Skocz do zawartości

528i Słabo grzeje na wolych obrotach podczas jazdy grzeje ok


krycha350z

Rekomendowane odpowiedzi

Niedawno miałem wymieniany termostat i też mam ten sam problem. Chętnie poznam odpowiedź. :cool2:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy miałem ten sam problem. w komorze silnika jest elektrozawór odpowiedzialny za ogrzewanie po prawej stronie takie dwa cylinderki z pompką przeczyściłem i jeden sezon mi grzało ok teraz w tym roku wymieniłem na nowy i jest ok. obstawiam ze to będzie ten elektrozawór...

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom plynu i odpowietrzenie rozumiem, ze jest ok?

BMW - Be My Wife.


Soft na zamówienie, porady informatyczne (i wszelakie również) - PW :) Dla forumowiczy proste porady free - na rozbudowane rozwiązania ceny bardzo specjalne :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koledzy ale jak zapowietrzony.

Tzn.

1.Temperaturę trzyma idealnie "pion"

2.Z odpowietrzników leci płyn.

3.Termostat nówka z oryginału.

4.Strumień ciągły przy zbiorniczku jak się doda gazu.

5.Wąż ten do góry z czasem nagrzewania twardnieje.

 

Podczas jazdy czy gazowaniu grzeje dobrze, a na postoju od kierowcy leci taki delikatnie ciepłe a od pasażera letnie. Dodam gazu z oby dwóch leci gorące ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to nie jest zapowietrzony pompka do nagrzenicy i elektrozawory do sprawdzenia

http://www.autocentrum.pl/gfx/awc/petrolicons/1999784431_3.gif

Mechanik BMW w Dąbrowie Górniczej

Diagnostyka inpa pasoft carsoft

http://www.autocentrum.pl/awc/godzill1/bmw-seria-5-1997/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy miałem ten sam problem. w komorze silnika jest elektrozawór odpowiedzialny za ogrzewanie po prawej stronie takie dwa cylinderki z pompką przeczyściłem i jeden sezon mi grzało ok teraz w tym roku wymieniłem na nowy i jest ok. obstawiam ze to będzie ten elektrozawór...

 

pozdrawiam

możesz kolego zrobić fote tych cylinderków,żeby było dokładnie wiadomo o czym rozmawiamy,będę tez musiał do nich zajrzeć... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemka.

Mam 525tds i dokładnie te same objawy jak w tekście rozpoczynającego ten temat. Wskazówka temp. silnika stoi w pionie, żadnych wariacji i wahań jej, płyn w zbiiorniczku zgodnie z instrukcją, termostat OK a jednak na postoju, na światłach, w korku w aucie było zimno bo leciało nawet nie letnie powietrze natomiast w czasie jazdy było wszystko w porządku.

Na 100% jest to elektrozawór. Gdy staniemy przed maską silnika to po prawej stronie (od kierowcy) przy kielichu są one zamocowane.

Taki najprostszy sposób testu ich to dotknąć ręką i przekonać się czy są gorące (oczywiście silnik jest już odpowiednio rozgrzany)i czy puściły ten gorąc dalej, jeśli nie no to mamy już pewność.

Czasami tak jak kolega wcześniej pisał: wymontować przeczyścić, spryskać WD40 - czasem to wystarczy a jak nie not zapraszają nas wtedy do sklepu :)

Można pokusić się o używkę (80 - 150PLN) ale tu nie mamy gwarancji, że będzie ona OK. Nówka to koszta ok. 200 - 300PLN w zależności od rodzaju sklepu, regionu kraju, znajomości w hurtowni itp. itd.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy miałem ten sam problem. w komorze silnika jest elektrozawór odpowiedzialny za ogrzewanie po prawej stronie takie dwa cylinderki z pompką przeczyściłem i jeden sezon mi grzało ok teraz w tym roku wymieniłem na nowy i jest ok. obstawiam ze to będzie ten elektrozawór...

 

pozdrawiam

możesz kolego zrobić fote tych cylinderków,żeby było dokładnie wiadomo o czym rozmawiamy,będę tez musiał do nich zajrzeć... :wink:

 

 

JASNE KOLEGO ZROBIE FOTO I WRZUCĘ JE NA FORUM JESZCZE DZIŚ TO UCZYNIĘ

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

koledzy miałem ten sam problem. w komorze silnika jest elektrozawór odpowiedzialny za ogrzewanie po prawej stronie takie dwa cylinderki z pompką przeczyściłem i jeden sezon mi grzało ok teraz w tym roku wymieniłem na nowy i jest ok. obstawiam ze to będzie ten elektrozawór...

 

pozdrawiam

możesz kolego zrobić fote tych cylinderków,żeby było dokładnie wiadomo o czym rozmawiamy,będę tez musiał do nich zajrzeć... :wink:

 

 

JASNE KOLEGO ZROBIE FOTO I WRZUCĘ JE NA FORUM JESZCZE DZIŚ TO UCZYNIĘ

POZDRAWIAM

kolega zapomnial o fotce? :mrgreen:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...
http://img109.imageshack.us/img109/928/zawor.jpg

Tak wygląda, znajduje się po lewej stronie nad podłużnicą, obok kielicha.

ok,czyli jak nie dziala poprawnie to mozna rozebrac i przeczyscic?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.