Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zbliża się termin wypłaty odszkodowania za ukradziona mi "1"kę. Zakładam, że ubezpieczyciel nie będzie robił dziwnych numerów.

Skradzionym autem chciałem jeszcze jeździć rok i oddac je w dobre ręce w rodzinie (auto serwisowane-żal oddawac osobom obcym), natomiast sam chciałem juz coś innego. Innego-czyli najlepiej serię 3 (320i lub 320d).

Kolejnej "1" ki (ta była druga) nie chciałem, mimo że zadowolony byłem z niej bardzo.Po prostu juz mi sie opatrzyła. Kto wie,może jednak będę musiał się przeprosić z założeniem moim i byc może sięgnę po kolejne "1"er..;)).

I tu pytanie do Was..Co byście (przy założeniu,że podoba Wam się seria 3 i macie mozliwośc nabycia takiej) wybrali: słabo wyposazoną 3 czy lepiej wyposażoną 1kę. Oczywiście nie mówię o modelach "18 d" i "18i"-te odpadają w obu seriach-mówię NIE. Będe celował w auto z Best Pr. Selection..ewentualnie od osoby trzeciej (ale kupioną w salonie polskim i serwisowaną tutaj).

Sam się łamię i wiem,że jakbym trafił na zadbaną "1"ke coupe to z miejsca wziąłbym taką aniżeli 320..

a Wasze zdanie?

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano
Pytanie najważniejsze, żeby nie poruszać się w sferze domysłów: Ile chcesz maksymalnie wydać na samochód, jakiej kwoty nie chcesz przekroczyć?
Opublikowano

max 100, ale najlepiej jakby się zamknęło w kwocie 80-90.

Zalezy mi na tym aby było jeszcze kilka miesięcy gwarancji na to auto.

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano

Zadajesz pytanie jakie ja prawdopodobnie będę zadawał za klika miesięcy :) .

Czyli 120d ( 177 km ) lub 123d ( 204 km )

lub

320d ( 177 , 184 )

 

Oba autka również mi się podobają jeszcze w kolorze srebrnym lub białym z m-pakietem , czarną szybką i 18-stką felgą .

 

Wnętrze serii 1 a serii 3 dużo się nie różni . Jedynie wygląd zewnętrzny . Kwestia tylko tego co ci się bardziej podoba i z jakim założeniem kupujesz samochód .

 

Ja na dzień dzisiejszy jeżeli ktoś postawił by mi jedynkę 123d oraz trójkę 320d w opcji jak wyżej zastanawiał bym się długo .

 

Za 80-90 tys zł trójka hmmm uboga wersja raczej się trafi

Jedynka z Niemiec od salonu za ten wyższy przedział czyli 90 tys zł znajdziesz już coś naprawdę ciekawego .

 

Bez względu czy wybierzesz jedynkę a może trójkę warto wydać klika dodatkowych stówek na porządne odcięcie :) np. jakaś karta hends free . :) Bo szkoda następnego samochodu .

Opublikowano

Będzie na bank dodatkowe zabezpieczenie..:)

A co do 1coupe-takiej nie mozna dostać w PL na wtórnym rynku,zero ofert.

 

Generalnie-wolalbym juz cos innego aniżeli "hatchback" ze swoim ścietym tyłem..;)..Ale jak ma to być bidulka pod względem wyposażenia to tez kiszka..

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano

Poczekaj do nowego roku , wychodzi nowy model serii 1 , może warto kupić nówkę a gdy pieniązków na wymarzoną opcję braknie kredycik :) .

Jezdzisz nowym samochodem , nowym modelem oferta chyba kusząca .

Tylko jeżeli będzie cena nowej jedynki taka jak poprzedniczki to kredycik będize musiał być spory :) bo obecnie produkowana jedynka w najtańszej wersji kosztuje ponad 99 tys zł

Opublikowano

no na niższą cenę nowego to raczej nie ma co liczyć... najwyżej na wyprzedaże poprzedniego (czyli naszego, buuu) ale i to nie na pewno.

 

jak miałeś już dwie 1-ki to na Twoim miejscu brałabym bez namysłu 320 :) premium selection / ex-ag możesz kupić w polskim salonie lub za granicą. zobacz na stronie bmw np. w niemczech. kupujesz pewne auto, od autoryzowanego dilera, z więcej niż rokiem gwarancji, tzw. Jahreswagen, który najczęściej nie ma więcej niż pół roku (tu uwaga - VAT!!) i znikomą liczbę kilometrów. do tego trójek takich jest dużo. wiem, że kiedyś różnica w cenie pomiędzy identycznymi autami w polskim i niemieckim lub austriackim salonie była bardzo bardzo wyraźna.

