Skocz do zawartości

320 nie odpala po wypadku


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Mam wielki problem

 

Samochod mial wypadek, rozpadl sie rozrzad.

Juz wszystko naprawione ale jest problem samochod nie zapala. NIe dochodzi paliwo w wtryskow. Pompa paliwa dziala na krotko.

Czy jest jakies zabespieczenie ktore podczas wypadku przepala jakis przekaznik lub inna rzecz ktora uniemozliwia odpalenie samochodu, albo jakis czujnik stukowy od rozrzadu.

Co nalezy sprawdzic w takim wypadku.

 

Bardzo prosze o szczegolowe i fachowe odpowiedzi.

oczywiscie silnik byl wyjety i odlaczony od elektronik byc moze kable od czujnikow walu i tak dalej zostaly zle podlaczone czy macie jakis shemat jak sie je podlacza?

 

Pozdrawiam

MAC

MAC
Opublikowano
Jesli nie dochodzi paliwo, to pewnie czujnik uderzeniowy masz rozlaczany. Sluzu on wlasnie jako zabezpieczenie przed rozlaniem sie paliwa po wypadku. Ale nie wiem gdzie on sie w Twoim modelu znajduje, moze inni koledzy Ci podpowiedza.
Opublikowano
Mialem podobny przypadek.Kiedy naprawilem swoja ,nie odpalal.Trzeba jechac skasowac blad na kompie.On nie ma czujnika tylko w razie wypadku dostaje impuls komputer i on jest odpowiedzialny za to zeby pozniej odpalic,skasuj komp.
Opublikowano

Witam.

Miałem to samo jak odłączyłem fotel, to nie mogłem odpalić auta, odłączyłem akumulator na godzinkę i zapalił od razu.

http://img638.imageshack.us/img638/9205/panoramaaut.png
Opublikowano

Autor tematu w swoim modelu nie ma żadnych zabezpieczeń w związku z wypadkiem.

1. Brak pracy pompy w czasie kręcenia jak i również pracy wtrysków świadczy o uszkodzeniu czujnika impulsów na kole impulsowym - tam przecież silnik oberwał.

2. Ale mechanik wymieniając rozrząd, musiał go demontować, albo odpinać co wiąże się, np. z niewłaściwym podłączeniem chociażby z wtyczką od impulsów z wałka ssącego.

3. Kolejną rzeczą jaką należy sprawdzić to zasilanie instalacji silnikowej na grubym czerwonym przewodzie, w białym przekaźniku przy skrzynce bezpiecznikowej - są tam trzy przekaźniki i biały zasila instalkę na silniku po załączeniu zapłonu.

4. Sprawdź masę instalacji silnikowej - przeważnie przykręcana z prawej strony auta koło gniazda diagnostycznego o ile z tej strony również jest.

5. Sprawdziłbym również masę, która wychodzi z elektrycznej listwy na wtryskach i przykręcana jest do śruby od korpusu termostata.

 

Napisz co zaobserwowałeś.

Opublikowano

Witam

 

Mam pytanie mysze podpiac BMW pod komp bo nie odpala bo wypadku gdzie moge to zrobic w Warszawie wykluczajac autoryzowany serwis :)

 

Pozdrawiam

 

MAC

MAC

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.