Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

e36 318i Touring... auto (szczególnie jak silnik jest zimny) ma laga przy gwałtowniejszym przyspieszaniu... objawia się to tym, że np mamy 2tys obr, wciskamy gaz (wskazówka spalania idzie do końca) auto zaczyna jechać po czym po chwilce wskazówka spalania spada miedzy 10 a 20 i auto praktycznie w ogóle nie jedzie. trwa to 2-3 sekundy po czym auto zaczyna się rozpędzać... czasami przy jednym przyspieszaniu zdarza się to 2-3 razy... powyżej 4 tys auto z reguły już jedzie... (chyba dzieje się to w niższych partiach obrotów)

 

Acha i żeby było jasne: Przewody zmienione, świece i filtr powietrza...

 

Pozdrawiam

Opublikowano
przepływka lub czujnik położenia wałka rozrządu. (nie mylić z czujnikiem wału korbowego). Podłacz pod komputer i odczytaj błędy.
Opublikowano

Dodam też, że jadąc z równą prędkością, np jadę sobie 80 i gaz mam w jednym miejscu to wskazówka spalania skacze w prawo i lewo (odchył o jakieś 2-3 litry) I czuć np przy jeździe pod górkę, że auto nie ciągnie równo czuć, że gdy wskazówka opada to jest brak mocy...

 

PS: Zapomniałem dodać, że czasem (ale to już żadko - raz na kilka dni) widać że gdy auto nie chce jechać to wariuje obrotomierz (skacze w prawo i lewo jak głupi) przez jakieś 2-3 sekundy po czym wszystko jest ok... Nie wiem czy to ma związek z tym co napisałęm wyżej ale może ktoś miał podobny przypadek...

Opublikowano
a sprawdzaliscie filtr paliwa ??? bo jezeli jest przypchany to cisnienie do filtra bedzie dobre a za filtrem juz nie tam chyba powinno byc 3,5 bara wtedy bedzie mulic bo niebedzie odpowiedniego cisnienia na listwie
Opublikowano
A jeszcze zapytam... jaką sondę lambda najlepiej kupić do 1.8i?

Oryginał Bosch według dobrego katalogu, z wtyczką (droższa) lub bez wtyczki (tańsza, masz łącznik w zestawie a wtyczkę dajesz ze starej).

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

co do cisneinia na listwie.. podłączłem zegar cisnieniowy i wykazało mi 6,5 bara za filtrem. więc bdb.

silniik 1,6 m40 93r.

3,5 bara masz na regulatorze cisnienia paliwa. .

Opublikowano
No i co uporales sie z tym lagiem ?

 

A czy na takie przerwy w przyspieszaniu moze miec wplyw dziurawy waz miedzy przeplywka a dolotem bo u mnie jest poowijany tasma izolacyjna :?

CHODZI CI o wąż od filtra powietrza do kolektora ?

Jeśli tak to ta część jest nienaprawialna musisz kupić nowy koszt około 150 zł w salonie nie wiem jak używany.

Ja tak miałem i szarpało przy każdej zmianie biegów i spalanie było wyższe wymieniłem i wszystko wróciło do normy.

spalanie spadło około 2,7 na 100 /kilometrów i nic nie szarpie

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano
No i co uporales sie z tym lagiem ?

 

A czy na takie przerwy w przyspieszaniu moze miec wplyw dziurawy waz miedzy przeplywka a dolotem bo u mnie jest poowijany tasma izolacyjna :?

CHODZI CI o wąż od filtra powietrza do kolektora ?

Jeśli tak to ta część jest nienaprawialna musisz kupić nowy koszt około 150 zł w salonie nie wiem jak używany.

Ja tak miałem i szarpało przy każdej zmianie biegów i spalanie było wyższe wymieniłem i wszystko wróciło do normy.

spalanie spadło około 2,7 na 100 /kilometrów i nic nie szarpie

A bardzo miałeś spękany ten dolot gumowy? Pytam bo u mnie też trochę szarpie przy zmianie biegów i np przy dojeździe do świateł faluje (głównie na zimnym) ale te pęknięcia mam delikatne i nie wydaje mi się aby wiele mógł przez nie zaciągnąć. Co do używki to szkoda kupować, auto produkowane do 99 czy 2000 i guma po tylu latach pęka także kupić można dobrą i za chwilę lipa, ja rok temu miałem idealną a teraz patrzę i spękana na garbach.

Opublikowano
No i co uporales sie z tym lagiem ?

 

A czy na takie przerwy w przyspieszaniu moze miec wplyw dziurawy waz miedzy przeplywka a dolotem bo u mnie jest poowijany tasma izolacyjna :?

CHODZI CI o wąż od filtra powietrza do kolektora ?

Jeśli tak to ta część jest nienaprawialna musisz kupić nowy koszt około 150 zł w salonie nie wiem jak używany.

Ja tak miałem i szarpało przy każdej zmianie biegów i spalanie było wyższe wymieniłem i wszystko wróciło do normy.

spalanie spadło około 2,7 na 100 /kilometrów i nic nie szarpie

A bardzo miałeś spękany ten dolot gumowy? Pytam bo u mnie też trochę szarpie przy zmianie biegów i np przy dojeździe do świateł faluje (głównie na zimnym) ale te pęknięcia mam delikatne i nie wydaje mi się aby wiele mógł przez nie zaciągnąć. Co do używki to szkoda kupować, auto produkowane do 99 czy 2000 i guma po tylu latach pęka także kupić można dobrą i za chwilę lipa, ja rok temu miałem idealną a teraz patrzę i spękana na garbach.