 

inna propozycja - brokerzy samochodowi i nowe auto od nich. też powinno być dużo taniej niż w salonie, a gwarancja i wszystkie przywileje identyczne jak auto kupione u polskiego dilera.

Opublikowano

Mikołaj, wiemy już na czym stoimy finansowo :D .Poniższy tekst bazuje tylko na mojej wiedzy i doświadczeniach z autami z programuPremium Selection oferowanych w salonach w Polsce z gwarancją mechaniczną i gwarancją bezwypadkowości(Nie uwzględniam tu aut z trzeciej ręki i samochodów, które możemy kupić w Niemczech czy gdziekolwiek indziej).

 

Do kwoty 100 tys zł nie kupimy młodej tzn. od rocznika 2009 wzwyż 320d, w zasadzie będzie ciężko z rocznikiem 2008-coś znajdziemy ale będzie to albo spory przebieg około 100 tys km albo wyposażenie tak ubogie, ża aż nie będzie się chciało na to patrzeć. W tej kwocie możemy poszukać jedynie 318d albo 318i ale tymi nie jesteś zainteresowany.

 

Co do jedynek do 90tys złotych znajdziemy ładną 118d z naprawdę ciekawym wyposażeniem. 120d to koszt w granicach 100-105tys złotych, 123d nie interesowałem się jak wiedziałem ile kosztuje 120d w Premium Selection, myślę, zę + 5-10 000zł do kosztu 120d.

 

Konkretnie wyposażona(tzn. m pakietw kolorze Le mans Blau, skórzane fotele, nawigacja, bixenon plus spora liczba innych gratów) 320d po rabacie to wydatek około 130-135 000. Akurat model o którym piszę w systemie wisiał tylko kilka dni. W tej samej cenie możesz mieć 520d e60 z 2009r.

 

Gdybym był na Twoim miejscu wolałbym kupić 3 tylko ze względu na odmianę bo jeździć trzy razy tym samym modelem znudziłoby mnie. A co do nowej jedynki ma być dopiero w ostatniej kwarcie 2011 roku, także nie wiem czy masz czas i ochotę tyle czekać.

Opublikowano

3-ka coupe :)

 

ewentualnie mercedes GLK350 ,ale raczej by kasy brakło ;) coś koło 140 tys trzeba liczyć ,a ogólnie jak Cię stać to kupuj X6 :cool2:

Tomek

Używane części do komputerów .


http://img409.imageshack.us/img409/6589/mkbmw.gif

Opublikowano

Moim zdaniem lepiej mieć młodszy i dobrze wyposażony samochód, wiec brałbym 1-kę :) sam szukałem przez pół roku ciekawej sztuki...

Podstawowe kryteria to

- 100% bezwypadkowy!!!

-Silnik (118d jestem zadowolony) :)

-Bi-xenon

-Kolor Black

Reszta trafiła się przy okazji np. M-pakiet wew. :) Autom. wycieraczki, światła, tempomat, pakiet oświetlenia zewn.

Jakiś czas temu koleżanka z forum -Bodega chciała sprzedać ciekawy samochód - w dobrej cenie... :)

Ps. Fajne są też X1 :)

Pozdrawiam !!!

Opublikowano

Bez względu czy wybierzesz jedynkę a może trójkę warto wydać klika dodatkowych stówek na porządne odcięcie :) np. jakaś karta hends free . :) Bo szkoda następnego samochodu .

 

Mam pytanie czy ta karta hands free to coś takiego ?

 

http://www.denken.com.pl/index.php?p203,bezobslugowa-blokada-na-karte-tytan-ds050-dwie-karty-w-zestawie

Opublikowano
Nie zapominajcie,że za 2,3 tygodnie auto z roku 08 będzie 3latkiem,a auto z 09 roku juz 2latkiem. Licze,że jednak w związku ze zmianą kalendarza ulegną zmianie także ceny..;)

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano
natomiast sam chciałem juz coś innego. Innego-czyli najlepiej serię 3 (320i lub 320d).

Kolejnej "1" ki (ta była druga) nie chciałem, mimo że zadowolony byłem z niej bardzo.

Ja bym szukał E92 Coupe, była taka jedna, ala TERF :)

http://moto.allegro.pl/bmw-330i-coupe-performance-i1311701630.html ale już sprzedana.

Ja coś takiego bym nawet widział dla siebie :) chętnie z literką "d" z tyłu :)

Opublikowano
Zbliża się termin wypłaty odszkodowania za ukradziona mi "1"kę. Zakładam, że ubezpieczyciel nie będzie robił dziwnych numerów.

