Skocz do zawartości

Zmiana autka e90/e92


Be Real

Rekomendowane odpowiedzi

ja? przeczytaj swój post...wieś ( nie mam nic do wsi btw) głupoty ( stwierdzam fakty z moich 2 aut)... po co kupuje 330i to moja sprawa, na pewno nie należę do osób, które muszą być pierwsze spod świateł, ani nikomu niczego nie udowadniać na drodze...raz jeżdżę wolno, raz szybko...ostatnio wracając ze śląska tylko poskimi drogami jadąc 120-130 wyszło mi bodajże 7,4 czy 7,6 nie pamiętam dokładnie, poszedłem sprawdzić do garażu i pokazuje 10,4 - 100% po mieście...najwidoczniej jest popsuty...

 

7 na trasie i 10 po miescie...hmmmmm...no to chyba pierwsze auto na swiecie,ktore pali tyle co producent podaje!!!.Gratuluje niezwyklego egzemplarza!!!To chyba jedyny egzemplarz 330i,ktory pali tyle co 330d.Naprawde szczesciarz z Ciebie!!!Moj znajomy ma 320d to mu przy tych mrozach nawet 12 palila po miescie!!!

A tak poza tym to szczerze przepraszam jesli Cie urazilem ta "wsią" nie bylo to moim zamiarem.pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 65
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

dobra masz racje...nie ma co sie spierac...mam nadzieje ze inni uzytkownicy 330i sie wypowiedza.

 

tez mam 330i e90 :) nigdy nie udalo mi sie zejsc ponizej 14l w miescie :) jezdze po warszawie ;)

Trasa - minimum to 10-11L.

Kolega ma 320d tez jezdzi po wawie i komputer pokazuje 12l.

Wiec kolega ze Szczecina troche chyba przesadzil z tym spalaniem :)

 

Wlasnie odnosnie tematu, rowniez planuje zamiane na e92 335i , ale z tego co widze, to koledzy odradzali biturbo - jak sie na to zapatrywac?

I z tego co widzialem na allegro za 335i trzeba dac conajmniej 90 tys zl - patrzylem tylko na samochody z UE , a nie USA.

 

pzdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

90 000 to dużo za E92 ? :) i to jeszcze 335i?

 

Niewiele mniej trzeba dać za dobrze wyposażoną igiełke 320d E92... a gdzie do 335i.

Pozdrawiam :)

http://www.mslab.com.pl


Do sprzedania:

Komplet felg z oponami zimowymi RSC - 17" Wzór Styling V Spoke 236

Nowy zestaw felg do F30 LCI 17" oponami zima i lato

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

90 000 to dużo za E92 ? :) i to jeszcze 335i?

 

Niewiele mniej trzeba dać za dobrze wyposażoną igiełke 320d E92... a gdzie do 335i.

 

nie mowilem, ze to duzo, tylko uzylem slowa conajmniej :) - wiec to 90 tys to takie minimum :)

a jak sie sprawuja wogole te e92 335i?

utrzymanie bedzie na podobnym poziomie? i jak ze spalaniem? duzo skoczy powyzej tych 14l?

 

pzdr,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra masz racje...nie ma co sie spierac...mam nadzieje ze inni uzytkownicy 330i sie wypowiedza.

 

tez mam 330i e90 :) nigdy nie udalo mi sie zejsc ponizej 14l w miescie :) jezdze po warszawie ;)

Trasa - minimum to 10-11L.

Kolega ma 320d tez jezdzi po wawie i komputer pokazuje 12l.

Wiec kolega ze Szczecina troche chyba przesadzil z tym spalaniem :)

 

Wlasnie odnosnie tematu, rowniez planuje zamiane na e92 335i , ale z tego co widze, to koledzy odradzali biturbo - jak sie na to zapatrywac?

I z tego co widzialem na allegro za 335i trzeba dac conajmniej 90 tys zl - patrzylem tylko na samochody z UE , a nie USA.

 

pzdr,

 

no co ja poradzę...

 

ostatnie co najmniej 1000 km po mieście...

