Skocz do zawartości

słabo grzeje


andre1981

Rekomendowane odpowiedzi

Sprawdź czy nie masz zamało płynu w układzie i czy układ nie jest zapowietrzony-(śruba na obudowie pompy wody tam gdzie termostat)można też odpowietrzyć ściskając węże od chłodnicy nie będę sie tu rozpisywał każdy wie o co chodzi.jeżeli walnął by termostat temperatura nie stałaby w normie
PRZEDNI NAPĘD JEST DLA DZIEWCZYNEK
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie troche slabo grzalo bo bylo troche za malo plynu, koledzy przeplukali uklad wymienili plyn i jest ok, wydaje mi sie jeszcze tylko ze slaby wiaterek i chyba musze filtr pylkowy sprawdzic.

a co do pompek wymuszajacych obieg czy to cos takiego co buczy gdzies na podszybiu z lewej strony? czasami jak zapale i czasami jak zgasze auto to cos mi buczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
Witam. Doradzcie czy to wina termostatu. Po ok godzinie jazdy zgasze silnik na ok 15 min , przekręcam kluczyk na zapłon i wskazówka temperatury jest w pionie . Po odpaleniu odrazu spada prawie do niebieskiego pola a podnosi się po ok 2 km. Innym razem dmuchawa na full i temperatura jak tylko przekroczy niebieskie pole to już podnosi się bardzo wolno. Jest możliwe że termostat otwiera się przy np. 50 stopniach :?: :?:
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja tez długo się grzała. Po mieście jak jeździłem to zagrzewała się na 90stopni (wskazówka pion) ale tylko wyjechałem w traskę i spadała ta na 1/3. Wymieniłem termostat i przy okazji płyn i jest miodzio. Tak jak napisał kaczydj max 2km i w autku cieplutko.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro wymieniam termostat i zobacze co sie będzie działo. Natomiast dzisiaj pojehałem na giełde i stał z 20 min .Po odpaleniu wskaznik tem poleciał z pionu do połowy pola między niebieskim a pierwszą kreską. Mam rozumieć że termostat powinien zamknąć się odrazu po pociągnięciu chlodniejszego płynu z chłodnicy? Po przejechaniu 2 km wrócił do pionu.
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do autora -zmieniaj termostat,dolej płynu,odpowietrz...-montując nowy strzałką/kropką pionowo w górę :!:

u mnie w 735iA E32 max 2-3 km i stoi w pionie przy włączonym ogrzewnaiu na max i nawiewach---jazda emerycka,ze względu,że obecnie mam ubity śnieg,zaspy,garby itp i temp do -10 ...

-polecane są WAHLER cena ok 40 zł

 

-buczenie z podszybia-prawdopodobnie słyszysz docik wycieraczek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a u mnie jest tak : temperatura w miare szybko jest ok ale pomimo 90 st. jak stoje w korku w aucie jest caly czas zimno, dopiero jak rusze i im wieksze sa obroty to w aucie jest cieplo, przy normalnej jezdzie czy to miasto czy trasa jest ok, tylko dlaczego przy wlaczonych nawiewach gdy auto stoi to wogole nie grzeje :?:
Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a u mnie jest tak : temperatura w miare szybko jest ok ale pomimo 90 st. jak stoje w korku w aucie jest caly czas zimno, dopiero jak rusze i im wieksze sa obroty to w aucie jest cieplo, przy normalnej jezdzie czy to miasto czy trasa jest ok, tylko dlaczego przy wlaczonych nawiewach gdy auto stoi to wogole nie grzeje :?:

Witam ,w Twoim przypadku winna jest dodatkowa pompka obiegu i prawdopodobnie zabite elektrozawory ,sprawdź po wężach wychodzących z grodzi silnikowej do el.zaw. Na zimnym silniku i wyłączonym ogrzewaniu ,włącz silnik i niech pochodzi parę minut ,następnie ogrzewanie na max i sprawdź po wężach jak szybko zaczną się nagrzewać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, a u mnie jest tak : temperatura w miare szybko jest ok ale pomimo 90 st. jak stoje w korku w aucie jest caly czas zimno, dopiero jak rusze i im wieksze sa obroty to w aucie jest cieplo, przy normalnej jezdzie czy to miasto czy trasa jest ok, tylko dlaczego przy wlaczonych nawiewach gdy auto stoi to wogole nie grzeje :?:

Witam ,w Twoim przypadku winna jest dodatkowa pompka obiegu i prawdopodobnie zabite elektrozawory ,sprawdź po wężach wychodzących z grodzi silnikowej do el.zaw. Na zimnym silniku i wyłączonym ogrzewaniu ,włącz silnik i niech pochodzi parę minut ,następnie ogrzewanie na max i sprawdź po wężach jak szybko zaczną się nagrzewać

A w torym miejscu wychodza te weze :?:

Pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.