Skocz do zawartości

ustereczki i inne drobiazgi.


paarc

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 miesiące temu...
  • Odpowiedzi 75
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Moim zdaniem to jedna z najbrzydszych BMW jakie zrobiono do tej pory. Linia jest masakryczna. Za to Touring czy tez sedan prezentuje sie pieknie. Wraca klasyczna linia.

 

No cóż łososia, małże czy kawior też nie każdy lubi, ale to nie znaczy, że nie są przysmakiem. Muszę Ci powiedzieć, że 5GT odwraca głowy na ulicy i z reakcji wynika, że tym ludziom wcale nie zbiera się na wymioty. Niewątpliwie niektórym ludziom linia 5GT się podoba. Ja też mogłem kupić Touring i nawet zaoszczędziłbym kilkadziesiąt tysięcy, ale stwierdziliśmy z zoną, że nie ma co kurczowo trzymać się "klasycznej" nudy.

 

 

Dla mnie 5 GT wygląda bosko ;) BMW po x6 stworzyło kolejne piękne auto które wyznacza nowe trendy :cool2: . Niestety nowe nie jest kompatybilne z moim budżetem ale zmieniając swoje auto za rok na pewno porozglądam się za czymś z premium selection. pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i przejechałem 15,000 km. Słowo daję, że nie mam o czym pisać w dziale usterek. Jedyny problem jaki mi się zdarzył to ze dwa razy powiesił się iDrive. Właściwie to trudno nawet powiedzieć, że się powiesił - po prostu działał dziwnie. W garażu jest ciemno i jak włączę silnik to zegary świecą się na czerwono (tryb nocny) a po wyjechaniu na światło dzienne powinny się rozjarzyć na biało i podświetlenie jest regulowane zależnie od natężenia światła na zewnątrz. W tych dwóch przypadkach coś się schrzaniło i po wyjechaniu na słońce samochód jakby nie wyczuł, że jest dzień i zegary pozostały ciemne (mapa nawigacji na ciemnym tle również), tak więc ledwie było wszystko widać. Co ciekawe dało się włączyć Night Vision, pomimo tego, że nie były włączone ksenony tylko LED ringi do jazdy dziennej. Normalnie przy próbie włączenia Night Vision bez świateł pojawia się komunikat, że nie da się tego zrobić. Problem występował nawet po zagaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu samochodu. Nawet chciałem dzwonić następnego dnia do serwisu, ale wszystko się naprawiło po zostawieniu samochodu na kilkadziesiąt minut, aby wszystkie sterowniki się wyłączyły. Może wtedy jest jakiś głębszy reset wszystkich układów (niż tylko wyłączenie silnika)?

W ogóle w cichym pomieszczeniu garażu słychać, że samochód po wyłączeniu ciągle żyje własnym życiem, coś się w nim po cichutku przesuwa, piszczy, brzęczy, syczy, itd. Dopiero po kilku minutach się ucisza. Jeszcze mam 4.5 roku gwarancji (nie sądzę abym zrobił 100,000 km, ale nie chciałbym aby się komuś coś w nim popsuło, jak się gwarancja skończy :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...
  • 6 miesięcy temu...
No i fajnie a ja celuję tylko w 2-litrowego benzyniaka Touring ponieważ robię bardzo małe przebiegi krótkie trasy diesle nie był by dobrym rozwiązaniem ale za to nowy z salonu też zastanawiam się jak kase zdobyć ale myślę że posile się kredytem w końcu raz się żyje, a zapomniał bym 5GT 2 czy 3 letnie bierzesz 4.4 benzyna.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego paarc .

w navi sa bankomaty ,sa oznaczone banknotami o moninale 100 . Jest mozliwosc zaznaczenia wszystkich POI ,a nie tak jak w CCC tylko jednej wybranej. Zawartosc navi w 5gt jest jest o wiele wieksza niz w E60 (Mapa na pelnym LCD , grafika i zjazdy w3d,DVD Player , HDD , USB , Monitor Hd , calkowite wygaszenie monitora , lub wszystkie funkcje BMW Apps,Connected Drive ,SMS, Email , Internet itd).

W e60 standartowa kierownica jest taka sama jak f07,jest opcja Sport lub M .te dwie ostatnie doskonale leza w dloni.

Fale Dlugie- to juz przesada.W aplikacji BMW Apps jest radio internetowe i stacje w calego swiata.

RDS jest nadawany ze stacji radiowej,tuner radiowy w 5gt nic z tym nie ma wspolnego.

Wlaczajac TP i regulujac sile glosu oraz wybierajac stacje radiowa z ktorej informacje maja byc pobrane,komunikaty zawsze przerywaja odladany film lub muzyke z HDD lub innego nosnika.

Klape tylna mozna wyregulowac tak aby sie otwierala zawsze do max .wysokosci 2m. Ponizej tej wysokosci garazow chyba nie buduja.

Kolo zapasowe mozna zamowci w BMW.(lub opcja Assist)

DAB w polsce brak.to chyba nie wina 5GT.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...

witam,

i ja w koncu moge cos powiedziec o F07, skoro juz jest w moim posiadaniu i pare setek km juz zdarzylem przejechac :mrgreen:

 

1. Absolutnie sie nie zgodze co do pierwszego postu w tym temacie. Zreszta, inny kolega juz dokladnie i szczegolowo wyjasnil/opisal, wiec nie bede powielaj jego argumentow.

