Skocz do zawartości

trudno odpala na zimnym


ryba778

Rekomendowane odpowiedzi

witam, mam problem przy odpaleniu przy zerowej temp. auto odpala dopiero po kilku sekundach kręcenia.już po odpaleniu przez pierwsze 5-10 sekund jest bardzo nie równa praca silnika wręcz trzęsie autem, później jest już ok. jak jest rozgrzany dobrze odpala i pracuje równo.

jak temperatura zejdzie dużo poniżej zera to pewnie w ogóle nie odpali. miał ktoś podobny problem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem identyczny problem. zauważyłem, że po odpaleniu zimnego silnika auto chwile się kołysało. i tak było przez całą zimę. nie zdarzyło mi się, żeby nie odpaliła ale czasami trzeba było trochę pokręcić. nie wiem czy to ma coś wspólnego ze świecami, które muszą się rozgrzać do odpowiedniej temperatury zanim zaczną poprawnie działać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a podpowiedz jaki masz tam dokładnie silnik. bo 2,5 były w tds albo z układem CR. jeślin tds, to sprawdź świece, czy przewodzie paliwowym do pompy nie widać powietrza, i czy zapłon jest dobrze ustawiony... a jeśli to jest układ cr, to także świece, a pozostałe rzeczy to chyba ciężko będzie samemu sprawdzić, a mianowicie układ wysokiego ciśnienia.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś rano przy -4 st. odpaliłem w inny sposób tzn. przekręciłem kluczyk odczekałem ok 5 sek. i zapalił idealnie, na dotyk.

nie wiem o co chodzi ale jest ok. być może wczoraj zrobiłem coś nie tak może za szybko - nie wiem...

Kolego musisz zawsze odczekać te kilka sekund ponieważ pompa paliwa musi podać ON to raz a dwa w E39 nie ma kontrolki od świec żarowych które przy takim mrozie na pewno się uruchaniają, pojawia się za to komunikat, u siebie mam język niemiecki i pojawia się napisa Vorghulen co oznacza że świece żarowe w tym momencie czynią swoją powinność :)

"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a podpowiedz jaki masz tam dokładnie silnik. bo 2,5 były w tds albo z układem CR. jeślin tds, to sprawdź świece, czy przewodzie paliwowym do pompy nie widać powietrza, i czy zapłon jest dobrze ustawiony... a jeśli to jest układ cr, to także świece, a pozostałe rzeczy to chyba ciężko będzie samemu sprawdzić, a mianowicie układ wysokiego ciśnienia.

Jest to E39 z 2002 roku więc na CR :D

"Możesz mieć każde auto, M5 i tak jest szybsze..." - Jeremy Clarkson
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.