Skocz do zawartości

szkielek

Zarejestrowani
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O szkielek

  • Urodziny 27.11.1975

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    E 32 730i M 30 1989 KOMBI Piękna suka
  • Lokalizacja
    cały świat
  • Zawód
    płatny zabójca

Osiągnięcia szkielek

Praktykant

Praktykant (3/14)

0

Reputacja

  1. dlaczego twierdzisz ze wirtualne, mam nadal & i narazie nie sprzedaje bo jak mi dupitruje maja przyjezdzac i marudzic to niech sobie jeszcze stoi, mam zabawe teraz na sniedu chociarz.
  2. musze sprobowac tak na wszelki wypadek czy u mnie bedzie dzialal.
  3. no i oto mi chodzi, dziecko mije tamtędy się zmiescilo, jak juz gdzies na forum pisałem córa mi chciała zrobic kawal jak zostawiłem ja na chwile w aucie i wepchnela do środka rękaw co jest pod podłokietnikiem i weszła do bagażnika. nieźle mnie wystraszyła jak wróciłem a jej na siedzeniu nie był ale sie hihrał to odrazu ja wyczaiłem. a taki sobie niewinny żarcik.
  4. a te bezpieczniki co są pod kanapą tylnią to przetłumaczone mam , ale sąod kanapąomniałem wziąc. jutro napisze.
  5. no jestem z tymi bezpiecznikami, napisze wam tak jak to przetlumaczyla mi kuzynka ktora siedzi w niemczech i mowila ze sie zna troche na niemieckim :lol: tak mi to napisala; 1.światło chamulca, automatyczna regulacja prękości (tempomat), 2.długie światła, 3.przeciwmgielne światła, światło końcowe przeciwmgielne, 4.postojówka lewa, 5.postojówka prawa, światło rejestracji, światło koło śilnika, 6.kierunkowskaz, awaryjne światła, 7.przeciwmgielne, 8.przeciwmgielne końcowe, 9.klakson, pompka do wycieraczek, ogrzewanie przedniej szyby, kompresor klimatyzacji, 10.lewy kierunkowskaz, 11.prawy kierunkowskaz, 12.regulacja lusterek, tylnia wycieraczka ( w naszych nie ma chyba że w kombi). 13.długie światło lewe, 14.długie światło prawe, 15.wycieraczki ogrzewanie, 16.ogrzewane siedzenia przód, 17.kombinacja instrumentów, automatyczna skrzynia biegów, alarm, elektryczne szyby, 18.radio, telefon, alarm, regulacja siedzenia przód, 19.dmuchawa ogrzewania, 20.kombinacja instrumentów, ogrzewanie, 21.elektronika ogrzewania, 22.wlew płynu do wycieraczek, 23,pompka paliwa I 24.pompka paliwa II 25.odpowietrzanie dodatkowe, 26.zapłon. 27.regulacja siedzenia tył, 28.wspomaganie, 29.kompresor klimatyzacji, odpowietrzanie, pompka do wycieraczek, ogrzewanie przedniej szyby, ABS, regulacja siedzenia tył, ogrzewanie tylniej szyby, automatyczne lusterko wewnętrzne. I tak oto przetłumaczyła ki kuzynka więc tak podaje wam. myśle że zgodne z prawdą. jeśli ktoś jakiś bład widzi to prosze mnie poprawic, choc myśe że nie ma potrzeby.
  6. witam, dopiero wrocilem z wroclawia i cholera zapomnialem wziasc kartke. jutro juz na 100% napisze, przepraszam za ta niesłownośc. obiecuje ze to sie wiecej nie powtorzy :oops:
  7. na pocieszenie zamiast bezpiecznikow macie tłumaczenie błędów; BREMSLICHT - przepalona żarówka światła hamowania ABBLENDLICHT - światło mijania (przepalona żarówka, uszkodzony bezpiecznik lub obwód) ANHANGERLICHT - światła przyczepy (uszkodzony bezpiecznik lub obwód) BETRIEBSANLEITG – instrukcja obsługi BREMSBELAGE - zużycie okładziny hamulców BREMSFLUSSIGKEIT - poziom płynu hamulcowego osiągnął MIN BREMSLI. ELEKTRIK - brak świateł hamowania (stopiony bezpiecznik lub obwód) CHECK CONTROL - usterka w układzie elektronicznym GETRIEBEPROGRAMM - usterka w elektronicznym sterowaniu automatycznej skrzyni HANDBREMSE LOSEN - zwolnić hamulec ręczny KEIN BREMSLICHT - brak świateł hamowania (przepalone żarówki lub bezpiecznik) KENNZEICHENLICHT - oświetlenie tablicy rejestracyjnej (jak wyżej) KOFFERRAUM OFFEN – bagażnik otwarty KUEHLWASSERSTAND - niski poziom płynu chłodzącego KUHLWASSERTEMP - za wysoka temperatura płynu chłodzącego LICHT AN? - włączone światła NEBELLICHT HONT. - światła przeciwmgielne tył NIVEAUREGELUNG - samochód przeciążony OEIST. LENKHILFE – płyn wspomagania kierownicy OELDRUCK MOTOR - za niskie ciśnienie oleju w silniku. Natychmiast wyłączyć silnik OELDRUCK SENSOR - czujnik oleju nie działa nie podłączony OELSTAND MOTOR - poziom oleju w silniku osiągnął MIN RUCKLICHT – światło cofania (jak wyżej) NEBELLICHT VON - światła przeciwmgielne przód SENSOR OELSTAND - uszkodzony czujnik poziomu oleju SPEED LIMIT - informacja o przekroczeniu zaprogramowanej prędkości STANDLICHT – przepalona żarówka światło postojowe (jak wyżej) TANDLIHT – przepalone żarówki świateł pozycyjnych TUR OFFEN – drzwi otwarte WASCHWASSERSTAND - niski poziom płynu do spryskiwaczy
  8. jutro wrzuce bo dzis mam imieniny tesciowej i nie chce mi sie isc do auta, przeszukalem w domu dopiero zona mnie oswiecila ze mam w skrzynce bezpiecznikow. cierpliwosci panowie.
  9. mam gdzies przetlumaczone bezpieczniki z pod maski i te co sa pod siedzeniem, jak znajde ta kartke to ci wysle na maila.
  10. odnosnie wejscia jak uda sie otworzyc bagaznik to proponuje przez podlokietnik, moja mała sobie chciała zrobic kawał tatusiopwi i wepchala rękaw na narty do bagażnika i tamtendy weszła do środka i przymkneła podlokietnik!!! wiec od bagaznika przez podlokietnik wpuscimy dziecko ktore otworzy nam samochod od srodka.
  11. odnosnie wejscia jak uda sie otworzyc bagaznik to proponuje przez podlokietnik, moja mała sobie chciała zrobic kawał tatusiopwi i wepchala rękaw na narty do bagażnika i tamtendy weszła do środka i przymkneła podlokietnik!!! wiec od bagaznika przez podlokietnik wpuscimy dziecko ktore otworzy nam samochod od srodka.
  12. szkielek

