Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Chyba nie powienienem wrzucać 3 nowych postów wiec zamieszcze wszystkie pytania tutaj. Jezeli komus nie chce sie wszystkiego czytac to prosze chociaz podac cyferke pytania i przynajmniej na jedno z nich odpowiedziec, bede bardzo wdzieczny :)

 

1. Mam problem z nawiewem, mianowicie włacza sie dopiero na "Czworce", przy 1,2,3 nie ma nawiewu lub jest ledwie odczuwalny. A jak juz wrzuce na czworkę to mam taka wichure w samochodzie ze odrazu wylaczam bo sie wytrzymac nie da. Ktory element powinienem sprawdzic badz wymienic?

Druga sprawa dotyczaca wentylatora(?) to gdy jade, bez zadnej muzyki (co sie rzadko zdarza) to slysze taki jakby wiatraczek, takie jak by to okreslic, wolno krecocy sie lekko skrzypiacy wiatraczek, jak temu zaradzic?

 

2. Druga sprawa dotyczy silnika, otoz gdy odpalam samochod to czasem zaczyna dochodzic z silnika okropne popiskiwanie, najczesciej na dwojce, kumpel wspominal cos o pasku.. To mija, ogolnie slyszalem to juz w innych samochodach :)))

 

3. Tu rowniez odnosze sie do silnika, zdazaja mi sie takie sytuacje ze gdy prowadze samochod, dodaje gazu to jest takie zjawisko "urywania" sie tego cugu. Pomimo ze gaz wciskam normalnie to tak jakby przerywa ta sile napedowa doslownie na ulamek sekundy..

 

4. Dopisuje to pytanie gdyz nie moglem znalezc nic w wyszukiwarce. Palila mi sie(wlasciwie to migala bo caly czas sie wylacza) lampka awaryjna hamulcow "( ! )" . Bylo to dwa dni temu, dzis byl spokoj, czy ktos moglby mi poradzic co powinienem sprawdzic? I jezeli plyn hamulcowy to prosze mi powiedziec gdzie jest zbiorniczek bo manuala mam po niemiecku i nie domyslilem sie ktory to.

Edytowane przez Demi-Mot
Opublikowano
co do drugiego punktu to pasek klinowy wymienic prawidlowo naciagnac i bedzie ok

E30 Touring 88' sprzedane

E30 Coupe 90' winterauto

Z3 Roadster 97' funcar

Opublikowano

Ad 1. Masz uszkodzony potencjometr sterujacy nawiewem.

Ad 2. Tak, to moze byc pasek klinowy

Ad 3. Przede wszystkim sprawdz swiece. Kiedy byly ostatnio wymieniane?

Opublikowano

Witaj

Ad.1. Opornica w dmuchawie - traci kontakt na styku termicznym,

Ad.2. Ewidentnie pasek - zwłaszcza rano lub gdy zasprzęglone jest wisko na wentylatorze, stwarzając tym samym opór i poślizg paska,

Ad.3. Zwróć uwage na wskaźnik temperatury w jakim położeniu jest, gdy to zjawisko czujesz - może to być moment przejścia z trybu ssania na normalny.

Ad.4. Może to być poziom płynu hamulcowego - zbiorniczek jest z lewej strony pod maską, bardziej w głąb komory od skrzynki bezpiecznikowej.

Ale zaobserwuj jeszcze, czy zapala sie, gdy ruszasz lewarkiem od hamulca ręcznego

Opublikowano
Ad1. Weź sprawdź czy nie masz czasem zapchanego filtra przeciwpyłkowego. Jeśli masz klimę to odkręcasz schowek, jak bez to w podszybiu pod plastykową kratką.
http://i3.tinypic.com/w1v0w6.jpg
Opublikowano
AD 2 Sprawdz stan paska klinowego (to ten od wiatraka) czy nie jest popękany lub zmurszały, (mam to samo i niedługo będę go zmieniał)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.