Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Poniżej opis, który ostudzi nadzieję tych, którzy naprawiają swoje auta w ASO, licząc na 2 lata gwarancji z tego tytułu...

 

BMW x3 2.0d. Auto kupione jako nowe w 2008r. W lipcu 2009r padlo turbo przy 79 tys km. Wymieniono na gwarancji w ASO. 2 tyg temu przy 151tys km znów turbo padło, ale narobilo gnoju w stylu olej w wydechu i filtr czastek stalych z katem do wymiany. I co? BMW sie wypielo i stwiedzilo, ze owszem, daja 2 lata gwarancji na turbo, ale pod warunkiem , wykonania przegladów u nich. Widzialem nawet ten zapis w karcie gwarancji.

Suma sumarum, po interwencjach kilkukrotnych w BMW Polska w dziale gwarancji i tzw good will, przyznano 100% na turbinę i 30% na filtr cząstek stałych partycypacji w kosztach, ale tylko dlatego, że firma zakupiła 3 nowe BMW, serwisowała je, i nosi się z zmiarem dalszych zakupów. Gość odpowiedzialny za good will jasno dał do zrozumienia, że w przypadku osoby fizycznej i auta np sprowadzonego z zagranicy nie byłoby szans na jakiekolwiek wsparcie.

Jest to smutne, ale wikszosc forumowiczow, kt podazaja tym torem i robia w ASO, liczac na 2 lata gwarancji moze sie srogo zawieść....

Opublikowano
houek nie napisał, że nie było przeglądów, tylko, że nie w ASO.
Nie pozwól, aby strach przed porażką powstrzymał Cię przed wejściem do gry.
Opublikowano

na wymienioną część BMW udziela gwarancji a jak nie udziela to bez łaski !

 

odpowiedzialność sprzedawcy z tytułu niezgodności towaru z umową obowiązuje przez 24 miesiące od daty zakupu

 

ludzkim językiem : kupujesz część w bmw i jak padnie to albo gwarancja albo odpowiedzialność sprzedawcy

 

nie ma znaczenia czy robił czy nie robił przeglądów no chyba ze udowodnia ze usterkę zakupionej części spowodował brak przeglądów

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Dla jasności. Auto w okresie gwarancji bylo serwisowane w ASO (do ok 100 tys km) Po upływie 2 lat czyli po okresie gwarancji kupowałem części w ASO, ale zlecałem pracę znajomemu mechanikowi.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam pytanie. Powoli się przymierzam do wymiany sprzęgła i dwumasa. Części będę kupował w hurtowni, ale hurtownia je zamówi w ASO, żeby taniej było. Czy jak kupię nowe oryginalne części BMW nie bezpośrednio w ASO to będzie gwarancja czy nie?
http://i.imgur.com/eyc1PrK.jpg
Opublikowano
Mam pytanie. Powoli się przymierzam do wymiany sprzęgła i dwumasa. Części będę kupował w hurtowni, ale hurtownia je zamówi w ASO, żeby taniej było. Czy jak kupię nowe oryginalne części BMW nie bezpośrednio w ASO to będzie gwarancja czy nie?

Lepiej zapytaj w tej hurtowni lub w tym aso w którym domagasz sie gwarancji.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mam pytanie. Powoli się przymierzam do wymiany sprzęgła i dwumasa. Części będę kupował w hurtowni, ale hurtownia je zamówi w ASO, żeby taniej było. Czy jak kupię nowe oryginalne części BMW nie bezpośrednio w ASO to będzie gwarancja czy nie?

 

Zapomnijcie o jakiejkolwiek gwarancji!! Jak kupisz w ASO i zamontujesz sam to Ci powiedza, ze nie ma gwarancji, bo musi byc montaz w ASO, jak kupisz i zamontujesz w ASO to Ci powiedza, ze nie robiles przegladów i tak w koło Macieju. Najlepsze jest to, ze tak jest w kazdej marce...nie tylko BMW. Mowie z autopsji, bo zawodowo zarzadzam dużą flotą samochodową i przerabiałem te tematy juz nie raz.