Skradzionym autem chciałem jeszcze jeździć rok i oddac je w dobre ręce w rodzinie (auto serwisowane-żal oddawac osobom obcym), natomiast sam chciałem juz coś innego. Innego-czyli najlepiej serię 3 (320i lub 320d).

Kolejnej "1" ki (ta była druga) nie chciałem, mimo że zadowolony byłem z niej bardzo.Po prostu juz mi sie opatrzyła. Kto wie,może jednak będę musiał się przeprosić z założeniem moim i byc może sięgnę po kolejne "1"er..;)).

I tu pytanie do Was..Co byście (przy założeniu,że podoba Wam się seria 3 i macie mozliwośc nabycia takiej) wybrali: słabo wyposazoną 3 czy lepiej wyposażoną 1kę. Oczywiście nie mówię o modelach "18 d" i "18i"-te odpadają w obu seriach-mówię NIE. Będe celował w auto z Best Pr. Selection..ewentualnie od osoby trzeciej (ale kupioną w salonie polskim i serwisowaną tutaj).

Sam się łamię i wiem,że jakbym trafił na zadbaną "1"ke coupe to z miejsca wziąłbym taką aniżeli 320..

a Wasze zdanie?

Jeśli brakuje ci miejsca weź 3, w przeciwnym razie 1.

Jeśli jeździsz sam (max 2 osoby) weź 1, w przeciwnym razie 3.

Jeśli planujesz (np. za rok) jeździć więcej niż w max 2 osoby weź 3, w przeciwnym razie 1.

 

Moje zdanie:

Musisz sobie zadać parę pytań po co ci auto? Jaka ci jest potrzebna wielkość, moc, bagażnik, bryła. Jeśli chcesz zostać przy BMW to nie ważny jaki model, czy to 3, 1, 5, X1. Wszystkie będą i tak zaje***iste bo to BMW :)

 

Jak masz setkę do wydania i nie przeszkadza ci diesel i znajdziesz w Polsce to weź 330D. Ja bym brał auto lekko starsze, ale za to full wypas, niż pachnące nowością a "gołe". Niestety ale to bajery sprawiają, że jazda BMW jest przyjemna (klima auto, podgrzewane siedzenia, ściemniające się lusterka, szyber, xenon, navi, fotele sportowe). Jak już człowiek przyzwyczai dupsko do wygód, to potem jest je ciężko odzwyczaić :D

E30, E36, E60, E87, F48

Opublikowano
Matti ,podałeś linka akurat dla mnie ,takie coś by mnie rajcowało strasznie :)

Tomek

Używane części do komputerów .


http://img409.imageshack.us/img409/6589/mkbmw.gif

Opublikowano
W sumie to nie wiedzac kiedy powoli skrystalizowało mi się nastepujące stwierdzenie: faktycznie lepiej kipić dobrze wyposazoną jedynkę niż gorzej wyposażoną trójkę..Nigdy bym nie przypuszczal,że powiem to..Kto wie-może jednak postawię na 3cią z kolei jedynkę..;)

MIKE


"Pokazał taki międzynarodowy gest pokoju i przyjaźni, środkowym palcem" M.Sokół o geście Nicka Heidfelda :-)

Opublikowano

 

Wszystko się zgadza, tylko, że w DE takie AUTO kosztuje 114k PLN'ów plus akcyza 18,6%, plus koszty sprowadzenia, no i oczywiście zarobek handlarza. Z rachunków wykształcenia wyższego nie posiadam ale za nic nie wychodzi mi 99k PLN :mrgreen: Dla zainteresowanych polecam ARTYKUŁ z Wyborczej.

Opublikowano
Artykuł zawiera wiele prawdy, ale ceny aut w Niemczech są teraz tak wywindowane w porównaniu z polskimi również przez stosunkowo wysoki kurs euro (ktoś mógł sprowadzić auto dwa lub trzy lata temu i dopiero teraz sprzedaje), aczkolwiek tego konkretnego egzemplarza nie znam i podałem go jedynie jako przykład.
Opublikowano
Czy ta 330 performance była demo car'em BMW który najpierw zajeżdżali dziennikarze a później klienci testując? Jeśli to ta a dużo na to wskazuje nie wiem czy to taki świetny pomysł z tym egzemplarzem.
Opublikowano
Czy ta 330 performance była demo car'em BMW który najpierw zajeżdżali dziennikarze a później klienci testując? Jeśli to ta a dużo na to wskazuje nie wiem czy to taki świetny pomysł z tym egzemplarzem.

 

Tak to ona na 100% ale nie chciałem nic pisać, żeby nie wyjść na profana i heretyka, że to raczej średni pomysł z tym egz.:oops:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.