Nie bardzo a wykleiłem na nią ,aż 3 całe taśmy izolacyjne ha ha ha ciężko było ja założyć później ha ha ale taki jest fakt to mi powiedział mój znajomy który naprawia wszystko co drogie i nazywa się BMW GUMA jest nienaprawialna musi być nowa !

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano
Skleiłem gumę silikonem na tych lekkich pęknięciach i jestem w szoku jak fajnie się teraz łagodnie zachowuje np przy zmianie biegu, nie trzeba się już tak czaić ze sprzęgłem :P ale już widziałem że przy zakładaniu zaczynała pękać w innym miejscu, także niema wyjścia, będzie kilka złotych zbędnych, trzeba będzie wymienić na nową bo nie będę całej lepił silikonem :D
Opublikowano
Skleiłem gumę silikonem na tych lekkich pęknięciach i jestem w szoku jak fajnie się teraz łagodnie zachowuje np przy zmianie biegu, nie trzeba się już tak czaić ze sprzęgłem :P ale już widziałem że przy zakładaniu zaczynała pękać w innym miejscu, także niema wyjścia, będzie kilka złotych zbędnych, trzeba będzie wymienić na nową bo nie będę całej lepił silikonem :D

KUP nową zwróci się szybko na samym spalaniu

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano
Kupie kupie, ale jakoś mi się nie wydaje że spalanie jeszcze może spaść, pali mi z 10L gazu a dostaje ostro po garach, ale jak mówisz że Ci spadło zużycie to kto wie :mrgreen:
Opublikowano
Kupie kupie, ale jakoś mi się nie wydaje że spalanie jeszcze może spaść, pali mi z 10L gazu a dostaje ostro po garach, ale jak mówisz że Ci spadło zużycie to kto wie :mrgreen:

SPADŁO na benzynie a gaz zależy od wielu różnych rzeczy ale powinien tez mniej palić

http://img831.imageshack.us/img831/5108/c266261948.jpg

http://forum-lines.ru/rez/ab230811.gif

To JA HA HA HA u cioci na imieninach

http://www.youtube.com/watch?v=i2IxI38tfYA

Moja ŻABKA http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=156&t=212074

Opublikowano

Kiedys pisalem o podobnym problemie, moze ten sam defekt, choc mi to nie przeszakdza i ma maly wplyw na eksploatacje.

Zapalam silnik i jade np na 2 czy 3 dosc powoli nagle czuj lekki brak mocy przez ok 1-2 sek. dodaje wiecej gazu i leci normalnie. jak przejade z 2 km jest wszystko ok. takie chwilowe zamulenie. Nie zwrocilem uwago jak zachowuje sie ekonomizer. I nie mam zadnych nieszczelnosci w ukladzie dolotowym. Co radzicie? Dodam ze spalanie w cyklu mieszanym 8,3l i sie nie zmienia.

http://img684.imageshack.us/img684/4426/c23a511dcaf4207f.jpg
Opublikowano
A powiedzcie czy zakupujac cos takiego

http://allegro.pl/bmw-87-06-inpa-ads-gt1-dis-ediabas-z-k-bmw-i-obd2-i1361977359.html

jestem w stanie diagnozowac swoje auto.

Np. ten przypadek z sonda lambda?

 

Powiem Ci tak, wójek mojego kolegi uważa się za wzorowego elektryka (elektronika) samochodowego, i ma właśnie taki sprzęt.

I ten kolega sobie kupił niedawno E30 z silnikiem M40 1,6, podjechał do niego, podpiął, wszystko fajnie cacy.

To pomyślałem, jadę do niego swoim złomem z ciekawości podpiąć (M44). Okazało się że łączy się z modułami ABS, AirBag, Immobilizer itp, wszystko poza sterownikiem DME silnika. Wójek na to "haha masz auto ściągane z Niemiec, pewnie był spalony komputer, handlarz Ci wsadził jakiś z innego silnika np M43 i przez to brak połączenia ze sterownikiem silnika albo masz kable poprzerywane". Na następny dzień z ciekawości wydarłem sterownik i widzę na nim naklejkę z numerem VIN mojego samochodu. Podjechałem do takiego typa co zajmuje się w 90% tylko BMW (sam tylko takimi się porusza) i mu mówię niech spróbuje podpiąć pod fejs bo inny mechanik mi powiedział że mam coś nietak i nieda się, wyniósł swój sprzęt, coś typu większy telefon komórkowy podłączany tylko do gniazda diagnostycznego w wozie, z czarnobiałym zwykłym wyświetlaczem jak w starej nokii, podłączył i uzyskał połączenie ze wszystkimi modułami po 3 sekundach, (wyszły błędy prawy przedni czujnik abs, mata pasażera SRS, lambda, czujnik wałka rozrządu, słaby akumulator). Nie wiem jaki to sprzęt ale wygodniejszego w użyciu nie widzę. Sam się zastanawiałem wcześniej nad takim czymś jak podałeś linka, po tej historii u "wzorowego elektryka" który się szkolił na polonezach wolę jednak zapłacić 40 za podłączenie pod normalny sprzęt niż kupować syf z którego nikły użytek.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.