Opublikowano
Po 80 tyś padło turbo? i kolejne po 160 tyś? o co chodzi koledzy podpowiedzcie bo dla mnie to jakaś totalna porażka i wstyd dla BMW , jagbym był właścicielem takiej zacnej marki jak BMW to koledze za darmo bym turbo wymienił i przedłużł gwarancję do 1 mil kilometrów aby się na mieście nie chwalił że turbo wymieniał :D
Opublikowano
A może auto z turbiną było nie umiejętnie jeżdżone?

 

Zastanowić się, a nie od razu jechać na producenta.

 

Też o tym pomyślałem, miałem taki przypadek kiedyś:

 

Sprzedałem auto bezwypadkowe, serwisowane - byłem pierwszym właścicielem, w idealnym stanie z przebiegiem 130tyś km. Autko jak lalunia, po 3 miesiącach nowi właściciele całkowicie zarżnęli silnik i turbinę. Przyjechali z reklamacją, wysłałem ich do ASO marki w której serwisowałem auto - stwierdzono że niewłaściwie użytkowali auto zimą, to był ich pierwszy diesel. pozdrawiam

Opublikowano

Niewiem czy oglądaliście TURBO KAMERĘ jak gość w nowym Golfie 5 niby łańcuch rozrządu miał uszkodzić, ciekawe jak. :lol: :lol: Żenujące jest podejście do klienta, większość tych chłopków co pracuje w ASO z samochodami mają tyle wspólnego co ja z promami kosmicznymi - czyli nic. No ale wiadomo, najelepiej i najprościej powiedzieć, że klient zarżnął i reklamacji nie będzie bo to i tamto, ten przepis i ten ustęp w pkt tym i tym gwarancji tej i tej... proszę bardzo idźmy do sądu tylko co potem?

 

Pzdr.

Opublikowano
W zasadzie masz rację ale bywają też przypadki o których pisałem. pozdrawiam

 

 

Owszem - są wyjątki :cool2: . Jak we wszystkim :)

 

Pzdr.

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam wszystkich

Ktorys z kolegow dobrze napisal ze niewlasciwe urzytkowanie silnika turbodoladowanego.

Gaz w podloge na zimnym silniku czyli jazda 130km/h na miescie

Wjazd na parking i szybkie gaszenie turbo nieostudzone

Olej sie pali nagar pozniej niema smarowania hlodzenia.

Najechalem 348 tys km 120d 2006r 163konie

Zadnego problemu z turbo.

 

Trasa szwajcaria lodz 1500km przejade w 11 godzin

Ale auto niegaszone nawet na tankowanie.

Ale gdybyscie slyszeli jak tirbina ladnie gwizdze

Nawet na serwisie dziwia sie ze przy takim przebiegu

Turbo tak pracuje. auto serwisowane w szwajcari.

A znam przypadki zarzniecia 3litrowego dizla w seri 5

Tylko przez to ze kretyn co dzien rano zima baczki sadzi.

Dizelki nieluba tego nielubia.

Aeraz z pod igly mam e91 320d xdrive 184konny bo

Nielubie pchania auta w zime.

Pozdrawiam.

Opublikowano

Witam wszystkich

Ktorys z kolegow dobrze napisal ze niewlasciwe urzytkowanie silnika turbodoladowanego.

Gaz w podloge na zimnym silniku czyli jazda 130km/h na miescie

Wjazd na parking i szybkie gaszenie turbo nieostudzone

Olej sie pali nagar pozniej niema smarowania hlodzenia.

Najechalem 348 tys km 120d 2006r 163konie

Zadnego problemu z turbo.

 

Trasa szwajcaria lodz 1500km przejade w 11 godzin

Ale auto niegaszone nawet na tankowanie.

Ale gdybyscie slyszeli jak tirbina ladnie gwizdze

Nawet na serwisie dziwia sie ze przy takim przebiegu

Turbo tak pracuje. auto serwisowane w szwajcari.

A znam przypadki zarzniecia 3litrowego dizla w seri 5

Tylko przez to ze kretyn co dzien rano zima baczki sadzi.

Dizelki nieluba tego nielubia.

Aeraz z pod igly mam e91 320d xdrive 184konny bo

Nielubie pchania auta w zime.

Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.