Skocz do zawartości

mad_leaf

Zarejestrowani
  • Postów

    41
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E38 4.4
  • Lokalizacja
    warszawa

Osiągnięcia mad_leaf

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. Na benzynie to samo.. hm poczekam jeszcze na opinie i do magika. Mam nadzieje kompetentnego. :mad2:
  2. mad_leaf

    4.4 a chodzi jak suszarka!

    Witam! Od jakiegoś czasu i mam wrażenie ze coraz bardziej silnik chodzi jak suszarka... ni to szumi ni to wyje, jakby był obciążony a mocy jakby im głośniej tym mniej. Rano ruszałem ze świateł na ciepłym silniku jak na trybie awaryjnym. By ciekawiej na wstecznym rusza z kopyta a do przodu muł. Objawy czasem się nasilają bez konkret przyczyny. I czasem po uruchomieniu na ciepłym chodzi lekko pow. 1000 i spadną po przegazówce. Mało oleju? Inny pomysł? Łatałem ostatnio katy może to coś popsuli? I zastanawia mnie bo jakby równolegle mam sygnał awaria LPG. To może mieć związek? Czy prawo Marphiego? Skrzynia czy sondy oto jest pytanie?! Przy okazji to tego na dolewke DEXTRON II czy III i jakiej firmy. Pozdro.
  3. Dzięki za podpowiedzi. Zakup ostateczność bo buńka mało perspektywiczna. Postaram się wyjąć i u magika coś załatać bo katy działają tylko od podwozia pierdzą. Ale jak się nie da 100% to zobaczę z emulatorami. Pytanie czy są skuteczniejsze , lepsze, gorsze? Wszystkie są uniwersalne - gwint? No i czy te strumiennice obowiązkowo jeśli się zdecyduje na wyrzucenie katów. Pozdrawiam
  4. mad_leaf

    Katalizatory wycięcie 4.4

    Wiem że popularny temat ale nie znalazłem konkret odpowiedzi do mojego. Mam dziurawe katy i jest pomysł wyciąć tylko są sondy i za katami. Tu nie ustaliłem czy mogę wyciąć. Mam na myśli ew. komplikacje z jakością pracy. Mam 4.4 koniec 97 czyli bez Vanosów. Proszę o info bym nie robił dwa razy. Pozdrawiam
  5. Nie pamiętam czy kierunki też, ale kiedyś źle spiąłem złączkę ABS przy bodaj lewym kole i deska wariowała.
  6. mad_leaf

    kontrolka hamulców w 4.4

    Nikt nie ma pomysłów gdzie szukać przyczyny?!
  7. mad_leaf

    kontrolka hamulców w 4.4

    Zaświeciła się bez konkretnej przyczyny! Stan płynu jest ok. Wszystko działa. Kończące się klocki wyświetlają się na czerwono takim znaczkiem (!)? CO może być przyczyną. Sprawdzę jeszcze bo nie wiem czy jedno koło nie jest przyhamowane trochę, ale to się chyba nie świeci ?!.
  8. Jesteś GOŚĆ. Musze nad tym usiąść by ogarnąć a właśnie składam moto z 56r więc stoi buńka.. Wielkie dzięki za poświęconą uwagę! Jak doczytam na forum jak wyświetlić temp. z komputera to może dojdę czy to nie czujnik (ten właściwy). Nie chce wymieniać na czuja. A obstawiam że czujnik mi padł. Źle mi pali i chodzi tak jakby czasem miała niewzbogacaną mieszankę do zimnego... Nic pożyjemy zobaczymy. Wielkie dzięki. :cool2:
  9. Trochę mi rozjaśniło! Chodź sprawdziłem u mnie są bank czujniki jak napisałem... jeden na kielichu przed termostatem dwupinowy - kwadratowy i okrągły trzypinowy zaraz za trmostatem praktycznie nad pompą! przy chłodnicy nie mam! Z tą grzałką brzmi logicznie tylko że takie cienkie przewody do grzałki?! tak czy inaczej jeśli masz możliwość sprawdź opór "ustrojstwa" na kielichu termostatu na zimnym i na ciepłym silniku. Ciekaw jestem wyniku.... nie daje mi spokoju ta nominalna temperatura na trzpieniu z takim ruchomym króćcem łączacym z samym termostatem?! Mi wychodzi na info diagnostyczne.No i po Ch.. ten ruchomy pręcik? Sam termostat tu jest bardziej złożony od eksportowej wersji Wartburga ;) Pozdrawiam
  10. Są dwa "czujniki" jeden z prawej krągły trzy-pinowy a po lewej wmontowany w ten kielich obejmujący termostat kwadratowy dw-upinowy. Hm... w warsztacie tylko robią bmw dobrze ocenianym tu na forum kolo mówił że są właśnie dwa. Jeden na zegary drugi na komp. Stąd taki mój wniosek . Swoją drogą to ustrojstwo jest połączone takim krućcem z termostatem.... i jest na nim nadruk 11.5 ohm / 105st C i podgrzewane zmienia oporność!?? Swoją drogą to jestem ciekaw co to za ustrojswo to może dojdę co szwankuje w mojej furce. Bo jak to odłączam to mi lepej pali zimna?! Dla tego tez byłem przekonany że czujnik podający temp silnika na kompa. Będę wdzięczny za wyjaśnienie. Pozdrawiam
  11. Witam! Mam czasem problemy z odpalaniem i brakiem mocy na zimnym. Wiem że duży wpływ może mieć czujnik temp. w obudowie termostatu. Pytanie jaki ma opór przy na zimnym silniku a jaki na temp pracy?! Książkowo nagrzany przy 105 st. chyba 11,5 ohm, ale czy jest jakaś tolerancja by było ok i przy jakiej temp zew jaki na zimnym. Przydało by się do diagnostyki zamiast wymieniać w ciemno na nowy za 300 zł. Zwłaszcza że czujnik podający złe opory nie wychodzi na kompie. Czy ktoś mógłby sprawdzić na dobrej Buni?!Z góry dzięki i pozdrawiam. :cool2:
  12. Padł silniczek.. Wymiana zamka pomogła.
  13. mad_leaf

    świecą poduszki

    Dzięki! Pozdro. ;)
  14. mad_leaf

    świecą poduszki

    Oczywiście rozpinałem w wiązce i poduszkę w drzwiach.. stąd pytanie ;)
  15. mad_leaf

    świecą poduszki

    Naprawiałem niedziałający głośnik od kierowcy... rozpiąłem kilka razy wiązki do drzwi, kilka razy chyba z zapłonem włączonym by usłyszeć ten głośnik. Złożyłem wiązki ok jak sądzę. Świeci się komunikat. Ktoś wie co mogło paść i gdzie tego szukać??! Albo jak zdiagnozować przyczynę? :mad2:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.