Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie.

W mojej buni,na zimnym silniku,odzywa się któraś szklaneczka. W związku z tym,mam dwa pytanka do zorientowanych w temacie :

1. Jaki może być koszt zrobienia z tym porządku ?

2. Czy mogę z tymi stukami (na ciepłym cichnie),trochę jeszcze pomykać,bez obawy o jakieś poważniejsze uszkodzenie ?

Za ewentualne odpowiedzi - z góry,WIELKIE DZIĘKI.

Opublikowano
pierwsze zasadnicze pytanie - kiedy i na jaki zmieniałeś olej, jak wiadomo BMW lubi tylko niektóre oleje e34 goniłem na CASTROLU i było ok, e39 zalany był LIQUID MOLLY (drogie szambo jak dla mnie teraz) i [BAD] po 5tyś klawiatura jak stare pianino, zlałem i powróciłem do takiej samej lepkości ale CASTROLA (o połowę tańszy!!!!) - efekt CISZA PO PIERWSZYM ODPALENIU!!! po dziś dzień spokój.
Opublikowano
Olej Valvoline 10 W 40,wymieniany regularnie co 10 tys.km. Z takim olejem kupiłem i takim stale zalewam. Ostatnio ta szklaneczka zaczęła się odzywać.Słychać ją było zarówno przed,jak i po,ostatniej wymianie oleju.
Opublikowano
na początek zlej i zalej inny olej, ja kupiłem na LIQUID MOLLY i lekko drynadał pod obciążeniem po ok 6tyś przebiegu, zlałem zalałem ten sam i powtórka z rozrywki, zlałem zalałem CASTROLA i CISZA!!! :)
Opublikowano

Trudno mi powiedzieć jaki teraz jest to koszt, dużo zależy od mechanika/warsztatu który będzie Ci to robił. Swego czasu wymieniałem szklanki, ale to było chyba z 6 lat temu to płaciłem chyba ok. 25 pln/szt. Musisz wymienić w zasadzie wszystkie, bo po pierwsze trudno będzie stwierdzić, która to, a po drugie co będzie jak po jakimś czasie padnie następna. Więc masz 24 szt. i do tego koszt wymiany, tutaj już musisz poszukać dobrego i w miarę taniego mechanika.

Co do jeżdżenia z tykającą szklanką, to raczej nic nie powinno się stać, ale może ktoś bardziej doświadczony zajmie głos. Przy niskich temperaturach, u mnie był taki efekt jakby wał padł, dosłownie jakby ktoś młotkiem po nim walił :duh: Nie trzymała już należycie ciśnienia i po dłuższym postoju było słychać stukanie, dopóki nie skasował się luz.

A wszystko to przez REKINA ;-)
Opublikowano
na początek zlej i zalej inny olej, ja kupiłem na LIQUID MOLLY i lekko drynadał pod obciążeniem po ok 6tyś przebiegu, zlałem zalałem ten sam i powtórka z rozrywki, zlałem zalałem CASTROLA i CISZA!!! :)

 

Kupiłem go na tym oleju 3 lata temu,i była cisza.Dopiero przed ostatnią wymianą oleju,szklaneczka zaczęła sobie popukiwać.Myślę więc,że nie jest to wina oleju,a zużycia samej szklanki.

Dzięki za pomoc.

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Odkopie temat panowie,kupiłem swoją z niewiadomym olejem i przebiegiem 200 tys,rutynowo pierwsze co to zalałem nowy olej (castrola 10w 40) i zaczeło grać-jak bym teraz zmienił na 0w albo 5w mogło by pomóc? (e39 96 rok) ew niech mod przeniesie do forum e39 nie chciałem zakładać kolejnego tematu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.