Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam!!!

mam może głupie pytanie no ale mnie nurtuje:)

czy podczas latania bokami na śniegu dwumas i dyfer mocno dostaje po tyłku??

pytam sie bo wczesniej śmigałem przednionapędowcem a wczesniej polonezem który był pancerny i wszystko wytrzymał :cool2: hehe

Opublikowano

Moim skromnym zdaniem obciazenie na sniegu jest minimalne.

Tylko nie wal ze sprzegla i nie wkladaj biegow zbyt silowo :lol: .

 

Tylko nie szalej jak masz jeszcze zimne oleje w silniku, skrzyni i dyfrze. Bo wtedy to az czuc ze samochod nie jest zbyt chetny do wspołpracy.

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano
ja zanim silnik nie osiagnie temp roboczej to 2 tys obr nie przekraczam:) no ze sprzegła tez nie strzelam wiec może dwumasu nie uszkodze :cool2:
Opublikowano
Baluuu widzę bratnia dusza :lol: ja też się teraz nieźle bawię na "przygotowanych" jezdniach. Nie ma żadnego obciążenia ani mechanicznego, ani termicznego więc driftuj ile zlezie! U mnie w mieście co widzę każdego BIMERA to każdy leci bokiem jak niegrzeczny :twisted:
Opublikowano
yoshimura01 i o to chodzi :cool2: u mnie w miescie znalazłem piękny odcinek długi łuk nowa droga(miejsce na inwestycje) nikogo tam nie ma i z godz tam dzis szalałem tylko szkoda ze latarnie tak blisko... :norty: jak tylko pada swieży sniego to odrazu dsc wyłączam :cool2: musze sie w zime wyszalec bo na szutrach i asfalcie to szkoda buni :(
Opublikowano
Latanie bokiem przechodzi z wiekiem :D , lub po dzwonie. :mrgreen:
Komu w drogę, temu Neste.
Opublikowano

takimi zabawami na drogach publicznych mozemy spowodowac ze ktos mało doswiadczony czy nie przewidujący sytuacji wytrąbi w cos , bo nie zauważy wyslizganego miejsca na drodze przez nas.

Czasem o tym mysle, ale zawsze kusi dodac gazu na zakręcie i wprowadzić samochód w boczarka

Opublikowano
Polatanie bokiem z tylnym napędem na śniegu czy lodzie to pikuś. Latanie bokiem autem z napędem na cztery kółka to dopiero zabawa. Poziom adrenaliny idzie ostro w górę.
Komu w drogę, temu Neste.
Opublikowano
Polatanie bokiem z tylnym napędem na śniegu czy lodzie to pikuś. Latanie bokiem autem z napędem na cztery kółka to dopiero zabawa. Poziom adrenaliny idzie ostro w górę.

a ja własnie wole na tył napęd:D 4 x4 maja za duza przyczepność bynajmniej mój czterołap i cieżko wprowadzic wyprowadzic go z równowagi :cool2: idzie jak po sznurku

Opublikowano
Sorki za offtop, ale Balugass wspomniał o nieprzekraczaniu 2tys na zimnym (niebieskie pole na wskaźniku temp) - ja nie przekraczam 3tys. - katuje już silnik? :duh:
Opublikowano
Za bardzo obciążasz silnik kiedy jest zimny. A kiedy jest zimny olej jest znacznie gęstszy! Gęsty olej nie smaruje optymalnie łożyskowania turbiny przez co ulega ono zatarciu i w efekcie mamy dmuchawkę do roboty. Dotyczy to także panewek, pompy oleju i wszystkich elementów smarowanych olejem. Chodzi o to aby rozgrzać silnik nie przeciążając go, do optymalnej temperatury. Ja zawsze jeżdżę do 2 tys a jak tylko wskaźnik temperatury wychyli się za niebieskie pole zaczyna normalną jazdę. U mnie zakres dogrzewania przy "spacerowym" stylu jazdy to ok 4km.
Opublikowano
panowie a jak wyłaczcie te dsc? bo u mnie mimo wyłaczenia nie stawia bokiem tylko odcina i prostuje

Poprostu przytrzymujesz przycisk DSC trochę dłużej aż zapali sie dodatkowo kontrolka Hamulców nie pamiętam dokładnie cza to ABS czy cos innego w każdym bądź razie po tym system jest wyłączony całkowicie i wszystko w twoich rękach.

