Skocz do zawartości

M54 może kogoś zainteresuje G-Power promocja na kompresory


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, w chwili obecnej G-Power wprowadził nowe kompresory do oferty.

do silników M54 BMW E39 E46 Z3 Z4 wzrost mocy do 50KM

 

do końca roku jest promocja.

 

http://allegro.pl/g-power-kompresor-sk-plu...1319392752.html

http://www.g-power.de/uploads/pics/sporty_drive_bild_3_01.jpg

 

 

2.2 litra >> wzrost mocy ze 170 KM do 200 KM

 

2.5 litra >> wzrost mocy ze 192 KM do 230 KM

 

3.0 litra >> wzrost mocy z 231 KM do 286 KM

 

dla aut z automatem oferowana jest opcja ze zredukowaną mocą

 

cena 11 590 PLN podana z pełnym VAT polskim, dostawą itp.

dla forumowiczów oczywiście coś tam da się wykręcić (ale cudów z G-power nie ma, to drogie sprawy)

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano

Witam,

 

Co wchodzi w skład zestawu?

Czy potrzebne są dodatkowe zmiany oprócz rzeczy zawartych w zestawie?

 

Pzdr,

Opublikowano
zestaw zawiera wszystko co jest potrzebne do montażu, który można dokonać we własnym zakresie.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
dla właścicieli 330i to opłaca się tylko minimalnie bardziej niż zakup Alpiny B3 3.3 :mrgreen:
Opublikowano
dla właścicieli 330i to opłaca się tylko minimalnie bardziej niż zakup Alpiny B3 3.3 :mrgreen:

tak, szczególnie serwisowanie Alpiny i lanie Pb98 się opłaca bardziej :mrgreen:

 

A co zestrojeniem całości?

Elektronika

 

wszystko zostało zestrojone pod standardową elektronikę, stąd przyrosty mocy nie są jakieś mega. to w założeniu ma być coś jak chip dla diesla... w miarę możliwości prosto i skutecznie.

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
330d 184 KM tez bedzie pasowało ? Co z cześciami które oryginalne , wytrzymają ? Bo z chipem to chyba już nie.

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=159&t=161201 Zapraszam do galerii

Sprzedam

Przekaźniki modułu komfortu do E46 3-Seria, M3, E83 X3, E52 Z8 , Z4 E85, E53 X5 E39, M5 E38 - centralny zamek, podnośniki szyb)

Zdjęcia przekaźników w galerii

Opublikowano
dla właścicieli 330i to opłaca się tylko minimalnie bardziej niż zakup Alpiny B3 3.3 :mrgreen:

 

 

A czemu nie ? Patrz VW.

Dostałby elastyczności benzynowego silnika, bez turbodziury.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie wiem jak w BMW ale w silnikach mercedesa fabryczne kompresory sprawują się znakomicie. Ciekaw jestem jakie są przyrosty momentu obrotowego po montażu takiego G-Powera, bo moim zdaniem właśnie tu jest największa magia kompresra ;)
Opublikowano
hm... macie rację. ale czy ktoś w praktyce przetestował setup z dodatkowym kompresorem w M57?
Opublikowano
skoro nikt nie robi czegoś takiego (mam na myśli firmy tuningowe) to raczej skóra nie warta wyprawki...

felgi, opony, prestige tuning, elementy carbon, znaczki carbon, grile

hurtowe ceny na zimowe opony renomowanych marek

http://img169.imageshack.us/img169/4364/gpowerwheel.jpg

Felgi oraz akcesoria legendarnego G-Power!

http://www.inovit.pl http://www.kahndesign.pl http://www.wolfrace-wheels.pl

Opublikowano
hm... macie rację. ale czy ktoś w praktyce przetestował setup z dodatkowym kompresorem w M57?

 

podobny efekt uzyskasz adaptując uklad wydechowy od bi turbo 535d. Mała turbina napędza tą dużą dając moment obrotowy przy niewielkich obrotach.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
witam. a jak to jest ze sprzegłem, skrzynią biegów i chłodzeniem silnika? czy seryjne wystarczą? posiadam e46 330Ci i myślałem na założeniem kopressora, nowym układem wydechowym i dolotowym wiec było by tych koni ponad 300. hamulce chyba założe od m3
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
a jednak coś takiego wymyślono, mam na myśli kompresor do diesla - to nic innego jak silnik m57tu z tzw 2 turbo, w rzeczywistości małe i duże turbo zestrojone razem dają ciąg dłużej niż tylko turbo i naprawdę idzie tym już pociskac, moje zestrojone na 300 hp, wystarczy
Opublikowano
a jednak coś takiego wymyślono, mam na myśli kompresor do diesla - to nic innego jak silnik m57tu z tzw 2 turbo, w rzeczywistości małe i duże turbo zestrojone razem dają ciąg dłużej niż tylko turbo i naprawdę idzie tym już pociskac, moje zestrojone na 300 hp, wystarczy

 

masz taki setup? dawaj jakieś szczegóły na jego temat.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

ze szczegółów wiem tyle że zostało przeprogramowane dde głównie, bo całe auto było programowane przy okazji, trwało to z 10 godzin pod wtyczką, potem ujeżdżali autem pół dnia i co chwile pod wtyczkę a na końcu ma niby 30 km więcej i momentu też ok 30 nm więcej czyli powiedzmy 300 kucy i z 585nm na pewno, żadne modyfikacje w silniku nie zostały poczynione a auto zauważalnie bardziej kopie i głośniej krzyczy przy wciśnięciu gazu, nie wiem jak osiągi ale teraz łatwo idzie kulając się na dwójce wcisnąc w dechę i kulac się dalej powoli ale juz w chmurze dymu z opon - oczywiście magiczny guzik wyduszony odpowiednio długo :) mowa o 535d rzecz jasna, 06' nakulane 146 tkm i bez obaw o motor, tak też mnie zapewniano, tylko olej zmieniac co akurat robie co 10 tys nie patrząc na wskazania komputerka także luz. Z minusów to jak na razie widzę, że spalanie podeszło z litra do góry, ale i tesuje kopa czesto, wykorzystując to w płynnym ruchu drogowym :)

także wybaczone...generalnie nie widze tego w ten sposób, że chip może zwalic spalanie przez lepszy moment, w moim wypadku różnicę czuc przy odwijaniu, a przez to że lepiej idzie to i tyc więcej łyknie, norma

Opublikowano
witam. orjętuje sie ktos czy przy załozeniu tego kompresora trzeba zakówać tłoki??a jak jest z przeniesiem napedu czy seria wystarczy??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po założeniu kompresora spalanie oleju silnikowego w 330i wzrośnie z 1litra do 4litrów na 1000km. Ciekawe co na to poradzi G-power??
Pozdrawiam
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Mnie też kusi. Tu znalazłem opis takiego modu:

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=11012&start=920

Właściciel pisze, że mu się sprzęgło ślizga. Ktoś się orientuję na jakie można by je wymienić i ile by to kosztowało?

 

EDIT: whoops, jednak inny kompresor ASA TM-12. Mimo to nie wywalam posta bo temat chyba ciekawy.

 

A tu wykres:

http://www.bmw-sport.pl/viewtopic.php?f=6&t=11012&start=1260

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.