Skocz do zawartości

Zanim zaczniesz dzwonić do prowidenta....


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://www.youtube.com/watch?v=It1YrN5swf4

 

Wstałem rano odpaliłem i oto co usłyszałem. Znajomi znawcy: panewki kaput, tudzież zaczęli wymieniać milion podzespołow ktorych ceny idą w setki złotych. Diagnoza SZUKAJ SILNIKA BO TEN SIĘ KOŃCZY. Pojechałem do zaufanego mechanika ktory wiedzą przewyższa jak dla mnie serwisy a kasuje ułamek ich ceny - mieszkam w małym miasteczku. Klekot to poluzowana świeca na 4 gaże a nie ŻADNE PANEWKI!!!!! Inne odgłosy to padnięta odma, koszt części 140zł...... Co do naprawy odma wymiana 40min! przy mnie robił - serwis 1 dzień!!!!!, wymiana uszczelki kolektora (kiedyś robił) serwis 2 dni!!!!!!! + wyciągnięcie silnika M52TU 2.0 ma dziwnie katy przy kolektorze zaraz, on 6 godzin silnik nieruszony. Więc zanim zaczniemy straszyć kogoś pomyślmy i nie dajmy się zwariować pseudo znawcom i naciągać na serwisy.....

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Sorry.Ale nie rozumiem celu twojego tematu.

Z początku w tym chaosie myślałem,że pochwalic się chcesz dobrym mechanikiem ale po przeczytaniu tego

+ wyciągnięcie silnika M52TU 2.0 ma dziwnie katy przy kolektorze zaraz, on 6 godzin silnik nieruszony.

to już nie wiem.

Ale zabawne jest to "on 6 godzin silnik nieruszony" :mrgreen:

ec2Wze6.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie mogę się powstrzymać, żeby nie napisać, że jeszcze zabawniejsze jest "na 4 gaże"

 

A poważnie to gratulujemy pozytywnego zakończenia sprawy :cool2:

Opublikowano

Chodziło mi o to żeby nie martwić się odrazu niewadomo jakimi naprawami + nie dać SIĘ ORŻNĄĆ SERWISOM na wyimaginowane naprawy. Co do błędów przepraszam jestem dyslektykiem - nie z nazwy ale prawdziwym z wszelkimi badaniami psychologicznymi (podstawówka bez dyktand matura bez sprawdzenia błędów podobnie studia), poprostu umysł ścisły :)

A silnik nieruszony: według serwisu w tym akurat silniku aby wydobyć katy należy odpiąć skrzynie, odkręcić wydech......i wyciągnąć silnik z kolektorami. On pokazał że nic co podaje serwis nie ma racji bytu w prawdziwym życiu (bez naciągania) i zrobił to bez wyciągania silnika.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A czy tą świecę na czwartym cylindrze też zakładał mechanik z podobnym doświadczeniem?

Może to ten sam?

Ja uważam , że poluzowana świeca nie jest normalną typową awarią. To wynik partactwa.

 

Oczywiście jestem zdania , że swerwisy nie są wcale dobre i sam tylko raz wstawiłem auto do serwisu < nie BMW> i raczej więcej tego nie zrobię ale i małe warsztaty potrafią spiepszyć konkretnie.

 

Nie ma co tu wszystkich mierzyć jedną miarą.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Coż się okazało zmieniano cewkę i robił to UWAGA : SERWIS BMW wraz z wymianą klocków i tarcz (poprzednik chyba potrzebował FVAT na spore koszta i serwisował w BMW :) ) TAk wię spartaczyli panowie z serwisu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.