Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Witam

Samochód kupiłem około 2 miesiące temu z przebiegiem 117 tys km teraz mam 120.Przypomnę silnik 2 D 177KM N47 2008r.Nie mam książki serwisowej.Czy może ktoś z kolegów posiada takową lub wiedzę.Co przy tym przebiegu lub później po za standardową wymianą oleju filtru płynów powinienem wymienić lub sprawdzić np.odmę, zwór EGR itp ??.

Dziękuję i Pozdrawiam

Opublikowano
Najlepiej jakby Ci ktoś zapodał linkiem do screenów z książki w języku polskim. Co mnie zastanawia, kupiłeś 2 letni samochód bez książki, dla mnie sprawa trochę śmierdząca... Pozdrawiam
Opublikowano
jak auto ma tylko 2 lata to każdy serwis ci powie co trzeba zrobić ,a przy okazji możesz spytać co bylo robione mają to w kompie w każdym serwisie
Opublikowano
2 latek bez książki? Może masz przegląd nie przy 120tys tylko przy 250tys :|. Wejdź w Idivie w pozycje serwis i będziesz wiedział co cie czeka niebawem to roboty :cool2: .
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Co do książki serwisowej ,mój błąd ,przebieg sprawdzony. Auto było wyprodukowane i zakupione 01.2008r,teraz ma równe 3 lata,kupione w niemieckim autokomisie.Dzwoniłem do ASO ,ostatni wpis coś ponad 80tyś-wymiana oleju.W meni serwisowe też wszedłem,tak jak wcześniej pisałem nie oto mi chodzi.Co producent zaleca przy poszczególnych przebiegach poza wymianom oleju, klocków,filtrów itp.??.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Informacja z 2 ASO-w tym silniku nic się z odmą nie robi,nic się nie wymienia.Zupełnie inna konstrukcja, w pokrywie silnika nie ma filtra ,nie ma co się zatykać-ponoć. Jeździć i tyle :mrgreen:
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
poza wymianom oleju.

 

Po jakiej szkole takiego auta się dorobiłeś ? :duh:

 

w lóblinę :cool2:

Opublikowano
poza wymianom oleju.

 

Po jakiej szkole takiego auta się dorobiłeś ? :duh:

 

w lóblinę :cool2:

 

Widzę,że dalej potwierdzasz swą wyuczoną mądrość.Pytanie brzmiało jaką ,a nie gdzie :lol: .A potem sie dziwią,że buraki BMW jeżdżą.Weź zmień przeglądarke jak pisać nie umiesz to Ci sama błędy przynajmniej poprawi ,bo sie czytać tego nie da.

Co do przeglądu,to standartowe sprawy -olej,klocki,tarcze,płyny - trzeba sprawdzić stan i ewentualnie wymienić.Przecież chyba wiesz kiedy co było robione,jak historie w tylu ASO sprawdzałeś i widzisz nawet w menu serwisowym co już trzeba ,a co jeszcze nie.Procedura jak przy każdym innym przeglądzie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Widzę,że dalej potwierdzasz swą wyuczoną mądrość.Pytanie brzmiało jaką ,a nie gdzie :lol: .A potem sie dziwią,że buraki BMW jeżdżą.Weź zmień przeglądarke jak pisać nie umiesz to Ci sama błędy przynajmniej poprawi ,bo sie czytać tego nie da.

Co do przeglądu,to standartowe sprawy -olej,klocki,tarcze,płyny - trzeba sprawdzić stan i ewentualnie wymienić.Przecież chyba wiesz kiedy co było robione,jak historie w tylu ASO sprawdzałeś i widzisz nawet w menu serwisowym co już trzeba ,a co jeszcze nie.Procedura jak przy każdym innym przeglądzie.

 

Kto Cię zmusza do jeżdżenia BMW ? :D

Naucz się czytać tekst ze zrozumieniem.

Pozdrawiam

Opublikowano (edytowane)

120 tkm to zaden przebieg.

 

Jesli jednak twoje auto ma motor z rozrzadem na lancuchu to pamietaj, ze przy przebiegu od 120 lubi sie skonczyc pompa wody ktora po " zmieleniu " lubi nabalaganic. W serwisie delikatnie mowiac nie zawsze o tym powiedza lub zasugeruja czego jestem przykladem.

 

U mnie zdechla po okolo 180 kkm i zabrala chlodnice oleju skrzyni, paski i inne pierdy na okolo 2300 poza serwisem.

 

Wbrew pozorom auta z paskiem rozrzadu podczas wymiany paska co max 120 tkm maja wymieniana pompe wody jako standard. Koszt okolo 250 pln...

 

Serwis BMW w Polsce i tego nie waham sie napisac, ale najczesciej niedouczeni wymieniacze ( mechanicy ) i ( teraz o doradcach serwisowych )Ćwoki, Ignoranci wreszcie leniwe kmioty nawet sie o tym nie zająkną - przynajmniej w serwisach z ktorymi mialem kontakt

 

POMPA WODY

Edytowane przez jeffoo1
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
120 tkm to zaden przebieg.

 

Jesli jednak twoje auto ma motor z rozrzadem na lancuchu to pamietaj, ze przy przebiegu od 120 lubi sie skonczyc pompa wody ktora po " zmieleniu " lubi nabalaganic. W serwisie delikatnie mowiac nie zawsze o tym powiedza lub zasugeruja czego jestem przykladem.

 

U mnie zdechla po okolo 180 kkm i zabrala chlodnice oleju skrzyni, paski i inne pierdy na okolo 2300 poza serwisem.

 

Wbrew pozorom auta z paskiem rozrzadu podczas wymiany paska co max 120 tkm maja wymieniana pompe wody jako standard. Koszt okolo 250 pln...

 

Serwis BMW w Polsce i jego nie waham sie napisac, ale najczesciej niedouczeni wymieniacze ( mechanicy ) i ( teraz o doradcach serwisowych )Ćwoki, Ignoranci wreszcie leniwe kmioty nawet sie o tym nie zająkną - przynajmniej w serwisach z ktorymi mialem kontakt

 

POMPA WODY

 

Dzięki za konkretną odpowiedź :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.