    słabo grzeje

    u mnie troche slabo grzalo bo bylo troche za malo plynu, koledzy przeplukali uklad wymienili plyn i jest ok, wydaje mi sie jeszcze tylko ze slaby wiaterek i chyba musze filtr pylkowy sprawdzic. a co do pompek wymuszajacych obieg czy to cos takiego co buczy gdzies na podszybiu z lewej strony? czasami jak zapale i czasami jak zgasze auto to cos mi buczy.
  13. szkielek

    BETRIEBSANLEITG

    ..... cie to obchodzi
  14. szkielek

    BETRIEBSANLEITG

    BETRIEBSANLEITG- CO TO ZNACZY? WYSWIETLA SIE NA WYSWIETLACZU W TEJ e32, Ja znalazlem jakis opis i pisze w tłumaczeniu "instrukcja obsugi". a coz to naprawde znaczy?
  15. witam, pisze tym razem na prosbe mojego kolegi. ma on w posiadaniu BMW alpine diezla w sedanie buda e 39 na dwoch turbinach. autko chodzilo jak zloto. od jakiegos czasu strajkuje, aczkolwiek jak zapali to wkreca sie tylko do 3500obrotow, slychac ze turbina jakas gwizdze i to jest max, nie ma nawet sily sie rozpedzic zeby zmienic bieg., po dodaniu gazu na maxa raz na kilkanascie razy wkreci sie do konca, ale jest to żdko ze sie tak uda. a przy tym straszne ilosci paliwa pochlania i kopci z rury. jak sie uda to zapali normalnie na dotyk, na wolnych chodzi jak zegarek. czasem jak jej cos odbije to jezdzila normalnie a wtedy to istny sztan. ale po tym co zaczyna sie dziac to strach jechac bo zgasnie na skrzyzowaniu i [BAD]. potem po jakiejs godzinie albo dwoch znow zapali na dotyk, bo jak zgasnie to nie chce zapalic. najdziwniejsze jest to ze po podlaczeniu pod komputer nie wykazuje zadnego bledu. pokazalo jakas mala pierdole ale po wymianie tego tez nie bylo zadnej zmiany. moze ktos z was sie spotkal z takimi dolegliwosciami, kolega rozklada rece, nie wie komu zaufac i dac do naprawy bo co mechanik to inna bajka. jesli ktos mial taki problem, i bylby tak uprzejmy napisac mniej wiecej to chetnie wysluchamy rady porady. dziekuje serdecznie i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.