2. Autem jezdzi sie rewelacyjnie. Komfort jazdy, elastycznosc silnika, czy poziom szumow jest na bardzo zadawalajacym poziomie.

3. Wersja wyposazenia przerosla to, czego szukalem. A mialem pare min. ktore byly de facto dosc wymagajacymi (HUD, Komfortsitze, Anthratzit Schwarz Himmel, Rückfahrtkamera, Adaptivesuspension+Dynamische Dämpfer, Panoramadach) i nie czarny lakier. :norty: :norty:

 

Mapy dzialaja bardzo szybko, co nie tylko w tym aucie pokazuje, ze iDrive System to naprawde doskonala zmiana :D

 

Jedyne co mi nie do konca lezy,to moze zbyc slizga skora na kierownicy.. W AUDI mialem ciut grubsza, wraz z porami, co powodowalo lepsza przyczepnosc :cool2:

Widocznosc do tylu, zwlaszcza parkowanie 'na koperte' moze napawac pewynmi trudnosciami, a bez kamery cofania to juz zupelnie :mad2:

Cena opon (R18/R19), serwisu etc.. ale to wlasnie weryfikuje kogo na to auto stac a kogo stac na auto+utrzymanie :mrgreen:

 

Wazne: spalanie: 8,2-8,5L/100 wg komputera przy predkosciach (tylko autostrada) 150->180kmh (245/275 R19) z tempomatem :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodano

 

- stuk w kierownicy podczas toczenia sie( np. w miescie). Objawia sie to tym, ze przy szybkim kreceniu kierownica +/- 3-5stopni, slychac i czuc gluchy stukt.

 

Jakies pomysly? Czy moze to w kolumnie kierownicy do krzyzaka pojawil sie luz? :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na wszystkich trybach pracy czy np. tylko na comforcie?

 

hmm, dobre pytanie. Nie zwrocilem uwagi na to, dzis sie temu przyjrze. Ale jak sie przebijam przez miasto, to generalnie w COMFORT, nie wiem, czy na innych tez. Sprawdze. :shock:

 

Jakies podejrzenia kolego, co do przyczyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wydaje mi się że na comfort ma taki urok. Przeważnie jeżdżę na trybie normal tam jest ok.

 

hej,

no szkoda, zeby 'ten typ tak mial'.

 

Zobacze po pracy na roznych trybach: Comfort->Sport.

Ale co mialby z tym Comfort wspolnego??

 

I zastanawia mnie ostatanio.. Po jezdzie, wylacze silnik i po kilkunastu sekundach, kiedy juz kieruje sie w strone domu, slysze, jakby syk powietrza, jakby zawor jakis upuszczal powietrze. :shock:

 

Moze ktos wytlumaczyc, co to? Czy to z zawieszenia :?: :|

 

Dodano:

poczytalem zaprzyjaznione fora niemieckie, F10/11/07 oraz F01.

 

Najwidoczniej ten typ tak ma, bo wielu uskarza sie na tego typu stukanie. :mad2:

Tendencja jest ku silownikom, pompie podtrzymujacej cisnienie w ukl. kierowniczym. (z tego co wyczytalem z opisow innych) :duh:

 

Nic to, umowie sie na wizyte w serwisie, niech clay dzien szukaja, moze cos przy okazji naprawia :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

Podzielcie się koledzy jeszcze jakimiś spostrzeżeniami bo myślę nad zakupem 535i z 2012 r. - czy ten silnik faktycznie jest taki awaryjny - wtryski, pompa?

 

Ile to bydlątko może spalać z tym motorem.

 

Czy te stuki z układu kierowniczego już ktoś wyjaśnił. Jak zawieszenie z edc i dynamic drivem - stuka, czy ciche?

 

Czy na 20 calowych kółkach da się po Polsce jeździć?

 

Pozdrawiam

 

Janusz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ten silnik w X-sie przejechalem nim 90 tys. km bez klopotow, poza wymiana czujnika cisnienia doladowania turbiny, w x6 spalanie usrednione wynosi u mnie 10 l/100km. Dla mnie silnik rewelacja, cichy, elastyczny ...zamowilem go wiec tez do 5 GT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

od siebie mogę dorzucić, że silnik superfajny, sam miałem w 335i, jeszcze ten starszy i zero problemów. natomiast ostatnio w pracy miałem dwa przypadki z n55, raz w f10 raz f07, ale praktycznie takie same - turbo zaczynało strasznie wyć przy pewnych obrotach podczas ruszania i na dodatek zaczynało cieknąć płynem chłodniczym z łożyska. Zdaję sobie sprawę, że z turbo jest tak, że 2% ze stu jest wadliwe, trzeba o nie dbać itp, ale dwa przypadki i to z małym przebiegiem... co najmniej dziwne, załączam fotkę jak to wygląda, na pierwszej strzałką wskazane ślady po lecącym płynie oraz olej (dużo oleju) od strony katalizatora gdzie go być nie powinno...jak widać na nast fotce zmienić trzeba spory kawałek - turbo jest na stałe zespawane z kolektorem wylotowym :-) no cóż od czego gwarancje są..http://img202.imageshack.us/img202/830/noj6.jpg

http://img543.imageshack.us/img543/1218/rihk.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
o jeszcze pare latek i turbo Panie w komplecie z głowicą będzie :shock:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.