Sprzedam, uchwyt ręcznego ze skóry, tylna klapa Pre-Lci Igiełka.

Człowiek nie potrzebuje gwiazdy, błyskawicy a nawet czterech pierścieni, człowiek potrzebuje dwóch nerek.

Moja ślicznota: http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=158&t=211412 oceń:D

Opublikowano
panowie a jak wyłaczcie te dsc? bo u mnie mimo wyłaczenia nie stawia bokiem tylko odcina i prostuje

Poprostu przytrzymujesz przycisk DSC trochę dłużej aż zapali sie dodatkowo kontrolka Hamulców nie pamiętam dokładnie cza to ABS czy cos innego w każdym bądź razie po tym system jest wyłączony całkowicie i wszystko w twoich rękach.

 

przytrzymujac dluzej przycisk DSC pierw zapali sie kontrolka ta na srodku (ten trójkącik w kółeczku) a zaraz za nia kontrolka od hamulca recznego, obie na zolto. wtedy masz wszystkie zabezpieczenia wylaczone.

e34 520i '90 M50B20; 2006-2007

e34 520i '94 M50B20; 2007-2009

e46 320d '02 M47N; 2009-2015

e91 318d '09 N47; 2015-....

Opublikowano
Polatanie bokiem z tylnym napędem na śniegu czy lodzie to pikuś. Latanie bokiem autem z napędem na cztery kółka to dopiero zabawa. Poziom adrenaliny idzie ostro w górę.

a ja własnie wole na tył napęd:D 4 x4 maja za duza przyczepność bynajmniej mój czterołap i cieżko wprowadzic wyprowadzic go z równowagi :cool2: idzie jak po sznurku

 

 

BMW xi idzie bokiem jak chcesz i jak dlugo chcesz.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
u mnie niby jest dsc a jak przytrzymam przyscisk dluzej to i tak kontrolka od hamulca sie nie zapala. chyba ze mam asc a przycisk od dsc :D

🙃🙃

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Też mam DSC i po dluższym przytrzymaniu nie zapala mi sie kontrolka ręcznego.

 

guli-86 ASC pomaga przy starcie a DSC tak jak ASC + podczas jazdy gdy wpadasz w poślizg przyblokuje odpowiednie koła

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
Polatanie bokiem z tylnym napędem na śniegu czy lodzie to pikuś. Latanie bokiem autem z napędem na cztery kółka to dopiero zabawa. Poziom adrenaliny idzie ostro w górę.

a ja własnie wole na tył napęd:D 4 x4 maja za duza przyczepność bynajmniej mój czterołap i cieżko wprowadzic wyprowadzic go z równowagi :cool2: idzie jak po sznurku

 

 

BMW xi idzie bokiem jak chcesz i jak dlugo chcesz.

 

patrola ciażko bokiem postawic na 4x4 ale jak odłaczysz przód to lata jak szalony :cool2:

Opublikowano
patrola ciażko bokiem postawic na 4x4 ale jak odłaczysz przód to lata jak szalony :cool2:

Te auta są wyposażone w haldex????

 

 

Nie. Przelączasz dźwignię w centralnym dyfrze i załączasz odpowiednią zębatkę.

 

Większość 4X4 ma rozdział 50/50 i dośc ciężko sie składają. Moje BMW ma 32/68. Na śliskiej nawierzchni idzie w kontrolowany sposob pełnym bokiem....i pierwsze rusza ze światel. Te nowe x-drive to już lipa.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.