset kompa poprzez odłączenia aku na conajmniej 30 minut, lub na noc i rano bedzie wiadomo jak chodzi.. Jak nie pomogło, to szukać nieszczelności, może to być odma, uszczelki pod kolektorem lub inne przy kolektorze /guma przepływki/ i pod kompa też trza podłączyć bo może być sonda, przepływka a jak gasnie to i czujnik wału itp. Napisz jeszcze czy masz gaz i czy el.przepustnice czy krokowy..

Opublikowano
Przemek złoty chłop z Ciebie dzięki za podpowiedź! Gaz mam ale te objawy ustępują przy minimalnie niższej temp. zanim się przełączy. A gaz sekwencja jeśli to ma znaczenie. Resetowałem komp i po kilku dniach to samo. Gumy posprawdzałem przy przepływce i krokowym (krokowy przeczyściłem trochę) Pozostaje odma i uszczelki pod kolektorem... jeśli ogarnąłem :lol: A tak przy okazji, to jakie elementy należy wymienić czy wyczyścić by zrobić tą "odmę" czy układ odpowietrzenia silnika w mojej 8? No i na komputer muszę raz już byłem ale nie chciał się z silnikiem połączyć, a resztę czytał!
Opublikowano
A co do czujnika.. to tez dzięki bo i temperatury mi 2 razy poszedł na czerwone mimo ze zimny i chyba wtedy kiedy nie miał mocy.. trochę będzie sprawdzania..
Opublikowano

Jeśli zresetowałeś komp i było jakiś czas dobrze, to masz źle ustawiony lpg i po pewnym czasie zojeźdża mapy benzynowe, więc reset kompa i trza poprawnie wyregulować.

Co do podłączenia pod kompa, może trzeba spróbować na samej benzynce, wtedy powinien czytać silnik.

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Koledzy, jakieś postępy w temacie?

Też mam podobne objawy. Chętnie dowiem się, co jeszcze mógłbym sprawdzić u siebie.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
ten silnik reaguje na minimalne nieszczelnosci,odme jak jest walnieta wystarczy posłuchac czy dmucha, jak ją przytkasz i pujdzie dymz wydechu znaczy ze masz membrane walnientą ,kolektor lepiej sciągnąc przy wymianie odmy i przyokazji wymienic uszczelki,odma jakies 150 uszczelki 240/300 pod kolektor sondy sprawdz czy dobre. no i reset kompa...kluczyk przekrecasz do zapalenia kontrolek(tj 2poz)odpinasz minus ,plus łaczysz ze sobą na 5 min...po pieciu minutach przekrecasz kluczyk na zero podpinasz klemy najpierw plus potem minus odpalasz i jedziesz na trase i do odcinki ze dwa przyspieszenia... wychamowujesz silnikiem... po resecie powinno auto odrzyc byc bardziej dynamiczne :):)
  • 11 miesięcy temu...
Opublikowano
mad_leaf - autko zrobileś? Mam podobny problem od niedawna do opisywanego przez Ciebie. Odpisz czy sobie już poradziłeś z problemem.
..:: Burzę Mity Wyobraźni ::..

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.