Skocz do zawartości

Wymian łozyska/mocowania amortyzatora?


rudesmen

Rekomendowane odpowiedzi

Dzięki za odp,

wymieniłem zawieszenie bo było już wytłuczone i od nowości, liczyłem się z tym po zakupie, łączniki stabilizatora też nowe wszystko TRW ,

auto prowadzi się bardzo dobrze, zastanawiam się czy to właśnie tak jak danielxc717 pisze że to amory lekko pukają czy to może jakaś pierdoła typu obluzowana część albo osłona pod silnikiem,

jutro jadę na skp niech zobaczą i sprawdzimy z mechem kolumnę kierowniczą i magiel dokładnie, magiel był robiony 3 miechy temu przez poprzednika, w takim wozie nie powinno nic pukać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na SKP mój wylany amor pokazał ponad 70% a bujał i właśnie on stukał nawet jak studzienka była niby równo z drogą, drobne nierówności czy garby zwalniające. Taki głuchy stuk jak by wrzucić coś do pustego plastikowego wiadra. Tak można to opisać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam

Otóż moze opowiem moja historie

zaczeło sie od wylanego amorka

No wiec tak, wymieniłem

Amortyzatory wpierw na Mahle potem jeszcze raz na Kayabe

Poduszki amorów Mahle

drążki kierownicze z końcówkami Lemforder

łączniki stabilizatora Lemforder

wahacze górne Lemforder

wahacze dolne Lemforder

wszystkie możliwe gumy Lemforder

W zasadzie nie wymieniłem tylko sprężyn i drążka reakcyjnego stabilizator.

Ustawiona geometria

Uszczlnione przewody cisnieniowe od wspomagania/ zakute na nowo

Kilka tysiecy poszlo a stukanie jak było tak jest.

Co wy na to? jestem gotów sprzedac to auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Witam

Otóż moze opowiem moja historie

zaczeło sie od wylanego amorka

No wiec tak, wymieniłem

Amortyzatory wpierw na Mahle potem jeszcze raz na Kayabe

Poduszki amorów Mahle

drążki kierownicze z końcówkami Lemforder

łączniki stabilizatora Lemforder

wahacze górne Lemforder

wahacze dolne Lemforder

wszystkie możliwe gumy Lemforder

W zasadzie nie wymieniłem tylko sprężyn i drążka reakcyjnego stabilizator.

Ustawiona geometria

Uszczlnione przewody cisnieniowe od wspomagania/ zakute na nowo

Kilka tysiecy poszlo a stukanie jak było tak jest.

Co wy na to? jestem gotów sprzedac to auto.

 

A co z maglownicą? Ile ma luzu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.