Skocz do zawartości

3XX ceny rurek gumowych ?!


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

chciałem sobie powymieniać rurki gumowe np od odmy albo tą grubą ktora idzie od filtra powietrza.

za każdą powiedziano mi w sklepie ceny okolo 120zl To dla mnie szok!! takie są ceny ? czy coś jest nie tak ?

Krótka prosta rurka od odmy 100zl ?? śmieszne to jest.

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu! Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano

W jakim sklepie kolego?. Czasami warto w ASO sprawdzić , niektóre części są tańsze niż ludzie krzyczą za używki na allegro.

Jak podasz mi numer części sprawdzimy pi razy oko...

UWAGA!Brak dachu!

"Nie ma na świecie przyjaźni, która trwa wiecznie. Jedynym wyjątkiem jest ta, którą obdarza nas pies." /Konrad Lorenz/

Opublikowano
do foltra powietrza faktycznie może być drogi przewód, ale do odmy w motoryzacynym zapłaciłem 6zł za metr :wink:
tato! tato! dlaczego ci ludzie klekają? bo to bawarka jedzie synku..
Opublikowano
Ja do swojej bawarki 316i do silniczka M43 za gumę do przepływomierza zapłaciłem 160zł, a ostatnio za wąż odmy 94 + 140 zł za sam zawór odpowietrzający ale powiem wam że warto było zainwestować, silniczek bardzo ładnie pracuje i nie ma żadnego problemu z obrotami po wymianie tych gum.
Opublikowano

kurde to dziwne te ceny są, jeden płaci 90zl za wąż odmy, a drugi 35zł w ASO. A inny 6zł za metr w motoryzacyjnym. Hmm wolał bym taniej niż przepłacać. Czym to sie różni? ten specjalny od tego za 6zł/metr. Bo mi sie wydaje że tylko nazwą.

Mi obroty jeszcze falują dlatego mam w planach powymieniać rurki, a później świece i kable.

I jak już zauważyłem to ceny na allegro są takie same albo wieksze niz w sklepie motoryzacyjnym (nie licząc przesyłek), dlatego sie juz przeniosłem na sklep motoryzacyjny :)

 

Ps. A co to jest ten zawór odpowietrzający który wymieniałeś ?

Opublikowano

wszystko masz pokazane na tym tym rysunku:

http://www.realoem.com/bmw/diagrams/d/h/8.png

z opisu widzę ze też masz silniczek 1.6 prawdopodobnie taki jak mój M43.

Zawór odpowietrzający to nr.1 na rysunku i do tego masz przewód nr.3 połączony razem z przewodem od wody. Możesz sobie założyć jakiś inny wąż do połączenia pokrywy zaworów z tym zaworem odpowietrzającym ale ja nie jestem zwolennikiem takich rozwiązań. Lepiej kupić nówkę w ASO, nie wymieniasz tego co roku żeby na tym oszczędzać. Ten wąż u mnie był cały sparciały i popękany i to była przyczyna falowania obrotów, po wymianie silnik chodzi jak nowy.

Opublikowano
sprawdzałem dziś większość gumowych węzy i raczej są dobre, z tego co testowałem. Najprawdopodobniej przyczyna falujących obrotów jest gdzie indziej, ale nie wiem gdzie :( . Jedno tylko zauważyłem że gdy mam odpowiednią ilość plynu chlodniczego to obroty sa w miare dobre a jak ubędzie to obroty sa coraz gorsze.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.