Skocz do zawartości

318i M40 co wymienia się wraz z paskiem rozrządu?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam pytanie co do kosztu kompletnego rozrządu do modelu tak jak w temacie

Czy pompa wodna wchodzi w skład komletu?

Przyszedł czas na wymiane ,a ja słysze co warsztat inna bajke :duh:

 

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu! Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Znaczy że masz m40. Z tego co pamiętam to miedzy 220-300. Pompa nie jest napędzana rozrządem wiec nie ma musu jej wymienić ale jak jest stara to warto wymienić.

Jak masz m43 to masz łańcuch i się go nie wymienia bez potrzeby.

Opublikowano
pompę wody wymieniać trzeba co 100 tysięcy.I lepiej dla świetego spokoju to również wymienic.A w skład kompletnego rozrządu nie wchodzi pompa tylko pasek+rolki
Opublikowano
W m40 pompa jest napędzana przez pasek klinowy alternatora. Możliwe, że masz za mało płynu, spróbuj dolać płynu przy odkręcony na maks ogrzewaniu, odpal silnik dolej i postępuj dalej jak przy odpowietrzaniu. skontroluj potem poziom na zimnym silniku, powinno być do połowy zbiorniczka.
Opublikowano
W m40 pompa jest napędzana przez pasek klinowy alternatora. Możliwe, że masz za mało płynu, spróbuj dolać płynu przy odkręcony na maks ogrzewaniu, odpal silnik dolej i postępuj dalej jak przy odpowietrzaniu. skontroluj potem poziom na zimnym silniku, powinno być do połowy zbiorniczka.

:duh: A co to ma do wymiany rozrządu :mad2:

Opublikowano
Kolego w skład kompletnego rozrządu do M40 wchodzą 2 rolki, napinacz i pasek. To jest cały zestaw, pompa nic do tego nie ma. A co do zestawiku, ja tydzień temu na allegro kupiłem go (ze wzmocnionym paskiem) za 170 zł z przesyłką. Pozdro
Opublikowano
Kolego w skład kompletnego rozrządu do M40 wchodzą 2 rolki, napinacz i pasek. To jest cały zestaw, pompa nic do tego nie ma. A co do zestawiku, ja tydzień temu na allegro kupiłem go (ze wzmocnionym paskiem) za 170 zł z przesyłką. Pozdro

 

Życzę powodzenia :!: Ciekawe ile Ci wytrzyma zestw o wartości opony rowerowej....

 

Co do tematu: pompa nie jest częścią rozrządu. W m40 bezpieczny przebieg dla wymiany to ok 200000. W warsztatach "no name" będą Ci wciskać jak nawięcej rzeczy do wymiany - z tego żyją....

 

 

Pozdrawiam,

Prawdziwy facet ma wał a nie przeguby :P


Gdyby bóg kochał przedni napęd, to chodzilibyśmy na rękach i jedli dupami :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Opublikowano

Kolego, może i masz gwarancje na pasek i rolki, ale jak Ci rąbnie przy 70 na godzinę to wierz mi że uszkodzenia będą nieco większe a tego gwarancja nie obejmuje a co za tym idzie koszty będą niewspółmierne do "silnilika do starego trupa za 800pln"....

Znasz powiedzenie "biednego nie stać na gó_wno" :?: Chyba nie....

 

 

Pozdrawiam,

Prawdziwy facet ma wał a nie przeguby :P


Gdyby bóg kochał przedni napęd, to chodzilibyśmy na rękach i jedli dupami :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie wiesz że paski Dayco np. we Fiatach jako pierwszy montaż mają interwał 90tyś km i wielu przypadkach pękają po 60. Dlatego fiat skrócił w silnikach 1,9 ten interwal do 60tyś. Dayco to ja bym założy do roweru.

Co ci po gwarancji jak za holowanie, naprawę za kilkaset złotych i tak kasy nie dostaniesz. A silniki M40 słyną z tego że i tak w nich pękają paski wcześniej niż przewidział producent.

Opublikowano
Kolego ale chyba po coś ten pasek produkują, reklamują się że jest wzmocniony, a i chyba lepiej założyć taki nowy niż latać na starym który ma zrobione ponad 100 tys. Prawdopodobieństwo pęknięcia w nowym jest mniejsze.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ale lepiej dołożyć 50pln i mieć pasek Conti lub Gateś który wytrzyma tyle co fabryczny niż jakieśdayco co może po 20 pęknąć.

Wszystko po coś produkują. Piwo specjal też produkują i produkują i żywca. Są Xsenony philipsa i są xsenony XXX. Są opony continetala i są jakieś Margumy albo jakieś xeny. Niby piwo to piwo, opona to opona, żaróka jak żarówka ale rózni je wiecej niż można sobie pomyśleć. Co z tego że ktoś pisze że wzmacniany. Jak trochę handluję i wiem że nie warto wierzyć w to co piszą tylko w opinie innych użytkowników. Dorby handla to Ci gówno sprzeda jako pełnomleczną czekoladę.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zresztą nie ma co tu dywagować bo i tak założyłeś pewnie ten rozrząd. Szerokości dla Ciebie.
Opublikowano
Dobrze kolego, widzę, że masz jakieś doświadczenia i nie będę się z Tobą spierał. Tak dzisiaj właśnie go wymieniam, jak coś przykrego się zdarzy to taką informację tu zamieszczę, wiele nie ryzykuje. Pozdro
Opublikowano
wiele nie ryzykuje. Pozdro

 

Khem :?: Jeśli remont silnika to dla Ciebie niewiele to nie rozumiem Twojego podejścia w kwestii "inwestowania w starego trupa" :cry:

 

Pozdrawiam,

Prawdziwy facet ma wał a nie przeguby :P


Gdyby bóg kochał przedni napęd, to chodzilibyśmy na rękach i jedli dupami :D

Opublikowano

Witam wszystkich

Mam pytanie kupiłem bmw e36 z silnikiem 1,8 m40 z zatartym silnikiem i chciałem włożyć silnik 1,6 m43 czy duży będzie problem czy będzie trzeba dyzo zmian w osprzęcie czy wazki będzie pasować czy wo gule to będzie możliwe albo czy to się będzie opłacać

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Zabawy troszkę jest, ale jak już robić to albo m42 albo m44. Masz blisko 140km przy niewielkiej róznicy w spalaniu i kosztach przeróbki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.