Skocz do zawartości

316i bicie kierownicy przy hamowaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Gdzies w lutym tego roku spadła mi szyba z prowadnic i bmka stała 2 tyg w garazu a spadła podczas otwierania jej w zime. Po 2 tyg stania w garazu gdy wyjechałem do mechanika by ją założył zauwazyłem przy pierwszym dohamowaniu ze bardzo bije kierownica wiec wrociłem do domu zdjąłem koła przednie i w miejscu gdzie były klocki to na tarczy było całkiem takie czarne zapieczone jakby miejsce i jak kreciłem toi w tm miejscu chwytało i trzeba bylo sie niezle zaprzec zeby obrocic rękami wiec starłem to papierem sciernym ale nadal biło wiec wczoraj kupiłem nowe tarcze i klocki z lukasa i bicie nie ustało tylko sie troche zmniejszyło. Co moze być jeszcze nie tak ? Tyły wydają sie być dobre. Poradzcie coś :|

 

_______

Poprawiłem tytuł. Zapoznaj się z formatem tytułowania wątków dla tego działu. Następnym razem będzie ostrzeżenie. mattiss

Opublikowano
Koła były wywazane 3 miesiace temu bo nowe opony zakładałem. A zaciski mogą miec cos do tego? np jak jest ktorys krzywy troche ?
Opublikowano
miałem to samo wystarczył polać tłoczek olejem .Polega to na tym że tłoczek trzeba kilka razy wcisnąć i wycisnąć aż się rozrusza .Robiłem to ze dwa lata temu i jest ok do dziś.Po prostu masz zapieczony tłoczek na przednim kole.
Opublikowano
Miałem podobnie, przyczyna to ( zużyte, skorodowane ) tłoczki hamulcowe.

Co ma piernik do wiatraka? Ja proponuję zdjąc jeszcze raz tarcze hamulcowe i oczyścić dobrze piasty w miejscu gdzie tarcze do nich przylegają

Opublikowano
Wymień tuleje przednich wahaczy na te od M3 - zobaczysz że będzie znacząca poprawa. Ja przewaliłem u siebie 4 komplety tarcz (wszystkich reklamacje zostały uznane chociaż miały bicie na granicy normy - jak dobrze pamiętam 0.10-0.15mm) a po wymianie tuleji jak ręką odjął. Dodam że oryginalne tuleje nie wyglądały na zużyte - a jednak. I nie pchaj się w tuleje do zwykłych wersji bo one są po prostu za miękkie
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem podobnie, przyczyna to ( zużyte, skorodowane ) tłoczki hamulcowe.

dokładnie! niby nie ma tu żadnego powiązania a jednak zacinające się w zaciskach tłoczki powodują to drżenie - szczególnie jeżeli objaw raz występuje raz nie, przy krzywych tarczach mamy w miarę stałe rezultaty

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.