 

http://img34.imageshack.us/content_round.php?page=done&l=img34/2718/imag0304h.jpg&via=mupload

było:


e46 328 Ci

e46 320D

e90 330i

e92 330i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mogę nauczyć :)

 

każdy samochód, który mam/ ujeżdzałem dłużej palił tyle, ile producent wypisał w papierach oczywiście jak tego chciałem ;).

Niestety są 2 ale: muszą być odpowiednie warunki do tego oraz muszę być wyluzowany :) Wystarczy kilka wyprzedzeń i wynik był zupełnie inny...

 

Jeżeli notorycznie przekraczasz 100km/h nie dziw się, że nie spali tyle, ile daje producent. Wg niego jazda w trasie to: 90km/h i bez szarpania, bardzo płynnie. Da się a jak uspokaja :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie widze lepszego silnika teraz dla mnie a zmiana jeśli nie wytrzymam do nowego modelu będzie tylko na M3 a nie żadne 330i & 335i.

 

I to jest słuszna koncepcja :)

A propos spalania - mnie wychodzi w granicach 18 - 20, jazda mieszana. Nie za bardzo wierzę w zejście 330i poniżej dziesięciu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lwo jako użytkownik M3 - czego ci bardzo zazdroszcze :oops:

jeszcze bardziej mnie w tym utwierdziłeś :cool2:

 

Co do spalania wersji benzynowych "powyżej" 3 litra pojemności, też nie uwierze w spalanie 10l/100km

Nieoszukujmy się przecież nikt nie kupuje takich aut do jeżdżenia z prędkością do 100km/h

i liczenia każdej wydanej złotówki na paliwo :mad2: .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patrz na stan techniczny, jak byl serwisowany, czy jest bezwypadek czy nie, a cene pozostaw dla swojego wew przemyslenia czy cie stac czy nie. Pamietaj o tym ze dobrego wozu za darno nikt Ci nie odda, a okazje czesto sa workami bez dna.

Dobre wozy w okazyjnych cenach to sprzedaja sie po znajomych, a to co trafi w okazyjnej cenie do ogloszenia, to juz nie koniecznie jest okazja.

Sprzedam:

1. Agregat DSC kompletny

2. HCU do DSC nowka w atrakcyjnej cenie.

3. Junctionbox control unit - sterownik sterujacy elektronika auta.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każde "zadbane" BMW dobrze się sprawuje...

jeżeli weźmiesz pod uwagę, że "nowe z wypsażeniem" kosztuje ponad 300...to cena 85 jest ...

Ja mogę nauczyć :)

 

każdy samochód, który mam/ ujeżdzałem dłużej palił tyle, ile producent wypisał w papierach oczywiście jak tego chciałem ;).

Niestety są 2 ale: muszą być odpowiednie warunki do tego oraz muszę być wyluzowany :) Wystarczy kilka wyprzedzeń i wynik był zupełnie inny...

 

Jeżeli notorycznie przekraczasz 100km/h nie dziw się, że nie spali tyle, ile daje producent. Wg niego jazda w trasie to: 90km/h i bez szarpania, bardzo płynnie. Da się a jak uspokaja :mrgreen:

:cool2: dziś wiozłem na dachu "towar", droga S7, W-wa - Radom, ~120km, prędkość ~80-90km/h średnie spalanie 4,6l :cool2: :cool2: :cool2: ale relne średnie spalanie z ~30tys. km to ~10l...pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

Wiadomo, że każdy będzie zachwalał ten silnik, który sam ma pod maską.

Panowie w serwisie Inchcape mówili mi ostatnio, że jak ktoś robi do 25 tys km rocznie to lepiej kupić benzynę i ja się z nimi zgadzam.

Każdy z nas (albo prawie każdy) marzy o M3, więc uważam, że jeżeli nie stać mnie na M3 to kupuje coś najbardziej zbliżonego do M3... tzn silnik benzyna i tyle KM na ile mnie stać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cool2: :cool2:

M3 ma też "minus", każdy kto patrzy na auto wie, że to "wypas", nie trzeba się znać wystarczy zwykłe spojrzenie :mrgreen:

druga sprawa, że 90% M3 jest używane tak jak auta terenowe czyli nie zgodnie z założeniem konstruktorów/fabryki, zamiast "jeździć" tylko się "przemieszczają"...ale może o to właśnie chodzi :mrgreen:

dla mnie z benzyn to właśnie 335i jest topem a M3/właściciele to top ale pozoru...

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:cool2: :cool2:

M3 ma też "minus", każdy kto patrzy na auto wie, że to "wypas", nie trzeba się znać wystarczy zwykłe spojrzenie :mrgreen:

druga sprawa, że 90% M3 jest używane tak jak auta terenowe czyli nie zgodnie z założeniem konstruktorów/fabryki, zamiast "jeździć" tylko się "przemieszczają"...ale może o to właśnie chodzi :mrgreen:

dla mnie z benzyn to właśnie 335i jest topem a M3/właściciele to top ale pozoru...

pozdr.

 

Moim zdaniem samochód kupuje się dla siebie a nie dla cudzych spojrzeń.

A co do pozorów to nie wiem czym zasłużyłem sobie na taki komplement/uogólnienie?

Wielu znasz pozerów w m3 czy tylko ekstrapolujesz jednostkowe przypadki na całą resztę?

 

A co do mojego osobistego spojrzenia - po prostu uwielbiam duże, wolnossące silniki. Następne m3 wyjdzie najprawdpodobniej z turbiną więc nastapi niestety moje rozstanie z tą marką :(

 

Bez urazy, pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Iwo nie pisałem o Tobie, nie znam Cię...napisałem o osobach, które znam (głównie zawodowo), które posiadają "super" auta różnych firm....tylko nie wykorzystują ich potencjału...katują się "niedogodnościami" modelu tylko po to aby inni widzieli, że to ich auto, te "super" auto :mrgreen: :mrgreen:

też marzę o M3 ale go nigdy nie kupię,

1.: praca (nie mogę),

2.:moja technika jazdy jest taka, że mógłbym zrobić sobie krzywdę a jechać "50km/h" kurortem, mnie nie kręci...

pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy miałeś okazję jechać e92 m3, ja w każdym razie byłem bardzo zdziwiony jak komfortowy jest to samochód pomimo rf i oczywiście sportowego charakteru auta. Nadaje się nawet do zawiezienia teściowej do kościoła co faktycznie kilkukrotnie uczyniłem ;)

A co do wykorzystywania możliwości - mnie średnio bawi szybka jazda natomiast uwielbiam przyspieszenie i dlatego poruszanie się na 2-3 biegu w przedziale 40-150km/h sprawia mi niesamowitą frajdę. Kto spróbował, ten wie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam przyjemność w miarę często jeździć dobrymi autami jako pasażer...

 

nie ważne jak wygodna będzie wersja "sport" danego producenta to będzie mniej komfortowa od wersji "cywilnej"...

 

kontr propozycja dla Ciebie: przejedź dłuższą trasę, w miarę szybko zwykłą "3", nie ważne czy będzie to diesel czy benzyna i porównaj "komfort" (nie emocje) do "M", ...moja żona po jeździe M3 w korku powiedziała ale wszyscy na nas patrzą :wink: a za chwilę ale tu głośno, twardo...

 

wielki szacun dla Ciebie i Twojego auta, szczerze zadroszczę ale tak jak pisałem: jazda na wprost to chyba nie cel dla M3 i dla mnie chyba też, pozdr.

było:

E87, 120d, 2004, chip: 191KM/437Nm - 2004-2007, 30 miesięcy funu z jazdy :)

E91, 320d, 2007, chip: 193KM/406Nm - 2007-2010, 30 miesięcy czołgania się z "A" do "B" :(

E90 LCI, 330d, 2010, chip: 286KM/600Nm - 2010-2013, 42 miesiące przyjemności z skromności :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zarejestrowani
Poza tym ,że jest glosniej i trochę bardziej twardo to nie ma róznicy

b4c4c1867b858a60.jpg.30a4296d964cadcc5bbee45deeb1292d.jpg

OFICJALNY ZEWNĘTRZNY PARTNER BMW AG

Chiptuning Programowanie Carplay Kodowanie Diagnostyka BMW AOS

Tel. +48-790-465-462

https://www.facebook.com/Codemybimmer

https://www.instagram.com/codemybimmer

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.